Ah daar baal ik ook altijd van, als er teveel jus inzitquote:
Heel zwak!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat valt ook niet te ontkennen dat ik begaafd ben.
....quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ie lekker is en hara en ik hem zouden doen
Kut...quote:Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
* Cat22 spiekt even in het vorige topic*quote:
Me like to party!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, stiekem vind je het hier gewoon gezellig.
Welkom
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ah daar baal ik ook altijd van, als er teveel jus inzit
Agian wodka? Of was dat gister Greys?quote:
Wodkaaaaaquote:
Dat was naar eigen wens he, dat we dat even duidelijk hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oei ben ik eff blij dat ik niet in de OP-lijst stakan ongezien wegsluipen
Ik heb hoofdpijn, dan is puur niet zo'n goed ideequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WodkaaaaaGewoon puur drinken, mietje.kwjer
[dat na de punt is een boodschap van mijn kat, die wil blijkbaar ook graag slowchatten]
Ik had gisteren geen wodkaquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Agian wodka? Of was dat gister Greys?
En HOP! Weer een vunzige zoekterm erbij!quote:
Kan ff niet painten; moet werkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Al uitgepaint?
Wat ze ook doen, wat ze ook vragen, hoeveel ze ook smeken... doe jezelf een lol, STUUR GEEN FOTOquote:
Met zon instelling kom je er niet! Je moet je gewoon voor 200% geven! Dus 180% wodka en 20% jus!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 90% wodka en 10% jusIk had dus toch beter 100% wodka kunnen doen! verdomme
Ik denk dat ze dacht dat jij Greys was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had gisteren geen wodkaik had bier
Zit ik ooit niet aan de drank?
Ik dacht eerst dat je uit ONZ kwam n.a.v de vorige TTquote:
Newbie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat ze ook doen, wat ze ook vragen, hoeveel ze ook smeken... doe jezelf een lol, STUUR GEEN FOTO
ik wilde al zeggen ; jij en denken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dacht dat jij Greys was.
En nu houd ik op met denken.
Zet d'r nou maar gewoon erbijquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was naar eigen wens he, dat we dat even duidelijk hebben
Je hebt je nog niet bedacht dus?
Ze is al sinds gisteren dat bad aan het opzettenquote:
Jawel, verdooft de pijn!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, dan is puur niet zo'n goed idee
Dat was ik gister. Eén glas met redbull.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Agian wodka? Of was dat gister Greys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |