abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73587154
00 heeft volgens mij die pic eruit gesloopt?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2009 20:46:28 ]
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:43:45 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73587161
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar ik ben er bij gekomen, dat maakt vast een hele hoop goed!
Geen idee, post je tieten is?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_73587191
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was ik
Ik dacht dat de grap er na 1 topic wel af zou zijn, sorry
Ik deed het toen ik Goodbye er bij zette.
Sinds wanneer woon jij in Weert?

Ik zet de koffie vast aan, kom effe gezellig hierheen bijkleppen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:44:32 #154
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73587199
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:

Wut?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_73587204
spuit 11

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2009 20:46:46 ]
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:44:48 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73587214
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Is dit de fossielen Slowchat?
ik moest lachen
pi_73587252
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wut?
Verkeerde topic Mennnn, twee keer fok! open is echt géén goed idee
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73587283
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen idee, post je tieten is?
Daar heb ik geen foto van. Maar ze mogen er wezen hoor
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73587293
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:41 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, dat zou best kunnen. Maar 1 van die dingen kan ik écht niet verklaren, niks met wind ofzo. Dus ja. Misschien vertel ik nog wel een keer wat het was
Misschien iets van een soort energie ofzo, ik heb geen idee. Maar het was wel typisch.
Of het nou wel of niet een placebo-effect is doet er niet heel veel toe. Als het jou helpt om (te denken) een soort communicatiemethode te hebben met je vader, dan helpt het je. En that's that.

Ik geloof er wel in omdat ik iets te vaak onverklaarbare zaken heb meegemaakt. Maar ik weet ook dat het vaak wel gaat zoals Loveless aangeeft. Dat zie ik ook bij mensen weleens gebeuren. Mijn moeder geloofde nooit ergens in en tegenwoordig ziet ze in een vlieg die op het lijstje van de foto van haar overleden echtgenoot landt nog een incarnatie van zijn geest. Maar ik doel zelf niet op dat soort ervaringen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73587340
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Is dit de fossielen Slowchat?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:47:50 #161
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73587357
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 @ 20:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben ook niet 'gelovig', maar heb je ook niet het idee dat hij je kan zien enzo, dat ie ergens rondom je zweeft?
Ik vond dat zo mooi, al klinkt dat raar, 'mooi', toen mijn oom jong overleed dat mijn tante toen eigenlijk helemaal niet veel moeite had om de kist met zijn lichaam in het crematorium achter te laten. Had verwacht dat ze zich zo ongeveer op die kist zou storten aan het einde van de dienst, maar toen ik het haar vroeg (ik vraag dat soort dingen maar gewoon meestal ) zei ze 'Meissie, je denkt toch niet dat hij echt nog in die kist zit? Die zweeft al lang ergens hier gezellig om me heen hoor, als hij daar zin in heeft '. En dat vond ik zo'n mooie gedachte dat ik sindsdien heb besloten dat ik daar ook in geloof.
Ik zou het een fijn idee vinden als ie ons nu nog kan zien en horen. Dat ie ons verdriet ziet. Dat ie weet hoe erg we hem missen. Hij wist het vast wel, maar toch..
Maar omdat ik echt nooit iets geloofd heb, is dat we een moeilijke omschakeling.
Maar dat ie daar in die kist niet meer echt ligt, dat voel ik ook. Het is gewoon zijn omhulsel dat er ligt. Maar dan vind ik het nog steeds moeilijk om afscheid daarvan te nemen.

Maar dat eromheen zweven, ja het zou best kunnen misschien... Ik weet het niet, ik ben er een beetje van in de war allemaal.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_73587364
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:41 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, dat zou best kunnen. Maar 1 van die dingen kan ik écht niet verklaren, niks met wind ofzo. Dus ja. Misschien vertel ik nog wel een keer wat het was
Misschien iets van een soort energie ofzo, ik heb geen idee. Maar het was wel typisch.
Ja ik bedoelde ook niet dat het bij jou zo was hoor
En het is net wat Nok zegt, als jij er in gelooft of zelfs troost in vind is het prima toch. Wat het dan ook wel of niet is. Zoveel dingen zijn ongrijpbaar wat dat betreft
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:48:03 #163
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73587368
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Daar heb ik geen foto van. Maar ze mogen er wezen hoor
Jaja, pics or it didn't happen

Wie heeft er nou geen pic van dr tieten
pi_73587389
bij mn opa in januari was de kist afgesloten met een glasplaat, dus tijdens vervoer was kist echt dicht, tijdens de afscheidsdienst was hij open en kon men hem nog wel zien om afscheid te nemen.,
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 oktober 2009 @ 20:48:52 #165
163650 Greys
pi_73587411
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Bij deze zou ik dan echt toch graag willen weten wie als telkens die OP edit
Oh maar 'telkens' was ik niet hoor!
Alleen nu, ik zette Goodbye er in (zoals gevraagd) en heb die paint er uit gehaald. Ik dacht serieus ook dat dat de bedoeling zou zijn, dat het gewoon een grapje voor één keer was. Maar als je hem er vaker in wilt laten staan, zet hem dan vooral weer terug
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:49:29 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73587445
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:47 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik ben er een beetje van in de war allemaal.
Dat is ook niet raar hoor.
pi_73587457
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:47 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik zou het een fijn idee vinden als ie ons nu nog kan zien en horen. Dat ie ons verdriet ziet. Dat ie weet hoe erg we hem missen. Hij wist het vast wel, maar toch..
Maar omdat ik echt nooit iets geloofd heb, is dat we een moeilijke omschakeling.
Maar dat ie daar in die kist niet meer echt ligt, dat voel ik ook. Het is gewoon zijn omhulsel dat er ligt. Maar dan vind ik het nog steeds moeilijk om afscheid daarvan te nemen.

Maar dat eromheen zweven, ja het zou best kunnen misschien... Ik weet het niet, ik ben er een beetje van in de war allemaal.
Nah ja, meid. Hoe dan ook, ik vind in dat opzicht niet veel gek, dus als je op dat vlak iets kwijt wilt, dan staat mijn pm-box voor je open.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:50:05 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73587474
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Alleen nu, ik zette Goodbye er in (zoals gevraagd) en heb die paint er uit gehaald. Ik dacht serieus ook dat dat de bedoeling zou zijn, dat het gewoon een grapje voor één keer was. Maar als je hem er vaker in wilt laten staan, zet hem dan vooral weer terug
Lieverd, piep niet zo.

Kusje

Klaar Sexen?
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:50:20 #169
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73587494
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 @ 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Je bent op dit moment natuurlijk wel heel gevoelig voor dit soort dingen.
Toen mijn oma overleed (waar ik heel erg dol op was) stond ze ineens naast m'n bed en zei niets.
Ik heb het wrs. gewoon gedroomd, maar die nacht zelf heb ik geen oog meer dicht gedaan
Oh nou nee, dat soort dingen gelukkig niet, dat vind ik heel eng! (Ik typte doodeng )
Ik heb wel eens iets gelezen over iemand die dat elke nacht had en die dode persoon kwam in zn dromen steeds dichterbij staan.. Ieks
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_73587560
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jaja, pics or it didn't happen

Wie heeft er nou geen pic van dr tieten
pi_73587564
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Vonden ze je een lekker wijf trouwens?
En heb jij geen tietenpics van je dochter?
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:51:44 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73587580
Ik weet niet of er meer is tussen hemel en aarde.

Ik neig naar niet. Ik ben dan overigens ook alles behalve gelovig.
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:52:18 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73587619
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja dat was een serieuze vraag hoor niet ontwijken.

Tieten willen we zien!
pi_73587626
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Filmpjes zijn ook goed
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 20:52:28 #175
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73587631
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mn opa in januari was de kist afgesloten met een glasplaat, dus tijdens vervoer was kist echt dicht, tijdens de afscheidsdienst was hij open en kon men hem nog wel zien om afscheid te nemen.,
Oke, mijn ervaringen zijn meestal open kist thuis of in het uitvaartcentrum, dan daar de kist sluiten en dat is dan definitief want tijdens de dienst in het crematorium heb ik nooit een open kist gezien. Maar goed dat is natuurlijk aan de nabestaanden
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:53:05 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73587669
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Filmpjes zijn ook goed
goed? Beter zelfs. Mits naakt
pi_73587673
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:50 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh nou nee, dat soort dingen gelukkig niet, dat vind ik heel eng! (Ik typte doodeng )
Ik heb wel eens iets gelezen over iemand die dat elke nacht had en die dode persoon kwam in zn dromen steeds dichterbij staan.. Ieks
Dat heeft EW een keer gehad toen mijn moeders man (die voor hem echt zijn opa was) overleed. Alleen sliep hij niet en kreeg hij spontaan een bloedneus. Dat was echt echt angstaanjagend.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2009 @ 20:53:18 #178
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_73587686
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Oke, mijn ervaringen zijn meestal open kist thuis of in het uitvaartcentrum, dan daar de kist sluiten en dat is dan definitief want tijdens de dienst in het crematorium heb ik nooit een open kist gezien. Maar goed dat is natuurlijk aan de nabestaanden
Ja, zo ben ik het ook 'gewend'
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:53:31 #179
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73587697
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 @ 20:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Of het nou wel of niet een placebo-effect is doet er niet heel veel toe. Als het jou helpt om (te denken) een soort communicatiemethode te hebben met je vader, dan helpt het je. En that's that.

Ik geloof er wel in omdat ik iets te vaak onverklaarbare zaken heb meegemaakt. Maar ik weet ook dat het vaak wel gaat zoals Loveless aangeeft. Dat zie ik ook bij mensen weleens gebeuren. Mijn moeder geloofde nooit ergens in en tegenwoordig ziet ze in een vlieg die op het lijstje van de foto van haar overleden echtgenoot landt nog een incarnatie van zijn geest. Maar ik doel zelf niet op dat soort ervaringen.
Nee, het was ook iets heel anders. Ik zeg het maar gewoon dan: hij leek me een bericht te sturen op mn iPhone (geen sms, maar ik kreeg iets in beeld wat er écht niet kon staan en dat het van hem kwam leek mij gewoon duidelijk gezien het onderwerp)
En verder een flikkerende lamp. Maar als mensen zoiets aan mij vertellen denk ik ook: Yeah right, dus ja, dat hoeft niks te betekenen.
Ziggy played guitar
pi_73587702
ik ben ook niet gelovig oid maar toch denk ik dat overleden dierbaren meer meekrijgen wat hier nog gebeurd dan dat we denken
pi_73587727
quote:

[..]

Destijds heb ik samen met mijn moeder de kist gesloten. Dat is juist voor de nabestaanden een laatste privemoment.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 oktober 2009 @ 20:54:15 #182
163650 Greys
pi_73587740
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh dat heb ik nog nooit gehoord of gezien, met een glasplaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 20:55:29 #183
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73587804
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Destijds heb ik samen met mijn moeder de kist gesloten. Dat is juist voor de nabestaanden een laatste privemoment.
Ik kon het niet, ik heb het mijn zus en de weduwe van mijn vader laten doen.
pi_73587822

pi_73587834
quote:

[..]

dit was ook de dienst in uitvaartcentrum hoor, daarna definitief dicht en naar de begraafplaats (hij werd begraven) heb nog nooit een crematie meegemaakt alleen begravenissen
pi_73587864
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:

[ afbeelding ]

Das gewoon té groot. Het 'groter is beter' houdt na een DD/E wel op
pi_73587878
Het is een fijne gedachte dat er nog "iets" is.
En zo'n wilgentenenmand zoals ik een stuk terug las is erg mooi.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:56:56 #188
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73587894
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 @ 20:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat heeft EW een keer gehad toen mijn moeders man (die voor hem echt zijn opa was) overleed. Alleen sliep hij niet en kreeg hij spontaan een bloedneus. Dat was echt echt angstaanjagend.
Wat eng

Greys, mijn vader ligt half onder een glasplaat, tot aan zn buik ongeveer. Daar kunnen dan ook bloemen op liggen.
Ziggy played guitar
pi_73587896
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat was bij ons ook heel mooi. De hele familie stond om de kist, de achterkleinkinderen legden nog een tekening in de kist en de kinderen maakten ieder twee schroeven vast. Echt een stukje afsluiten was je als familie samen doet. Want op de dag van de uitvaart moet je alles met anderen delen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73587922
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:53 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, het was ook iets heel anders. Ik zeg het maar gewoon dan: hij leek me een bericht te sturen op mn iPhone (geen sms, maar ik kreeg iets in beeld wat er écht niet kon staan en dat het van hem kwam leek mij gewoon duidelijk gezien het onderwerp)
En verder een flikkerende lamp. Maar als mensen zoiets aan mij vertellen denk ik ook: Yeah right, dus ja, dat hoeft niks te betekenen.
Als die lamp normaal noit flikkert.... waarom niet. En de rest.... ow well....het hoeft niet, maar het kan ook best wel iets betekenen om je te laten weten dat je hem misschien niet meer kunt knuffelen of zo, maar dat ie er toch wel is.

Wij geloven daar hier thuis wel in en hebben ook de afspraak gemaakt om dat te doen als een van ons opeens komt te overlijden.
Maar goed, wij zijn raar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73587941
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das gewoon té groot. Het 'groter is beter' houdt na een DD/E wel op
Ik geef mezelf bloot en ik word gewoon niet geaccepteerd
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 20:57:51 #192
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73587949
quote:

[..]

Wauw dat is wel bijzonder. Was het een mooi bericht?
pi_73588008
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik geef mezelf bloot en ik word gewoon niet geaccepteerd
Klopt
pi_73588052
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik kon het niet, ik heb het mijn zus en de weduwe van mijn vader laten doen.
Zijn eigen zoons konden het ook niet. Dus deed ik het. Maar ik had de begravenisondernemers ook al geholpen om hem naar beneden te brengen en zo. Dat was een dermate ontnuchterende ervaring dat ik sindsdien een stuk minder bang voor de dood en dode mensen ben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2009 @ 21:00:38 #195
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_73588130
Ik heb het bij mijn opa en oma gedaan. Meehelpen de kist sluiten en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Het is toch een soort van afscheid.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 oktober 2009 @ 21:00:44 #196
163650 Greys
pi_73588139
quote:

[..]

Dat van je iPhone! Zoiets zou ik dus ook dan toch geloven he, ondanks mijn ongelovigheid
Stond er wel iets fijns? Ik hoef uiteraard niet te weten wat er stond, maar is het een fijn idee dus om te denken dat het eventueel door hem kwam?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:00:44 #197
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73588140
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 @ 20:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als die lamp normaal noit flikkert.... waarom niet. En de rest.... ow well....het hoeft niet, maar het kan ook best wel iets betekenen om je te laten weten dat je hem misschien niet meer kunt knuffelen of zo, maar dat ie er toch wel is.

Wij geloven daar hier thuis wel in en hebben ook de afspraak gemaakt om dat te doen als een van ons opeens komt te overlijden.
Maar goed, wij zijn raar
Nou ja, als het blijkt te kunnen als ik dood ben, doe ik het ook wel
Maar omdat ik zulke dingen normaal helemaal niet geloof is het moelijk nu wel te geloven. Hoewel ik dus ook weer niet geloof dat het toeval was....
En die lamp flikkert nooit nee! En hij is ook niet kapot gegaan.
Ziggy played guitar
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 oktober 2009 @ 21:01:21 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73588180
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat heb ik nog nooit gehoord of gezien, met een glasplaat.
ik wel, dat was hier in Utrecht, geloof niet dat t in Limburg veel voorkomt, ben toen met mn tante langs de zijkant weggegaan, mn moeder is met mn Oma wel gaan kijken toen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 oktober 2009 @ 21:02:14 #199
163650 Greys
pi_73588235
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook niet gelovig oid maar toch denk ik dat overleden dierbaren meer meekrijgen wat hier nog gebeurd dan dat we denken
Ik hoop het, dan kan je daar toch een beetje troost uit halen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73588253
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt
Je nick doet je eer aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')