Jij hebt ook helemaal geen verstand van auto'squote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Liever een nieuwe prius dan een frans kut hok of iedere andere jan modaal auto van 5 jaar en ouder.
Dit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
een prius is geen jan modaal kut hok wou je zeggen?
Kanker lelijkquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
een prius is geen jan modaal kut hok wou je zeggen?
LEZEN!quote:
quote:
Nou je had het over franse kut hokken, dit is een kut hok en een jan modaal auto, zelfs nieuwquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
[..]
LEZEN!
Jan modaal hok van 5 jaar of ouder
Liever een 3de generatie prius dan een Peugeot / Renault / Citroen waar de ellende vanaf straaltquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Nou je had het over franse kut hokken, dit is een kut hok en een jan modaal auto, zelfs nieuw
Ach u is zelf prius rijder ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Liever een 3de generatie prius dan een Peugeot / Renault / Citroen waar de ellende vanaf straalt![]()
![]()
![]()
De 2de generatie Prius is wel om te kotsen
Geen van de keuze mogelijkhedenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:24 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ach u is zelf prius rijder ?
prius rij je omdat je:
A een miljeuk hippie bent
B lekker goedkoop van A naar B wilt en het je niet uitmaakt hoe je voor lul rijdt
C beide
Ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten als ik een family bak moest kiezen.
Dit verdient wel eenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:32 schreef trainfreak het volgende:
[..]
I love this...
Heb er zelf eentje besteld: BLACK!
Of zo een kankerbakquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten als ik een familie bak moest kiezen.
Ik snap niet dat mensen die scenic ook maar een klein beetje mooi kunnen vinden
Schijnt in te zijn tegenwoordigquote:
Als ik nu zei: Tyfus lelijk, klere lelijk, tering lelijk was het vast goed geweest.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik nu zei: Tyfus lelijk, klere lelijk, tering lelijk was het vast goed geweest.
Mensen die meten met twee maten
Koop een Dieselquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind de Prius wel mooi hoor. Maar ja, ik ben dan ook een milieuhippie die graag goedkoop van A naar B wil =P
Nee, aan jouw reply heeft de wereld ietsquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze waardeloze reply.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebakje bijvoorbeeld. Niet om aan te zien.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:03 schreef Aestivate het volgende:
Die afkrakers hier zijn pubers die nog lang niet hun eerste eigen auto hebben. Een lange, grotere zware bak is leuk om te zien maar qua wegenbelasting, brandstofverbruik, verzekering en afmetingen heb ik liever zo'n klein koekblik als dat honderden zoniet duizenden euro's per jaar bespaart. Daarnaast is de Prius best een ruime en zuinige auto, ook met een mooi uiterlijk maar dat is afhankelijk van je smaak.
t.o.v. wat? een hummerquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:19 schreef Haniet het volgende:
Zelfs de verkoper bij Toyota vond 'm lelijk. Toch hebben we dr een gekocht.
Scheelt meer dan 600 euri p.mnd.
De verkoper bij Toyota vond hem lelijk?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:19 schreef Haniet het volgende:
Zelfs de verkoper bij Toyota vond 'm lelijk. Toch hebben we dr een gekocht.
Scheelt meer dan 600 euri p.mnd.
En wat heeft het feit dat iets slecht leverbaar is te maken met de mening van een verkoperquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:38 schreef Aestivate het volgende:
[..]
De verkoper bij Toyota vond hem lelijk?Oh please. Die ding en zijn niet aan te slepen, als je een nieuwe Prius wilt hebben moest je tot voor kort soms wel maanden wachten. Misschien nu nog wel.
vind ik de civic mooier.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die Insight is nog best aardig voor zo'n elektrisch autootje.
Dat die verkoper een sukkel is. Wie kraakt het topproduct van zijn merk nu af?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
En wat heeft het feit dat iets slecht leverbaar is te maken met de mening van een verkoper?
Ik zou dat ook doen als ik die troep zou verkopen, die dingen zijn gruwelijk lelijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat die verkoper een sukkel is. Wie kraakt het topproduct van zijn merk nu af?
Je bent pas een topverkoper als je ook die troep aan de man weet te brengenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zou dat ook doen als ik die troep zou verkopen, die dingen zijn gruwelijk lelijk
En daarbij de kopers ook nog eens vertelt dat het troep is, waarna ze het toch nog besluiten te kopenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent pas een topverkoper als je ook die troep aan de man weet te brengen
Bedoel je niet de tweede versie?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef DrDarwin het volgende:
Ik vond die eerste serie inderdaad erg lelijk, de huidige versie is best te doen.
Ik zie meer 3th gen priussen dan 6th gen Golfjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Bedoel je niet de tweede versie?
Die die nu uitkomt is al de derde versie..
Het valt me wel op dat tegenwoordig alsmaar meer Priussen zie op de baan..
Vroeger zag ik er bijna nooit, maar sinds februari toch wel elke week eentje
(Prius is hier niet zo populair als in Nl precies..)
Fiscaal gezien is het in Nederland erg aantrekkelijk om hybride te rijden tov het buitenland. Daar kent men niet zulke stimuleringsmaatregelen voor energie zuinige auto'squote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Typisch de gierige Hollander die massaal aan de Prius gaat.
Al met al bespaar je een paar tientjes per maand op een vergelijkbare auto met een hogere bijtelling. Om daar nou sociale zelfmoord voor te plegen...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:48 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Fiscaal gezien is het in Nederland erg aantrekkelijk om hybride te rijden tov het buitenland. Daar kent men niet zulke stimuleringsmaatregelen voor energie zuinige auto's
Maak daar maar 1500 euro per jaar vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Al met al bespaar je een paar tientjes per maand op een vergelijkbare auto met een hogere bijtelling. Om daar nou sociale zelfmoord voor te plegen...
Zo gierig ben ik niet, maar ik probeer het gemiddelde gebruik van mijn vervoermiddel toch ergens rond de 1/10 te houden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Typisch de gierige Hollander die massaal aan de Prius gaat.
Sociale zelfmoord pleeg je pas als je in een Porsche gaat rijden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Al met al bespaar je een paar tientjes per maand op een vergelijkbare auto met een hogere bijtelling. Om daar nou sociale zelfmoord voor te plegen...
Zoek eens een baan flikkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:45 schreef TwisterNederland het volgende:
Sinds korte tijd heeft de overbuur een toyate prius voor de deur staan.
Ik vind het een verschikkelijke koekblik en ontzettend lelijk en nu kan ik er de hele dag naar kijken.
Hij is sowieso aarslelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:46 schreef Metro2005 het volgende:
De nieuwe prius ziet er van voor al beter uit, alleen die SPUUGlelijke lexuslook achterlichtendie dwingen je bijna een witte te kopen omdat ze dan niet zo opvallen. Bij alle andere kleuren is het echt aarslelijk.
Je kan beter een BMW rijden dan een Prius, het blijkt dat die zuiniger is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:03 schreef Aestivate het volgende:
Die afkrakers hier zijn pubers die nog lang niet hun eerste eigen auto hebben. Een lange, grotere zware bak is leuk om te zien maar qua wegenbelasting, brandstofverbruik, verzekering en afmetingen heb ik liever zo'n klein koekblik als dat honderden zoniet duizenden euro's per jaar bespaart. Daarnaast is de Prius best een ruime en zuinige auto, ook met een mooi uiterlijk maar dat is afhankelijk van je smaak.
De lobby uit Bayern heeft het zelfs zover gekregen dat de 1 serie bmw zakenauto van het jaar is geworden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:00 schreef trainfreak het volgende:
De nieuwe Prius 3 verbruikt volgens het boekje 3.9l/100km
En een BMW????
volgens t boekje gebruikt de mijne 5/100 kmquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:00 schreef trainfreak het volgende:
En een BMW????
En u hebt de laatste nieuwe versie (die van 2009 dus)?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
volgens t boekje gebruikt de mijne 5/100 km![]()
In de praktijk op de snelweg komt er geen zak van terecht tenzij je achter een vrachtwagen gaat bumperkleven
Dat dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Liever een nieuwe prius dan een frans kut hok of iedere andere jan modaal auto van 5 jaar en ouder.
Ben jij die gast met een prius die me regelmatig voorbij komt snellen op de snelweg terwijl ik rustig 130 rijd?....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
volgens t boekje gebruikt de mijne 5/100 km![]()
In de praktijk op de snelweg komt er geen zak van terecht tenzij je achter een vrachtwagen gaat bumperkleven
Nee ik heb een fatsoenlijke Diesel die prachtige walmen achterlaat bij hard optrekkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:17 schreef trainfreak het volgende:
[..]
En u hebt de laatste nieuwe versie (die van 2009 dus)?
Fietsers achter je zullen blij met je zijn,quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:44 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Nee ik heb een fatsoenlijke Diesel die prachtige walmen achterlaat bij hard optrekken
Wat in t boekje staat mooet je met een flinke korrel zout nemen in de praktijk, bij elke auto
Weet ik, maar op het forum dat ik volg over de Prius zijn er toch al mensen die de 4.4liter gehaald hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:44 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Wat in t boekje staat mooet je met een flinke korrel zout nemen in de praktijk, bij elke auto
Fietsers horen ook niet op de weg te fietsen(tenzij er een speciaal daarvoor aangelegde fietspad aanwezig is)quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:51 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Fietsers achter je zullen blij met je zijn,
Juist, als er een fietspad naast ligt mogen ze evengoed de weg op, en andersom niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fietsers horen ook niet op de weg te fietsen(tenzij er een speciaal daarvoor aangelegde fietspad aanwezig is)
Lelijke kontquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou ik op zich nog wel rijden, mits aangeboden voordelen.
Ik ken iemand met een Golf 4 die haalde 1 op 25 met zn Diesel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:52 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Weet ik, maar op het forum dat ik volg over de Prius zijn er toch al mensen die de 4.4liter gehaald hebben.
En ik vermelde het verbruik uit het boekje om beter te kunnen vergelijken...
quote:
Hondaquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die Insight is nog best aardig voor zo'n elektrisch autootje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Iedereen vind die multipla lelijk maar ik prijs het lef van fiat. Ik kots 1000x meer op die kk astra's en 207/307 die elke kut nederlander maar koopt. Kijk eens verder dan die kk roestbakkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:48 schreef bakatje het volgende:
Ik vind de prius niet heel erg lelijk eigenlijk. Wees blij dat je niet allemaal boodschappenautotjes in je straat hebt staan.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Walgelijke auto´s.
Precies. Als dat ding nou 1:35 reed had ik er nog vrede mee. 1:20 is echt niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:19 schreef Sjibble het volgende:
Geef mij maar een diesel, net zo zuinig.
Kutprius
vind ik wel, maar mijn auto rijdt dan ook 1 op 10,5quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:36 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Precies. Als dat ding nou 1:35 reed had ik er nog vrede mee. 1:20 is echt niet zo bijzonder.
mijn auto verbruikt 0.1l/per ritquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:00 schreef trainfreak het volgende:
En een BMW????
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:36 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Precies. Als dat ding nou 1:35 reed had ik er nog vrede mee. 1:20 is echt niet zo bijzonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |