Welke films van tegenwoordig zijn echt goed dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:26 schreef Desunoto het volgende:
Je kijkt de verkeerde films denk ik dan.
G.I. Joequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
Welke films van tegenwoordig zijn echt goed dan?
Alle films uit het Filmhuis heb ik gehoord, lekker alternatief weetje, dat is altijd het beste spul.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:21 schreef Drinky het volgende:
Waar is de kwaliteit toch gebleven mensen,
Dat is toch een gegeven? iedereen doet dat. Maar ik heb het over speelfilms, waar de verhaallijn er wel toe doetquote:
Suffe grapjes moet je dan ook zoeken bij die duffe drollen die Dreamworks uitbrengt.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Suffe grapjes moet je dan ook zoeken bij die duffe drollen die Dreamworks uitbrengt.
Up staat qua storytelling op eenzame hoogte.
Maar die komen dan vast niet op tv en blijven voor het kleine publiek..quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Alle films uit het Filmhuis heb ik gehoord, lekker alternatief weetje, dat is altijd het beste spul.
Ook bijna twintig jaar oud.quote:
Aan z'n username te zien Japanse films, het liefst zonder ondertiteling, want je kan het toch allemaal volgen na je cursus Japans.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hij is zeer goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
... volgens velen overrated, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens.![]()
Binnenkort in HD.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
... volgens velen overrated, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens.![]()
Geen bloed, geen crip dit is Bloedserieus, Bloedserieus samen met LSD.quote:
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)aintsiiallsaintsday/
Boondock Saints 2 !
Alles behalve Megan Foxquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:45 schreef Pakspul het volgende:
Wat is er mis met Transformers the movie?
Dit dusquote:
Die film was inderdaad wel aardigquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
In Bruges was ook een puike film.
quote:
G.I. Joe is echt tenenkrommend slecht als je het over kwaliteit hebt, wel leuk als eenmalige popcorn-actiefilm. Maar zelfs dan nog een belediging voor elk weldenkend mens.quote:
[texaans accent] dead man walking [/texaans accent]quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Die film was inderdaad wel aardig
[..]
![]()
Hollywood films, jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:45 schreef sinadO het volgende:
TS is er zo eentje die alleen maar naar Hollywood bagger kijkt en dan gaat klagen dat alle films tegenwoordig kut zijn. Naar alle waarschijnlijkheid luister je ook alleen maar top40 muziek, nietwaar TS?
Wil je dat ik ook topics ga openen over mijn film-liefhebberijen? DAT KAN HOOR! JE HOEFT HET MAAR TE ZEGGEN!!11!!
Filmhuis!![]()
Aziatische cinema!![]()
Underground!![]()
Recent gezien:
13 Tzameti!
Oh, ik zie nu pas dat ik op een post van SinadO reageer...quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hollywood films, ja
Top40 muziek, NEVER!!!!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu pas dat ik op een post van SinadO reageer...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Films voor 1980 =(Behalve The Godfather dan...)
Mensen die de OP verkeerd interpreterenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:08 schreef Siniti het volgende:
TS kijkt oude filmsLeef je in de prehistorie ofzo? Kom onder die steen vandaan man we leven hier in 2009
Hitchcock dus...quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Dan heb je dus echt geen filmkennis
Psycho
Rear Window
Vertigo
North by Northwest
Spartacus
Ben Hur
James Bond films
12 Angry Men
One Flew Over the Cuckoo's Nest
etc. etc.
|