CAPPIE, OMMOORD, NESS, ROFFA EN KRIMPOEKOE KAN IK OPTROMMELEN YOquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:39 schreef o.us het volgende:
YO O.US AAN DE MIC, REPRESENTING CAPPIE EN CARNISSOE
AI IK TROMMEL ROFFA ZUIDZIJDE OP JWTTTTTquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:40 schreef beverton het volgende:
[..]
CAPPIE, OMMOORD, NESS, ROFFA EN KRIMPOEKOE KAN IK OPTROMMELEN YO
Krimpen is Krimpoekoequote:Op zondag 11 oktober 2009 19:59 schreef GasTurbine het volgende:
ZEVENHUIZEN SIVVIH-OSSOLS
Zevenkamp Kampoe
Ommoord Murda
Prinsenland Prinsje
Oosterflank Flanka
Krimpen a/d IJssel Krimpalimpa
Nieuwerkerk a/d IJssel Nieuwekaka
Krimpen hoort Krimpoekoe te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef o.us het volgende:
[..]
vertaling in straattaal anders komt hij niet in het OP te staan.
PORTO, je weetquote:
OP geëdit jwzquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:06 schreef GasTurbine het volgende:
Merkie -> Eastgarden.
GasTurbine -> Kampoe
beverton -> Eastgarden.
o.us -> Carnissoe
Welke wijk/straat, want je komt nu wel erg dicht in mijn wijk yoquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aan de goede kant (en minder dan 5 minuten lopen) van De Terp.
Dit is iets onder Rotterdammers (iedere R'dammer represent zijn hood, jwz)quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik hier snap hier helemaal niets van.
Omschrijf jij jouw hood maar, dan doe ik wel bevestigen danwel niet bevestigenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:09 schreef beverton het volgende:
[..]
Welke wijk/straat, want je komt nu wel erg dicht in mijn wijk yo
Vlakbij Eilanden buurt yo (zelf ook op Ijssel/Alkelaan gezeten en ben daar in 2007 afgestudeerd)quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omschrijf jij jouw hood maar, dan doe ik wel bevestigen danwel niet bevestigen.
Oké, ik woon iets westelijker, tegen Middelwatering aan eigenlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Vlakbij Eilanden buurt yo (zelf ook op Ijssel/Alkelaan gezeten en ben daar in 2007 afgestudeerd)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, ik woon iets westelijker, tegen Middelwatering aan eigenlijk.
Lombardijen. Vertaling weet ik niet, verzin maar wat mooisquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Wijknaam+vertaling straattaal voor in de OP plz.
Lomba.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lombardijen. Vertaling weet ik niet, verzin maar wat moois
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lombardijen. Vertaling weet ik niet, verzin maar wat moois
Als Lombardijenaar sprak dat toch voor zich?quote:
Zo heet zo'n achterlijk projectje van de Gemeentequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Als Lombardijenaar sprak dat toch voor zich?
De auto van mijn neef die daar woont heeft Lomba op de achterkant van zijn auto gegraveerd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo heet zo'n achterlijk projectje van de Gemeente![]()
Vandaar dat ik t niet echt een coole vertaling vond
aightquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze kill woont in Hoogvliet maar ik ken alleen HVT en Flietta maar geen HOOGVLAYA
Die was ik idd vergetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Hou opIk heb ze ook niet verzonnen jongens!
Edit: Spijkenisse staat ook wel bekend als Spikri![]()
Oprotten danquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
stiekem niet![]()
ik maak gewoon een statement![]()
Die scorro bij Errabroegoe. INHolland mattie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:43 schreef beverton het volgende:
[..]
Roffa zoedoe, waar in zoedoe? Ik zit nu weer thuis veilig in Cappie East Garden
Okequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:00 schreef MB23 het volgende:
[..]
Die scorro bij Errabroegoe. INHolland mattie.
Ik heb cappie-koperwiek gechecked, sehhhhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar was ik vandaag nog CAPPIE-RIVIUMSHIZZLE
Flex mi mang. Heb jij nog city godfather Achmed A. gezien?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef Merkie het volgende:
Ik heb vandaag in City Osso mijn rijbewijs opgehaald.
Cappa is geen Roffaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Flex mi mang. Heb jij nog city godfather Achmed A. gezien?
Wat waren 't voor lui dan? Kan er eerlijk gezegd niet medelijden mee hebben als je graffiti staat te spuiten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:21 schreef GasTurbine het volgende:
Dode bij metro-ongeluk Capelle aan den IJssel
Ik kon die twee..
dan heet t nog altijd Scolla met een C.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:11 schreef beverton het volgende:
Capelle Schollevaar wordt ook Skolla genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |