CAPPIE, OMMOORD, NESS, ROFFA EN KRIMPOEKOE KAN IK OPTROMMELEN YOquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:39 schreef o.us het volgende:
YO O.US AAN DE MIC, REPRESENTING CAPPIE EN CARNISSOE
AI IK TROMMEL ROFFA ZUIDZIJDE OP JWTTTTTquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:40 schreef beverton het volgende:
[..]
CAPPIE, OMMOORD, NESS, ROFFA EN KRIMPOEKOE KAN IK OPTROMMELEN YO
Krimpen is Krimpoekoequote:Op zondag 11 oktober 2009 19:59 schreef GasTurbine het volgende:
ZEVENHUIZEN SIVVIH-OSSOLS
Zevenkamp Kampoe
Ommoord Murda
Prinsenland Prinsje
Oosterflank Flanka
Krimpen a/d IJssel Krimpalimpa
Nieuwerkerk a/d IJssel Nieuwekaka
Krimpen hoort Krimpoekoe te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef o.us het volgende:
[..]
vertaling in straattaal anders komt hij niet in het OP te staan.
PORTO, je weetquote:
OP geëdit jwzquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:06 schreef GasTurbine het volgende:
Merkie -> Eastgarden.
GasTurbine -> Kampoe
beverton -> Eastgarden.
o.us -> Carnissoe
Welke wijk/straat, want je komt nu wel erg dicht in mijn wijk yoquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aan de goede kant (en minder dan 5 minuten lopen) van De Terp.
Dit is iets onder Rotterdammers (iedere R'dammer represent zijn hood, jwz)quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik hier snap hier helemaal niets van.
Omschrijf jij jouw hood maar, dan doe ik wel bevestigen danwel niet bevestigenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:09 schreef beverton het volgende:
[..]
Welke wijk/straat, want je komt nu wel erg dicht in mijn wijk yo
Vlakbij Eilanden buurt yo (zelf ook op Ijssel/Alkelaan gezeten en ben daar in 2007 afgestudeerd)quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omschrijf jij jouw hood maar, dan doe ik wel bevestigen danwel niet bevestigen.
Oké, ik woon iets westelijker, tegen Middelwatering aan eigenlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Vlakbij Eilanden buurt yo (zelf ook op Ijssel/Alkelaan gezeten en ben daar in 2007 afgestudeerd)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, ik woon iets westelijker, tegen Middelwatering aan eigenlijk.
Lombardijen. Vertaling weet ik niet, verzin maar wat mooisquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Wijknaam+vertaling straattaal voor in de OP plz.
Lomba.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lombardijen. Vertaling weet ik niet, verzin maar wat moois
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lombardijen. Vertaling weet ik niet, verzin maar wat moois
Als Lombardijenaar sprak dat toch voor zich?quote:
Zo heet zo'n achterlijk projectje van de Gemeentequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Als Lombardijenaar sprak dat toch voor zich?
De auto van mijn neef die daar woont heeft Lomba op de achterkant van zijn auto gegraveerd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo heet zo'n achterlijk projectje van de Gemeente![]()
Vandaar dat ik t niet echt een coole vertaling vond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |