abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:02:36 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73588256
Ik ben vooral Molukse begrafenissen gewend, met open kisten en de hele rimram.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73588259
Mijn opa is in januari overleden en mijn moeder (zijn schoondochter) heeft geholpen met afleggen, omdat verder niemand van de familie dat wilde, vond ik wel mooi, weet niet of ik daar zelf de moed voor zou hebben maar het is wel iets moois dat je nog als "laatste" kunt doen voor je dierbare.
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:03:28 #203
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73588302
Senes en Greys: er stond geen tekst, maar het kwam er op neer dat hun vakantie heel fijn was. Of dat ie zich nu net zo voelt als toen (fijn dus). Zoiets is het volgens mij. En ja, ondanks mn ongelovigheid kan ik niet geloven dat dit toeval was.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:04:06 #204
176471 oh-oh
pi_73588338
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn opa is in januari overleden en mijn moeder (zijn schoondochter) heeft geholpen met afleggen, omdat verder niemand van de familie dat wilde, vond ik wel mooi, weet niet of ik daar zelf de moed voor zou hebben maar het is wel iets moois dat je nog als "laatste" kunt doen voor je dierbare.
Een vriendin van mij doet dat altijd bij mensen.
Ze doet ook lijkschouwingen en zo, dus ze kent ook allemaal trucjes om de doden er op hun best uit te laten zien.
Tis jammer dat ze ouder is dan ik maar we hebben wel al de deal dat ze mij ook doet mocht het zo uitkomen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 21:04:32 #205
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73588361
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als die lamp normaal noit flikkert.... waarom niet. En de rest.... ow well....het hoeft niet, maar het kan ook best wel iets betekenen om je te laten weten dat je hem misschien niet meer kunt knuffelen of zo, maar dat ie er toch wel is.

Wij geloven daar hier thuis wel in en hebben ook de afspraak gemaakt om dat te doen als een van ons opeens komt te overlijden.
Maar goed, wij zijn raar
Hebben jullie iets speciaals afgesproken dan?

Mijn zus vertelde dat bij haar na het overlijden van mijn vader het ganglicht steeds aanging. Dus toen ik op een avond alleen zat en er spontaan een speelgoedje van de kinderen begon te spelen heb ik toch voor de zekerheid even hardop gezegd dat ik alles best vond als hij maar van mijn ganglicht afbleef

En je hoort heel vaak bijzondere dingen rond een overlijden.

Kort na het overlijden van mijn vader waren we de muziek voor de uitvaart aan het bespreken, en aangezien ik een behoorlijke tijd geen contact heb gehad met mijn vader wist ik ook eigenlijk niet precies wat voor muziek hij mooi vond.

Het enige wat ik wist was dat hij in het verleden wel eens Elvis draaide, dat opperde ik dus ook.
Mijn tante zei daarop: "Maar wat van Elvis dan? Love me tender of zo?", ik had daar niet meteen een antwoord op en besloot in zijn pc te kijken of daar misschien wat muziek op stond die hij mooi vond.

Ik deed het kastje open waarachter zijn pc stond en zetten de pc aan, terwijl ik wachtte tot hij klaar was met opstarten zat ik wat te spelen met een papiertje dat naast zijn pc lag, toen ik het open vouwde stond er op het papiertje een tekst in mijn vaders handschrift: "Love me tender is niet goed!".

Dat was wel heel apart Dat papiertje hebben we ook nog
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2009 @ 21:04:51 #206
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_73588371
Na mijn dood is het meteen de kist dicht.
pi_73588401
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:03 schreef MissBliss het volgende:
Senes en Greys: er stond geen tekst, maar het kwam er op neer dat hun vakantie heel fijn was. Of dat ie zich nu net zo voelt als toen (fijn dus). Zoiets is het volgens mij. En ja, ondanks mn ongelovigheid kan ik niet geloven dat dit toeval was.
Dat lijkt me heel mooi, zo een duidelijk teken krijgen. Ik ben ook sceptisch maar om sommige dingen kun je gewoon niet heen.

Misschien dat je vader dat wist en dacht: 'Laat ik maar effe duidelijk zijn voor mijn meissie'.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 21:05:43 #208
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73588427
quote:
Dat is wel heel erg mooi MB Ik krijg er helemaal kippevel van
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 21:06:25 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73588473
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben vooral Molukse begrafenissen gewend, met open kisten en de hele rimram.
Hebben die speciale rituelen dan?
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:06:46 #210
176471 oh-oh
pi_73588499
Ik had het met mijn opa. Die was al een poosje overleden en ik lag in de tuin naar de sterren te kijken en aan hem te denken toen de hond ineens raar begon te doen en te graven. Ik ging kijken en er lag een oude munt , zomaar in de aarde in een border in onze tuin, uit het jaar 1916, het geboorte jaar van mijn opa.
Zoiets kan ook geen toeval zijn toch?
En ik geloof echt nergens in hoor...
( Groucho Marx )
pi_73588518
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:04 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik deed het kastje open waarachter zijn pc stond en zetten de pc aan, terwijl ik wachtte tot hij klaar was met opstarten zat ik wat te spelen met een papiertje dat naast zijn pc lag, toen ik het open vouwde stond er op het papiertje een tekst in mijn vaders handschrift: "Love me tender is niet goed!".

Dat was wel heel apart Dat papiertje hebben we ook nog
Bijzonder!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 oktober 2009 @ 21:08:49 #212
163650 Greys
pi_73588631
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg mooi MB Ik krijg er helemaal kippevel van
Ik ook, en ook van jouw Love Me Tender-papiertje verhaal
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2009 @ 21:10:38 #213
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_73588758
Ik was ooit bij iemand die geesten kon zien en die zei ineens uit het niets dat mijn opa bij mij was als beschermengel!
pi_73588762
quote:
wat bijzonder, ik geloof er wel in dat hij dat heeft gedaan om een stukje troost/geruststelling te geven omdat hij ziet hoe veel pijn jullie hebben, en dat is moeilijk voor een vader om zijn dochter zo te zien.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 21:10:47 #215
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73588770
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook, en ook van jouw Love Me Tender-papiertje verhaal
Ik had zelf bedacht dat hij het nummer waarschijnlijk een keer heeft gedownload of zo en dat het nummer niet goed was, maar bijzonder was het wel
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:10:55 #216
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73588775
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 @ 21:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel mooi, zo een duidelijk teken krijgen. Ik ben ook sceptisch maar om sommige dingen kun je gewoon niet heen.

Misschien dat je vader dat wist en dacht: 'Laat ik maar effe duidelijk zijn voor mijn meissie'.
Ja, zo zie ik het maar

Wow, senes, dat briefje Dat is wel een teken zeg.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:11:24 #217
176471 oh-oh
pi_73588803
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:06 schreef senesta het volgende:

[..]

Hebben die speciale rituelen dan?
Nou niet echt speciale rituelen. Of tja mss wel maar vind ik ze normaal. Tis allemaal wat losser en uitbundiger dan Nederlandse begrafenissen. En groter ook. Iedereen gaat naar iedereens begrafenis, en dat zijn dr nogal wat dus, dus het zijn echt hele social events die dagen duren vaak.
( Groucho Marx )
pi_73588811
Zonder af te doen aan hoe fijn het voor de nabestaanden is e.d. en niemand hier te willen kwetsen...

Maar ben ik nu de enige die er voornamelijk de creeps van krijgt omdat ik als ik dood ben, gewoon dood wil zijn en niks geen gedoe meer wil met boodschappen doorgeven aan mijn nabestaanden enzo?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73588814
MB, geloof of niet, om sommige dingen kun je nauwelijks heen. En als dat dan ook nog iets moois is...waarom zou je?

Senes, dat was een mooie. Nog met wat humor ook nog
En ja, wij hebben wat afgesproken. Gelukkig vind ik dat soort contacten inmiddels niet spooky meer. Maar er was een tijd dat ik echt dacht dat ik gek aan het worden was. Nu weet ik beter, maar ben ik toch ook wel blij dat het maar af en toe voorkomt en niet al te vaak.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:12:37 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73588882
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 @ 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

wat bijzonder, ik geloof er wel in dat hij dat heeft gedaan om een stukje troost/geruststelling te geven omdat hij ziet hoe veel pijn jullie hebben, en dat is moeilijk voor een vader om zijn dochter zo te zien.
Ja, en het was toen we op weg waren woensdag naar hem. Dus we waren óp van de zenuwen. Het was een mooi moment.
Ziggy played guitar
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:15:10 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73589016
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 @ 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zonder af te doen aan hoe fijn het voor de nabestaanden is e.d. en niemand hier te willen kwetsen...

Maar ben ik nu de enige die er voornamelijk de creeps van krijgt omdat ik als ik dood ben, gewoon dood wil zijn en niks geen gedoe meer wil met boodschappen doorgeven aan mijn nabestaanden enzo?
Ik weet het niet. Ik weet ook niet of het echt boodschappen zijn (ik vlieg nogal heen en weer iin dat opzicht ) en het is ook niet echt iets voor mn vader. Hij was geen zweverig type.
Maar aan de andere kant: hij wilde niet dood zijn en wie weet zag ie ons verdriet en besloot ie ons te steunen. Ook omdat niemand (ook hij niet) het ook maar enigszins heeft zien aankomen.
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 oktober 2009 @ 21:16:02 #222
163650 Greys
pi_73589080
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Het is ook niet zo dat je daar als overledene een dagtaak aan hebt volgens mij hoor
Maar als jij je verdrietige nabestaanden even een klein teken kunt geven waardoor ze zich IETS beter voelen misschien, is dat een kleine moeite toch?

(Dit is best een raar gesprek )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:18:19 #223
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73589197
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 @ 21:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is ook niet zo dat je daar als overledene een dagtaak aan hebt volgens mij hoor
Maar als jij je verdrietige nabestaanden even een klein teken kunt geven waardoor ze zich IETS beter voelen misschien, is dat een kleine moeite toch?

Ja het is een raar gesprek en ik wilde het eigenlijk helemaal niet aanhalen dus wmb houden we er nu over op. Nou ja.. ik in ieder geval wel.
Ziggy played guitar
pi_73589220
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Beetje kippevel gesprek inderdaad maar wel goed om over te praten toch?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 oktober 2009 @ 21:19:44 #225
163650 Greys
pi_73589284
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:18 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja het is een raar gesprek en ik wilde het eigenlijk helemaal niet aanhalen dus wmb houden we er nu over op. Nou ja.. ik in ieder geval wel.
Raar gesprek maar niet vervelend gesprek hoor, bedoelde ik
Maar als jij het vervelend vindt moet je het echt aangeven, dan houden we er meteen over op
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')