Welke films van tegenwoordig zijn echt goed dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:26 schreef Desunoto het volgende:
Je kijkt de verkeerde films denk ik dan.
G.I. Joequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
Welke films van tegenwoordig zijn echt goed dan?
Alle films uit het Filmhuis heb ik gehoord, lekker alternatief weetje, dat is altijd het beste spul.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:21 schreef Drinky het volgende:
Waar is de kwaliteit toch gebleven mensen,
Dat is toch een gegeven? iedereen doet dat. Maar ik heb het over speelfilms, waar de verhaallijn er wel toe doetquote:
Suffe grapjes moet je dan ook zoeken bij die duffe drollen die Dreamworks uitbrengt.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Suffe grapjes moet je dan ook zoeken bij die duffe drollen die Dreamworks uitbrengt.
Up staat qua storytelling op eenzame hoogte.
Maar die komen dan vast niet op tv en blijven voor het kleine publiek..quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Alle films uit het Filmhuis heb ik gehoord, lekker alternatief weetje, dat is altijd het beste spul.
Ook bijna twintig jaar oud.quote:
Aan z'n username te zien Japanse films, het liefst zonder ondertiteling, want je kan het toch allemaal volgen na je cursus Japans.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hij is zeer goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
... volgens velen overrated, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens.![]()
Binnenkort in HD.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Geen bloed, geen crip dit is Bloedserieus, Bloedserieus samen met LSD.quote:
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)aintsiiallsaintsday/
Boondock Saints 2 !
Alles behalve Megan Foxquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:45 schreef Pakspul het volgende:
Wat is er mis met Transformers the movie?
Dit dusquote:
Die film was inderdaad wel aardigquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
In Bruges was ook een puike film.
quote:
G.I. Joe is echt tenenkrommend slecht als je het over kwaliteit hebt, wel leuk als eenmalige popcorn-actiefilm. Maar zelfs dan nog een belediging voor elk weldenkend mens.quote:
[texaans accent] dead man walking [/texaans accent]quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Die film was inderdaad wel aardig
[..]
![]()
Hollywood films, jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:45 schreef sinadO het volgende:
TS is er zo eentje die alleen maar naar Hollywood bagger kijkt en dan gaat klagen dat alle films tegenwoordig kut zijn. Naar alle waarschijnlijkheid luister je ook alleen maar top40 muziek, nietwaar TS?
Wil je dat ik ook topics ga openen over mijn film-liefhebberijen? DAT KAN HOOR! JE HOEFT HET MAAR TE ZEGGEN!!11!!
Filmhuis!![]()
Aziatische cinema!![]()
Underground!![]()
Recent gezien:
13 Tzameti!
Oh, ik zie nu pas dat ik op een post van SinadO reageer...quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hollywood films, ja
Top40 muziek, NEVER!!!!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu pas dat ik op een post van SinadO reageer...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Films voor 1980 =(Behalve The Godfather dan...)
Mensen die de OP verkeerd interpreterenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:08 schreef Siniti het volgende:
TS kijkt oude filmsLeef je in de prehistorie ofzo? Kom onder die steen vandaan man we leven hier in 2009
Hitchcock dus...quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Dan heb je dus echt geen filmkennis
Psycho
Rear Window
Vertigo
North by Northwest
Spartacus
Ben Hur
James Bond films
12 Angry Men
One Flew Over the Cuckoo's Nest
etc. etc.
Dan heb jij dus geen smaak. En ja, daar gaan we zeker over twisten! Dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hitchcock dus...
Die ik heb gezien:
Taxi Driver
A Clockwork Orange
2001: A Space Odyssey
Alle 3 saai
Wil je zeggen dat 2001 niet saai is? Heletijd mensen die door de kamer zweven enzoquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan heb jij dus geen smaak. En ja, daar gaan we zeker over twisten! Dus.
Beargumenteer dan ook even je mening over de saaie Taxi Driverquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat 2001 niet saai is? Heletijd mensen die door de kamer zweven enzo
En The Clockwork Orange is ook niks aan dus
Juuuuuuist. Ga jj maar Transformers kijken of zo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat 2001 niet saai is? Heletijd mensen die door de kamer zweven enzo
Het enige wat ik me nog herinner is dat er niks/weinig gebeurde. Maar die wil ik nog een keer voor de 2de keer zien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beargumenteer dan ook even je mening over de saaie Taxi Driver
Waarom zou ik?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Juuuuuuist. Ga jj maar Transformers kijken of zo.
Wat vind jij dan echt goede films? Geef eens wat titels!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het enige wat ik me nog herinner is dat er niks/weinig gebeurde. Maar die wil ik nog een keer voor de 2de keer zien.
Wat vond je nou slecht aan clockwork?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zoek dat topic waar je je top 10/20/50/100 mag posten, alleen kan hem niet vindenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat vind jij dan echt goede films? Geef eens wat titels!
Toen ze een meisje gingen uitkleden dacht ik al wtf is ditquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wat vond je nou slecht aan clockwork?
Ja dat krijg je met goede films, dat is eens iets anders.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen ze een meisje gingen uitkleden dacht ik al wtf is dit
Maargoed dat weet ik ook niet zoveel meer van...
Memento was heel irritantquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
FOK! Film Top 100 2009 - 8e editie
Memento moest er ook nog bij...
Je snapte er gewoon niets van.quote:
Dit soort reacties ook altijd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Juuuuuuist. Ga jj maar Transformers kijken of zo.
De hele tijd hetzelfde zien is irritant, leuk dat je dan steeds een beetje meer te zien krijgt, maar om het nou geniaal te noemenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds wanneer is geniaal irritant?
Ben ying xiong met een aantal vrienden gaan kijken, na afloop werd mij vriendelijk verzocht nooit meer zo'n film mee te nemen want niemand snapte er iets van, en ik wou ze nog wel een keer momento laten zienquote:
Heletijd hetzelfdequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
De hele tijd hetzelfde zien is irritant, leuk dat je dan steeds een beetje meer te zien krijgt, maar om het nou geniaal te noemen
Je ziet constant verschillende dingen, of dezelfde in een andere context. misschien is dat juist hetgeen wat de film zo goed maakt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
De hele tijd hetzelfde zien is irritant, leuk dat je dan steeds een beetje meer te zien krijgt, maar om het nou geniaal te noemen
Erkenning!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heletijd hetzelfde
Maargoed kennen jullie nog films die ik nu moet zien? Aangezien jullie de beste film smaak in de wereld hebben...
Wat is de hele tijd hetzelfde dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oldboy? Nooit van gehoord?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Erkenning!
13 Tzameti
Dogville
Oldboy
A short fim about Killing
Ja kan. Heb idd niet goed opgelet. De rest ken je ook?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oldboy? Nooit van gehoord?
Staat bij mij op nr1 als je goed hebt opgelet
Dogville wou ik al eerder zien. Misschien ga ik voor die maar duurt wel 3 uurquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:04 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja kan. Heb idd niet goed opgelet. De rest ken je ook?
Ken ik allemaal al, maar ik ben dan ook een cinefiel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Erkenning!
13 Tzameti
Dogville
Oldboy
A short fim about Killing
Ga Stalker van Tarkovksy maar eens kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:21 schreef sinadO het volgende:
Ik heb er nog veel meer maar kan op geen enkele titel meer komen... Ze staan ook in de HTruimte dus niet binnen handbereik...
Ja, veel over gehoord! Kan ik alleen nergens vinden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:22 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ga Stalker van Tarkovksy maar eens kijken.
nja, die herhalingen, dat vind ik zo irritant aan die film. Anderen vinden dat briljant, ik vind het irritantquote:
Bij die ene redelijk recente film was het echt irritant. Ik ben alleen de naam kwijtquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
nja, die herhalingen, dat vind ik zo irritant aan die film. Anderen vinden dat briljant, ik vind het irritant
Vantage Point?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij die ene redelijk recente film was het echt irritant. Ik ben alleen de naam kwijt
IK ZOEK EEN FILM: HIER WORDT EEN AANSLAG GEPLEEGD WAARNA JE DE HELE FILM LANG 7 PERSPECTIEVEN KRIJGT TE ZIEN VAN DEZELFDE FUCKING AANSLAG.
Herhalingen? Je weet dat de film achterstevoren is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
nja, die herhalingen, dat vind ik zo irritant aan die film. Anderen vinden dat briljant, ik vind het irritant
Ik kom niet goed uit m'n woorden merk ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Herhalingen? Je weet dat de film achterstevoren is?
quote:
Ik denk niet dat je herhalen bedoelt, maargoed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Binnenkort in HD.![]()
Ramen en deuren gesloten, gordijnen dicht en de bankscene in Full HD met het geluid op max.
Vanavond heen geweest, hele mooie filmquote:
1 van de beste films ooitquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |