.
.

en die maandaanbiedingen dan? er was een bepaalde maand een bepaald soort in de aanbieding meen ik gelezen te hebben.... geldt dat voor de banken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Skaai het volgende:
Je krijgt geen standaard korting. Elke maand zijn er bepaalde artikelen in het assortiment waar je korting op krijgt met je Family pas. Soms als er Sale is willen ze nog wel eens 10% extra korting geven op de sale artikelen, als je je pas meeneemt.

, als ze al in de korting zijn.
, als ze al in de korting zijn. .
.

dus mn vraag: welke maand welk soortquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef Skaai het volgende:
Dat zeg ik, elke maand zijn er bepaalde artikelen waar je korting op krijgt. Er staat op de site bij de Family afdeling altijd duidelijk om welk type banken het zal gaan, als ze al in de korting zijn.
Verder weet ik niet wanneer er banken in de bonus zijn, soms staat dat in het Family boekje aangegeven (althans een jaar of 1,5 geleden), misschien is er een medewerker die iets mag vertellen.
 matrassen waren volgens mij in december ofzo n fiks aantal procenten goedkoper, geldt dit dus ook een keer voor de banken
 matrassen waren volgens mij in december ofzo n fiks aantal procenten goedkoper, geldt dit dus ook een keer voor de banken

.
.

Sommige producten zijn wel standaard goedkoper hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Skaai het volgende:
Je krijgt geen standaard korting. Elke maand zijn er bepaalde artikelen in het assortiment waar je korting op krijgt met je Family pas. Soms als er Sale is willen ze nog wel eens 10% extra korting geven op de sale artikelen, als je je pas meeneemt.
 . Batterijen bijv.
. Batterijen bijv.

zeg eh swarmahoer, zou je zelf niet eens de moeite nemen om op de ikea website te kijken in plaats van hier een beetje te gaan spammen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus mn vraag: welke maand welk soortmatrassen waren volgens mij in december ofzo n fiks aantal procenten goedkoper, geldt dit dus ook een keer voor de banken

Subtiel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:40 schreef kalinho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je niet eens fatsoenlijk kan praten tegen een telefoon, hoe wil je dan je gelijk gaan halen bij de balie waar echte mensen werken

batterijen niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sommige producten zijn wel standaard goedkoper hoor. Batterijen bijv.
 sinds FY10, nu zijn het de plastis afwasborstels o.a.
 sinds FY10, nu zijn het de plastis afwasborstels o.a.

heb ik al gedaan maar ik kan het dus niet meer vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef heartwork het volgende:
[..]
zeg eh swarmahoer, zou je zelf niet eens de moeite nemen om op de ikea website te kijken in plaats van hier een beetje te gaan spammen?
 vandaar de vraag hier, daar is het topic toch voor
 vandaar de vraag hier, daar is het topic toch voor  

Ook goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
batterijen niet meersinds FY10, nu zijn het de plastis afwasborstels o.a.
 . In Delft trouwens wel nog korting gekregen hoor
. In Delft trouwens wel nog korting gekregen hoor  ik weet het, Delft is anders en raar
 ik weet het, Delft is anders en raar

Alle aanbiedingen die nu op internet staan, op de 2e en 3e pagina in de catalogus staan (ook via internet te vinden) en/of die in de huis-aan-huis-folder staan (ook op internet) zijn de aanbiedingen die nu lopen of indien aangegeven nog gaan komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb ik al gedaan maar ik kan het dus niet meer vindenvandaar de vraag hier, daar is het topic toch voor

Beetje laat, maar dank nog voor je snelle reactiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Staan dezelfde leveranciersnummers op de verpakking?<knip>

quote:

quote:

Je krijgt altijd gratis koffie als je bij de Ikea bent, dat is toch reden genoeg voor zo'n kaartjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
krijg je met zo'n familie kaart eigelijk standaard korting
of heb je daar niks aan
ik zag ook ergens dat er elke maand iets in de aanbieding was, zoals matrassen ofzo... komen de banken nog aan de beurt aangezien ik er voor 850 een wil kopen, is korting altijd leuk meegenomen ook al is t maar 10%

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |