Kinky!! En lekker warm. Wordt het meer een kutryworst.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja maar jij krijgt een braadworst in je kutje joh
ik ben benieuwd wanneer als ONZ langswiptquote:
Ja, en we hebben ook haantjesquote:
Dubbelzinnige en vunzige praat strekken tot aanbeveling iig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Moet ik trouwens ook nog diverse sollicitatierondes doorlopen om bij de vaste stamgasten te horen?Of is het een kwestie van de wiki aanpassen
Oh, dat zit wel goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dubbelzinnige en vunzige praat strekken tot aanbeveling iig.
Wiki aanpassenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Moet ik trouwens ook nog diverse sollicitatierondes doorlopen om bij de vaste stamgasten te horen?Of is het een kwestie van de wiki aanpassen
Uiteraard alle maten plus tietenpics hier posten. Dat word dan beoordeeld door de toelatingscommissie en ontvang je binnen 6 weken antwoord.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat is KPD toch?quote:
quote:
In ruil voor zuurkoolstamp met worst wilde ik best een zakje gefrituurde aardappelbalkjes met joppiesaus en een frikandel speciaal voor je halen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
PATAT![]()
Met Joppiesaus en een frikandel speciaal![]()
Maar de zuurkool was ook lekker hoor![]()
KPD, ik ben nou nog altijd nieuwsgierig wat daar besproken wordtquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben je toch braaf. ik vinnut schattig
Bah!quote:
Lief aangeboden, maar we hebben het alweer opquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In ruil voor zuurkoolstamp met worst wilde ik best een zakje gefrituurde aardappelbalkjes met joppiesaus en een frikandel speciaal voor je halen!
Ik ben Greys d'r dochter, dus je moet allang weten dat dat goed zitquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard alle maten plus tietenpics hier posten. Dat word dan beoordeeld door de toelatingscommissie en ontvang je binnen 6 weken antwoord.
Je kunt toegang vragen in een topic in FB of door een mailtje te sturen aan forum@fok.nl met het verzoek tot toegang, je username en geboortedatumquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
KPD, ik ben nou nog altijd nieuwsgierig wat daar besproken wordtMaar bij SEX heb ik al iets te vaak het '
' gevoel, dus dat zal daar wel helemaal zo zijn!
Zet er gewoon zo'n drogerafvoerslang aan en dan door het raamquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:53 schreef Pagan het volgende:
Wheeeh, ik wil ook een houtkachel! Buuv heeft de hare lekker aan, gezellie en het ruikt zo lekker.
We wonen in een 10onder1kap en bij de renovatie is alleen bij ons het rookkanaal weggehaald. Als wij nu een allesbrander willen ben ik zo 2-3K kwijt aan pijpen (kachelpijpen) + aanleg. nee, dat winnende staatslot was niet van ons gisteren
Wat een wijsheidquote:
Nou nee...dank je wel...ik hou het wel bij FFquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Je kunt toegang vragen in een topic in FB of door een mailtje te sturen aan forum@fok.nl met het verzoek tot toegang, je username en geboortedatum
Dan wordt het dus toch magnetron bami!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief aangeboden, maar we hebben het alweer op
Ik voel me niet geroepen, het is hier al vunzig genoeg (zie paint in de OPquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Je kunt toegang vragen in een topic in FB of door een mailtje te sturen aan forum@fok.nl met het verzoek tot toegang, je username en geboortedatum
En dan heel snel weer moderator af, want dan mag je ook in ZUUquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef senesta het volgende:
Of moderator worden, dan krijg je het er gratis bij
Ik zeg heel wijs even nietsquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou nee...dank je wel...ik hou het wel bij FF
net alsof er zoveel boeiends in staatquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Dirrrrty Senesta aaahquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef senesta het volgende:
Of moderator worden, dan krijg je het er gratis bij
ZUU is alweer dichtquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan heel snel weer moderator af, want dan mag je ook in ZUU
ZUU is niet meerquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan heel snel weer moderator af, want dan mag je ook in ZUU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |