Jij hebt ook helemaal geen verstand van auto'squote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Liever een nieuwe prius dan een frans kut hok of iedere andere jan modaal auto van 5 jaar en ouder.
Dit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
een prius is geen jan modaal kut hok wou je zeggen?
Kanker lelijkquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
een prius is geen jan modaal kut hok wou je zeggen?
LEZEN!quote:
quote:
Nou je had het over franse kut hokken, dit is een kut hok en een jan modaal auto, zelfs nieuwquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
[..]
LEZEN!
Jan modaal hok van 5 jaar of ouder
Liever een 3de generatie prius dan een Peugeot / Renault / Citroen waar de ellende vanaf straaltquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Nou je had het over franse kut hokken, dit is een kut hok en een jan modaal auto, zelfs nieuw
Ach u is zelf prius rijder ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Liever een 3de generatie prius dan een Peugeot / Renault / Citroen waar de ellende vanaf straalt![]()
![]()
![]()
De 2de generatie Prius is wel om te kotsen
Geen van de keuze mogelijkhedenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:24 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ach u is zelf prius rijder ?
prius rij je omdat je:
A een miljeuk hippie bent
B lekker goedkoop van A naar B wilt en het je niet uitmaakt hoe je voor lul rijdt
C beide
Ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten als ik een family bak moest kiezen.
Dit verdient wel eenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:32 schreef trainfreak het volgende:
[..]
I love this...
Heb er zelf eentje besteld: BLACK!
Of zo een kankerbakquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het wel weten als ik een familie bak moest kiezen.
Ik snap niet dat mensen die scenic ook maar een klein beetje mooi kunnen vinden
Schijnt in te zijn tegenwoordigquote:
Als ik nu zei: Tyfus lelijk, klere lelijk, tering lelijk was het vast goed geweest.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik nu zei: Tyfus lelijk, klere lelijk, tering lelijk was het vast goed geweest.
Mensen die meten met twee maten
Koop een Dieselquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind de Prius wel mooi hoor. Maar ja, ik ben dan ook een milieuhippie die graag goedkoop van A naar B wil =P
Nee, aan jouw reply heeft de wereld ietsquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze waardeloze reply.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebakje bijvoorbeeld. Niet om aan te zien.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:03 schreef Aestivate het volgende:
Die afkrakers hier zijn pubers die nog lang niet hun eerste eigen auto hebben. Een lange, grotere zware bak is leuk om te zien maar qua wegenbelasting, brandstofverbruik, verzekering en afmetingen heb ik liever zo'n klein koekblik als dat honderden zoniet duizenden euro's per jaar bespaart. Daarnaast is de Prius best een ruime en zuinige auto, ook met een mooi uiterlijk maar dat is afhankelijk van je smaak.
t.o.v. wat? een hummerquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:19 schreef Haniet het volgende:
Zelfs de verkoper bij Toyota vond 'm lelijk. Toch hebben we dr een gekocht.
Scheelt meer dan 600 euri p.mnd.
De verkoper bij Toyota vond hem lelijk?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:19 schreef Haniet het volgende:
Zelfs de verkoper bij Toyota vond 'm lelijk. Toch hebben we dr een gekocht.
Scheelt meer dan 600 euri p.mnd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |