abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:05:54 #1
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73585199
Dit meen je niet. Ik had een Samsung besteld bij KPN, en daar moest ik 2 maanden op wachten! vervolgens gaat ie 3 dagen later kapot (fabricagefout ofzo) , laat ik hem repareren, rekenen ze 100 als kosten!! ik heb mijn geld teruggeeïst en ben naar een andere provider gegaan. Diep teleurstellend
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_73585211
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 20:07:22 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73585968
Fabrieksgarantie, dan hoef je niets te betalen hoor volgens mij.
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:29:01 #5
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_73586231
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:23 schreef deniszs het volgende:
Fabrieksgarantie, dan hoef je niets te betalen hoor volgens mij.
Dan verzinnen ze tegenwoordig wel wat. (komkommertijd voor de mob. industrie)
Bijv. dat de telefoon valschade heeft gehad (of klem in je broekzak heeft gezeten ) Dan is het geen fabrieksgarantie meer.
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:29:27 #6
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_73586251
Dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door raimen op 11-10-2009 20:29:49 (-dubbel-) ]
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_73587484
Die nieuwe toestellen zijn allemaal kut!
pi_73587574
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:49:13 #9
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_73615110
je koopt een samsung... wat had je anders verwacht?
Lege virente, virent cuncta
pi_73615163
Ik zou sowieso geen zaken doen als ik 2 maanden op een telefoon zou moeten wachten, zeker als het een Samsung is
You can trust me, trust nobody...
pi_73615199
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef Neroje het volgende:
Ik zou sowieso geen zaken doen als ik 2 maanden op een telefoon zou moeten wachten, zeker als het een Samsung is
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:57:54 #12
75556 erkel
back from Dagestan
pi_73617320
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef FFSletop het volgende:
Dit meen je niet. Ik had een Samsung besteld bij KPN, en daar moest ik 2 maanden op wachten! vervolgens gaat ie 3 dagen later kapot (fabricagefout ofzo) , laat ik hem repareren, rekenen ze 100 als kosten!! ik heb mijn geld teruggeeïst en ben naar een andere provider gegaan. Diep teleurstellend
Je kan het contract dan ook echt enzijdig opzeggen TS heeft straks dubbele kosten elke maand 14.gif
Weisst
pi_73617396
Je hebt hem gewoon stiekem in je anus gestopt en jezelf opgebeld met trilfunctie aan en nu heb je spijt want je phone heeft vochtschade.

Jammerrr!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_73617559
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:23 schreef deniszs het volgende:
Fabrieksgarantie, dan hoef je niets te betalen hoor volgens mij.
Fabrieksgarantie bestaat niet, je hebt een wettelijke overeenkomst met de verkoper, deze is ten alle tijden aansprakelijk, hoe hij dat oplost met zijn leveranciers is niet zijn probleem. TS zou niet moeten betalen voor een product dat na 3 dagen stuk is gegaan (ervan uitgaande dat hij het product normaal heeft behandeld), er is hier sprake van een ondeugdelijk product. Verkoper zou het product kosteloos moeten repareren, kan of wil hij dat niet, dan moet hij het product terugnemen en TS een aanvaardbaar alternatief moeten aanbieden danwel het aankoopbedrag teruggeven.

Hier een goed overzicht: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11096
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_73617609
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Fabrieksgarantie bestaat niet, je hebt een wettelijke overeenkomst met de verkoper, deze is ten alle tijden aansprakelijk, hoe hij dat oplost met zijn leveranciers is niet zijn probleem. TS zou niet moeten betalen voor een product dat na 3 dagen stuk is gegaan (ervan uitgaande dat hij het product normaal heeft behandeld), er is hier sprake van een ondeugdelijk product. Verkoper zou het product kosteloos moeten repareren, kan of wil hij dat niet, dan moet hij het product terugnemen en TS een aanvaardbaar alternatief moeten aanbieden danwel het aankoopbedrag teruggeven.

Hier een goed overzicht: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11096
Wat is een TS? Kan het niet terug vinden in het burgerlijk wetboek
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_73617641
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:08 schreef deepart het volgende:

[..]

Wat is een TS? Kan het niet terug vinden in het burgerlijk wetboek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:42:25 #17
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73621231
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou vat ik er niks meer van. Hebben ze me nou wat aan me broek geluld?!
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_73621708
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef FFSletop het volgende:

[..]

nou vat ik er niks meer van. Hebben ze me nou wat aan me broek geluld?!
Weet ik niet, maar als je ook maar 1 euro hebt betaald hieraan dan is het al te veel, kijk even naar dat linkje wat ik hierboven plaatste, een collega van mij ze MacBook ging kapot. Uit onderzoek bleek dat ze moederbord moest worden vervangen, en dit na 2 jaar. Volgens de verkoper dekte de fabrieksgarantie dit niet en moest hij de 800 euro kostende reparatie zelf betalen. Na wat gezeur wou de verkoper 150 euro voor zijn rekening nemen. Ik heb mijn collega toen uitgelegd hoe de regeling is, en dat 2 jaar te kort is voor een moederbord. Hij heeft toen de voorbeeld brief gebruikt, en uiteindelijk is zijn Mac Book zelfs kosteloos gerepareerd.

Veel winkels proberen dit fabeltje in stand te houden, echter je staat als consument behoorlijk sterk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_73628734
Alleen al aan de titel, agreed. Neem niet eens de moeite om het te lezen.
Feijenoord Bikinibroek
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:50:12 #20
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73662405
[quote]Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar als je ook maar 1 euro hebt betaald hieraan dan is het al te veel.

ik heb hem ook wel verteld waar zijn gayvriend het in kon steken. Hoop dat ie er heel slecht op klaarkomt. bedankt man
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:53:16 #21
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_73662552
Mijn xperia is ook gratis gefixt, zoals het hoort.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:55:31 #22
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73662661
ja, maar als ze je proberen op te lichten voor een kutphone die je drie dagen hebt kunnen gebruiken, vertrouw je ze echt niet meer.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:28:42 #23
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_73664315
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar als je ook maar 1 euro hebt betaald hieraan dan is het al te veel, kijk even naar dat linkje wat ik hierboven plaatste, een collega van mij ze MacBook ging kapot. Uit onderzoek bleek dat ze moederbord moest worden vervangen, en dit na 2 jaar. Volgens de verkoper dekte de fabrieksgarantie dit niet en moest hij de 800 euro kostende reparatie zelf betalen. Na wat gezeur wou de verkoper 150 euro voor zijn rekening nemen. Ik heb mijn collega toen uitgelegd hoe de regeling is, en dat 2 jaar te kort is voor een moederbord. Hij heeft toen de voorbeeld brief gebruikt, en uiteindelijk is zijn Mac Book zelfs kosteloos gerepareerd.

Veel winkels proberen dit fabeltje in stand te houden, echter je staat als consument behoorlijk sterk.
Die voorbeeld brief moet iedereen met enigsinzs gezond verstand in elkaar kunnen prutsen.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:23:52 #24
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_73666890
Doodsverwensing.. in de TT nog wel
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:24:29 #25
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_73666920
Oja.. ik heb gereageerd een OT reactie te verzinnen, maar daar was het topic te slecht voor
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')