Dat zal ze leren inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef FFSletop het volgende:
ik heb mijn geld teruggeeïst en ben naar een andere provider gegaan.
Dan verzinnen ze tegenwoordig wel wat. (komkommertijd voor de mob. industrie)quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:23 schreef deniszs het volgende:
Fabrieksgarantie, dan hoef je niets te betalen hoor volgens mij.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef Neroje het volgende:
Ik zou sowieso geen zaken doen als ik 2 maanden op een telefoon zou moeten wachten, zeker als het een Samsung is
Je kan het contract dan ook echt enzijdig opzeggenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef FFSletop het volgende:
Dit meen je niet. Ik had een Samsung besteld bij KPN, en daar moest ik 2 maanden op wachten! vervolgens gaat ie 3 dagen later kapot (fabricagefout ofzo) , laat ik hem repareren, rekenen ze 100 als kosten!! ik heb mijn geld teruggeeïst en ben naar een andere provider gegaan. Diep teleurstellend
Fabrieksgarantie bestaat niet, je hebt een wettelijke overeenkomst met de verkoper, deze is ten alle tijden aansprakelijk, hoe hij dat oplost met zijn leveranciers is niet zijn probleem. TS zou niet moeten betalen voor een product dat na 3 dagen stuk is gegaan (ervan uitgaande dat hij het product normaal heeft behandeld), er is hier sprake van een ondeugdelijk product. Verkoper zou het product kosteloos moeten repareren, kan of wil hij dat niet, dan moet hij het product terugnemen en TS een aanvaardbaar alternatief moeten aanbieden danwel het aankoopbedrag teruggeven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:23 schreef deniszs het volgende:
Fabrieksgarantie, dan hoef je niets te betalen hoor volgens mij.
Wat is een TS? Kan het niet terug vinden in het burgerlijk wetboekquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fabrieksgarantie bestaat niet, je hebt een wettelijke overeenkomst met de verkoper, deze is ten alle tijden aansprakelijk, hoe hij dat oplost met zijn leveranciers is niet zijn probleem. TS zou niet moeten betalen voor een product dat na 3 dagen stuk is gegaan (ervan uitgaande dat hij het product normaal heeft behandeld), er is hier sprake van een ondeugdelijk product. Verkoper zou het product kosteloos moeten repareren, kan of wil hij dat niet, dan moet hij het product terugnemen en TS een aanvaardbaar alternatief moeten aanbieden danwel het aankoopbedrag teruggeven.
Hier een goed overzicht: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11096
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat is een TS? Kan het niet terug vinden in het burgerlijk wetboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou vat ik er niks meer van. Hebben ze me nou wat aan me broek geluld?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Weet ik niet, maar als je ook maar 1 euro hebt betaald hieraan dan is het al te veel, kijk even naar dat linkje wat ik hierboven plaatste, een collega van mij ze MacBook ging kapot. Uit onderzoek bleek dat ze moederbord moest worden vervangen, en dit na 2 jaar. Volgens de verkoper dekte de fabrieksgarantie dit niet en moest hij de 800 euro kostende reparatie zelf betalen. Na wat gezeur wou de verkoper 150 euro voor zijn rekening nemen. Ik heb mijn collega toen uitgelegd hoe de regeling is, en dat 2 jaar te kort is voor een moederbord. Hij heeft toen de voorbeeld brief gebruikt, en uiteindelijk is zijn Mac Book zelfs kosteloos gerepareerd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef FFSletop het volgende:
[..]
nou vat ik er niks meer van. Hebben ze me nou wat aan me broek geluld?!
Die voorbeeld brief moet iedereen met enigsinzs gezond verstand in elkaar kunnen prutsen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als je ook maar 1 euro hebt betaald hieraan dan is het al te veel, kijk even naar dat linkje wat ik hierboven plaatste, een collega van mij ze MacBook ging kapot. Uit onderzoek bleek dat ze moederbord moest worden vervangen, en dit na 2 jaar. Volgens de verkoper dekte de fabrieksgarantie dit niet en moest hij de 800 euro kostende reparatie zelf betalen. Na wat gezeur wou de verkoper 150 euro voor zijn rekening nemen. Ik heb mijn collega toen uitgelegd hoe de regeling is, en dat 2 jaar te kort is voor een moederbord. Hij heeft toen de voorbeeld brief gebruikt, en uiteindelijk is zijn Mac Book zelfs kosteloos gerepareerd.
Veel winkels proberen dit fabeltje in stand te houden, echter je staat als consument behoorlijk sterk.
Mensen maken al snel spel fouten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Die voorbeeld brief moet iedereen met enigsinzs gezond verstand in elkaar kunnen prutsen.
Muhahaha, zegt de persoon die zelf een spelfout maaktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Mensen maken al snel spel fouten.
Doet 'ie expres, slapie. Voorbeeldbrief is aan elkaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:35 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Muhahaha, zegt de persoon die zelf een spelfout maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |