quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Vorige keer was je ook gezellig, hoewel ik je toen niet gesproken heb. Maar er waren ook zoveel mensen.![]()
We gaan de jongens verslaan oké.
Ik dacht dat jullie gewoon met ons mee gingen rijdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Vorige keer was je ook gezellig, hoewel ik je toen niet gesproken heb. Maar er waren ook zoveel mensen.![]()
Alles is ver weg voor jou.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Het is zo ver wegal zou ik jullie wel allemaal ownen met karten
!
Ben je serieus?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaaaaaaaaa, ik wil ook, lekker bijborrelen met suus![]()
Lees de OP.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bloedserieus. Hoeveel gaat het me kosten?
Want iedereen heeft tijd om op de woensdag naar Utrecht te komen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef veda het volgende:
Waarom vrijdag avond en niet woensdag avond? Dan is het studenten avond. Dan kan een deel wat goedkoper én heb je nog wat aan je vrijdagavond...
Tsja. Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef veda het volgende:
Waarom vrijdag avond en niet woensdag avond? Dan is het studenten avond. Dan kan een deel wat goedkoper én heb je nog wat aan je vrijdagavond...
Het is wel "herfstvakantie" volgende week (voor de mensen die het hebben)quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef veda het volgende:
Wat probeer je te zeggen met deze opmerking?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het is wel "herfstvakantie" volgende week (voor de mensen die het hebben)
Ik heb hier nog zo'n ring, enneh...quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Dankje!. En deze keer ben ik wel gezellig, en ga ik wel met iedereen praten.
Niet iedereen hoeft vroeg of vroeger naar huis omdat ze de volgende dag toch geen school hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen met deze opmerking?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja. Mensen. Lees die fucking PM's dan.
Het is Vrijdag 23 Oktober.
Als jij nou heel hard wegrijdt, dan ga ik ze wel in de weg rijden zodat ze mij niet kunnen inhalen en jij eerste wordt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Als jij nou heel hard wegrijdt, dan ga ik ze wel in de weg rijden zodat ze mij niet kunnen inhalen en jij eerste wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |