*proest. Mini mrsubtlequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
MrS moet naar de dokter als zijn mini-Mr Subtle er zo uitziet
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yw
Best redelijk. We hadden weer zo'n drukke dag vandaag, dan gaat het wel. Ik heb meestal 's avonds laat pas een dip emotionele dramabui.
Morgen kist dicht, overmorgen crematie, ik kijk er niet naar uitZo definitief.. Maar ja, dat is het toch al natuurlijk.
Jij ook een goeieavond.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond dames en heren
BZV tijd
Ooh sorry hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Hey gofferdomme Qwea waar heb je mn tieten gelaten dan?
Die van Elies was veel beter
Alsje t doet moet je t goed doen juffie!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh sorry hoor.
Ik zal je wel even maken, uwe hoogheid
* Ingetje79 gaat ook weer voor SBS6 zittenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 verkast naar de bank om campingzender te kijken
Ja, van mij mag ie hier nog wel 10 jaar blijven liggenquote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]Tuurlijk is het al definitief, maar na zo'n crematie nog een stukje definitiever. Nu kun je hem nog zien enzo, dan niet meer.
Nogmaals sterkte, en als je wat kwijt wil, je gal wil spugen of iets dergelijks, gewoon doen hierzo
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, is de kist tijdens de dienst ook dicht dan?
f5quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsje t doet moet je t goed doen juffie!
En anders paint je je eigen maar, met je braadworst
Geloof jij dat er na dit leven meer is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, van mij mag ie hier nog wel 10 jaar blijven liggen
Maar idd, wat LL ook zegt, het is weer een soort afsluiting en dat heb je ook nodig, zeker na bijna 2 weken.
Mmmm, ik ga hier maar even niet op in.quote:
Ik zitquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 gaat ook weer voor SBS6 zitten
Nee, ik geloof echt niks.quote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 20:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geloof jij dat er na dit leven meer is?
Ik heb ook nooit een dienst meegemaakt met een open kist.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb gelukkig nog niet veel crematies hoeven meemaken, maar dan was de kist altijd dicht eigenlijk.
Komt er nog iets leuks dan? Ik wil eigenlijk om 21.00 uur De Zomer Voorbij zien op Ned. 3, maar Heer G zet hier net The Bourne Identity op die op RTL4 is.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar... ik heb wel al 2 TRU-achtige ervaringen gehad sinds hij overleden is... Dus nu twijfel ik een beetje
Ja, dat is de bedoelingquote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 20:35 schreef oh-oh het volgende:
MB, dat gevoel is heel herkenbaar hoor.
Aan de ene kant wil je hem helemaal niet laten gaan, aan de andere kant moet je dat definitieve afscheid echt nemen om verder te kunnen.
Sluiten jullie morgen zelf de kist en blijft hij dan wel tot dinsdag thuis?
Ik ook niet. Wel dat er voor die tijd in een speciale kamer nog ff gekeken kon worden, maar tijdens de dienst zelf was het dicht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit een dienst meegemaakt met een open kist.
Ik weet er al 2.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze komen uit Weert![]()
Wie woont er daar in die regio
Maar ik denk eerlijk gezegd dat je na zoiets ook meer achter dingen gaat zoeken. Das iig mijn ervaring. Toen er een tante plotseling overleed had ik ook dat in de periode kort erna ik al snel toch dacht dat er 'iets' was als er bijvoorbeeld ineens plots een deur/raam opende ofzo. Terwijl ik voorheen gewoon dacht 'Oh zat niet goed dicht/is de wind'.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik geloof echt niks.
Maar... ik heb wel al 2 TRU-achtige ervaringen gehad sinds hij overleden is... Dus nu twijfel ik een beetje
iemand heeft mijn oh-oh plaatje uit de wiki gesloopt. Als het oh-oh zelf was, of mr subtle, dan ist goei. Alhoewel ik dat dan wel graag weetquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet er al 2.![]()
Maar snap verder geen flikker van ops wijzigen etc.
Bij mijn oma hebben m'n moeder en ik de kist tijdens de dienst zelf gesloten en die oma van laatst was de hele kist open en kon je haar nog aanraken. Pas toen we naar de begraafplaats liepen deden de kinderen de kist dicht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit een dienst meegemaakt met een open kist.
Zondagavondje SBS hé. Leedvermaak is het eigenlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt er nog iets leuks dan? Ik wil eigenlijk om 21.00 uur De Zomer Voorbij zien op Ned. 3, maar Heer G zet hier net The Bourne Identity op die op RTL4 is.
Wij waren het niet hoor!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
iemand heeft mijn oh-oh plaatje uit de wiki gesloopt. Als het oh-oh zelf was, of mr subtle, dan ist goei. Alhoewel ik dat dan wel graag weet
Ik ben ook niet 'gelovig', maar heb je ook niet het idee dat hij je kan zien enzo, dat ie ergens rondom je zweeft?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik geloof echt niks.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, van mij mag ie hier nog wel 10 jaar blijven liggen
Maar idd, wat LL ook zegt, het is weer een soort afsluiting en dat heb je ook nodig, zeker na bijna 2 weken.
wegmisbruikersquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zondagavondje SBS hé. Leedvermaak is het eigenlijk.
Eerst wegmisbruikers en daarna Red Mijn Vakantie.
Vooral die laatste zit vol met tokkies die voor 300 euro 6 weken all-in denken te zitten. Alhoewel er soms wel echt wat schrijnends voorbij komt
Wij zijn een jaartje of 12 geleden naar de begrafenis van een Afrikaanse buurvrouw van ons geweest.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb gelukkig nog niet veel crematies hoeven meemaken, maar dan was de kist altijd dicht eigenlijk.
Da's een leuke film hoor!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt er nog iets leuks dan? Ik wil eigenlijk om 21.00 uur De Zomer Voorbij zien op Ned. 3, maar Heer G zet hier net The Bourne Identity op die op RTL4 is.
Dat was ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
iemand heeft mijn oh-oh plaatje uit de wiki gesloopt. Als het oh-oh zelf was, of mr subtle, dan ist goei. Alhoewel ik dat dan wel graag weet
Bij deze zou ik dan echt toch graag willen weten wie als telkens die OP editquote:
Kijk, fijn om te weten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ik
Ik dacht dat de grap er na 1 topic wel af zou zijn, sorry
Ik deed het toen ik Goodbye er bij zette.
Ja, dat zou best kunnen. Maar 1 van die dingen kan ik écht niet verklaren, niks met wind ofzo. Dus ja. Misschien vertel ik nog wel een keer wat het wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik denk eerlijk gezegd dat je na zoiets ook meer achter dingen gaat zoeken. Das iig mijn ervaring. Toen er een tante plotseling overleed had ik ook dat in de periode kort erna ik al snel toch dacht dat er 'iets' was als er bijvoorbeeld ineens plots een deur/raam opende ofzo. Terwijl ik voorheen gewoon dacht 'Oh zat niet goed dicht/is de wind'.
Maar ik ben er bij gekomen, dat maakt vast een hele hoop goed!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, fijn om te weten.
Het is ook geen punt hoor. Maar ik mag gewoon graag weten wie als mijn dingen uit de OP flikkert
Ik iets te vaak inmiddels maar ik heb me erbij neergelegd dat het wss niet veel minder zal worden. Dat zal voor ons allemaal gelden naarmate we ouder worden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Is dit de fossielen Slowchat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik iets te vaak inmiddels maar ik heb me erbij neergelegd dat het wss niet veel minder zal worden. Dat zal voor ons allemaal gelden naarmate we ouder worden.
Toen mijn oma overleed hebben haar kinderne de avond voor de uitvaart de kist gesloten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij mijn oma hebben m'n moeder en ik de kist tijdens de dienst zelf gesloten en die oma van laatst was de hele kist open en kon je haar nog aanraken. Pas toen we naar de begraafplaats liepen deden de kinderen de kist dicht.
Nu ik zo es nadenk, waren alle begrafenissen/crematies die ik tot nu toe heb meegemaakt met open kist.
Je bent op dit moment natuurlijk wel heel gevoelig voor dit soort dingen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat zou best kunnen. Maar 1 van die dingen kan ik écht niet verklaren, niks met wind ofzo. Dus ja. Misschien vertel ik nog wel een keer wat het was
Misschien iets van een soort energie ofzo, ik heb geen idee. Maar het was wel typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |