Ik weet niet waar je het over hebtquote:
Crackquote:
Geef maar hier, ik verveel me. Waar gaat het over?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, ik krijg die kut opdrachten niet af. Mama
.
Over internet nerd dingenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geef maar hier, ik verveel me. Waar gaat het over?
Oh. Laat maar.quote:
Haihaaaaiquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Crack, sjatje dat je bent
Is niet nerdquote:
Omdat ik moet weten hoe e-marketing werkt. Maar dan moet ik dus ook weten hoe een site in elkaar steekt. Heel boeiend.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. Laat maar.![]()
Hoezo moet jij dat doen dan?
Godver. Ik krijg op een gegeven moment het vak e-business.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik moet weten hoe e-marketing werkt. Maar dan moet ik dus ook weten hoe een site in elkaar steekt. Heel boeiend.
Ik moest voor mijn stage een affiliate website makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik moet weten hoe e-marketing werkt. Maar dan moet ik dus ook weten hoe een site in elkaar steekt. Heel boeiend.
Mijne is over maar over 3 weken heb ik hem weer + zaag in keelquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
mijn verkoudheid is over, en mn nek doet ook geen zeer meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |