Ik kan het nog niet aan, heb ook op Texel gebikkeld op de slippertjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb de slippers vandaag naar zolder verbannen na twee keer natte grasvoeten
Van mij mag alles, maar dan wordt jequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik dan deze maar als sig nemen? Dan weet ik zeker dat jij ook lol hebt
[..]
Ik sta nog steeds op zijn lijstje voor z'n soppige brownies.quote:
quote:
Die gaat toch uit als ik mn bed in duik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zo zonder van je pj, is die ook helemaal zeikes
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Van mij mag alles, maar dan wordt jeje boos
quote:
Ik zat gewoon braaf te wachten!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik kom naar Maastricht en jij verstopt je... wat moet ik daar nou mee?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet aan, heb ook op Texel gebikkeld op de slippertjes
Da's goed afgerichtquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je knippert ws één keer met z'n ogen
Kijk, hier woont ze!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik kom naar Maastricht en jij verstopt je... wat moet ik daar nou mee?
Ik ga spijt krijgen van deze vraag, maar okay:quote:
quote:
quote:
WILLEN WE DIT WETEN??????quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga spijt krijgen van deze vraag, maar okay:
Waarom?
Wel als je 26 jaar in Maastricht hebt gewoondquote:
Ja, ik loop zelfs in de winter s avonds vaak het laatste rondje op de slippertjes hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is zo'n resoluut einde van de zomer hé?
Weet je, goed punt... maar nieuwsgierigheid won van gezond verstandquote:
Gewoon, ik vroeg het me af.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom?
Newbie. Nooooooit om toelichting vragen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom?
Oh ja, dan weet je echt direct waar dat is, gelukkig is het groot en weet je niet op welk nrquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wel als je 26 jaar in Maastricht hebt gewoond
Is dat een nieuwe manier om die meid op je vriend z'n msn te dumpen?quote:
Dom dom dom...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weet je, goed punt... maar nieuwsgierigheid won van gezond verstand
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
*sperma in oog doneert*quote:
Wij hebben toch heul geen foto's nodig?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
Al die foto's die gestuurd worden![]()
Ik heb ook heul niks gehad van Goodbye en MI-tje en MrSubtle
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Hoe wist je dat?Bijna!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
DAT is echt zo klote, das echt evil dat doet zo een fucking zeer man!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*sperma in oog doneert*
Succes ermee!
Of een manier om mijn kerel te dumpen. Ik bedoel na die foto van Mr.Subtle, pfieuwquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe manier om die meid op je vriend z'n msn te dumpen?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*sperma in oog doneert*
Succes ermee!
Zoals mijn oma altijd zei: snorkel veilig, draag een zwembril!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT is echt zo klote, das echt evil dat doet zo een fucking zeer man!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga naar bedje verkassen. Tot morgen iedereen
Je zult maar vrouw zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT is echt zo klote, das echt evil dat doet zo een fucking zeer man!
Ja das echt nie mooi he?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog sperma in mn oog gehad. Nou dan vergaat je het lachen anders mooi wel
Vergeet de TomTom, koop de QweaQwea!quote:
Die laatste foto bedoel je? Hmm ja ik help mee bedenkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of een manier om mijn kerel te dumpen. Ik bedoel na die foto van Mr.Subtle, pfieuw
Slaap lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]In het volgende of zelfs daaropvolgende topic. Welterusten. Ik ga ook afhaken hier voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |