Wat ga je op maat zagen dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Nudie het volgende:
Hmm stel ik zou dat doen, gaat dat wel goed dan met dat gallant onderstel?
Als het 40x60 blad had bestaan welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Hij kan toch gewoon de 120x60 en 40x60 aan elkaar verbinden zonder gezaag?
Ow daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Ja theoretisch gezien moet dat wel kunnen. Ik weet alleen niet of het 80cm frame daar ook op aangepast is, maar vermoed van wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Adelante het volgende:
En kan ie wel twee maal 80x60 aan elkaar maken?
op marktplaats kom je wel oudere kleuren tegen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef Fastmatti het volgende:
Weet iemand of er nog andere hoezen voor de Klippan-bank te koop zijn? Ik zie op de website maar een paar verschillende kleuren staan. Kleuren zijn niet echt speciaal en diegene met een motiefje zijn echt lelijk.
Als die bovendelen de afgelopen 15 jaar niet veranderd zijn, worden ze alleen aan de kast bevestigd (met van die kleine stalen pinnetjes die in voorgeboorde gaatjes vallen).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef chefre het volgende:
Weet iemand of de bovendelen bevestigd worden aan de kast (zoja, hoe?), of alleen aan de muur? Want ik wil de kast eigenlijk al gaan inruimen, maar weet niet of dit verstandig is aangezien ik dus niet weet of die nog van de muur moet oid!
Zijbn dat de dopjes en schroefjes in wit plastic? Die hebben ze wel bij de klantenservice. Neem wel een voorbeeld mee, dat zoekt wat makkelijker.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een vraagje voor de medewerkers:
ik heb een halfhoogslaper gedemonteerd en het was de bedoeling dat het ding weer in elkaar gezet wordt, maar bij het demonteren zijn een aantal witte plastic schroeven (waar de lattenbodem mee in elkaar zit) kapot gegaan. zijn die nog bij te bestellen/af te halen? of moet ik op zoek naar een alternatief?
quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een vraagje voor de medewerkers:
ik heb een halfhoogslaper gedemonteerd en het was de bedoeling dat het ding weer in elkaar gezet wordt, maar bij het demonteren zijn een aantal witte plastic schroeven (waar de lattenbodem mee in elkaar zit) kapot gegaan. zijn die nog bij te bestellen/af te halen? of moet ik op zoek naar een alternatief?
Ook als die RUND glazen nieuw in het assortiment zijn? Dan kan ze toch niet terugkomen met een oud glas?quote:Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
geen bon = wel probleem, als het gepind is neem je bankafschrift mee en dan is het geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |