Nope anders had ik wel gereageerdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:15 schreef Pvoesss het volgende:
Oooh wat cute![]()
![]()
(mijn kaartje is er zeker nog niet he.. stomme tnt ik ben boos grr!!)![]()
Die foto's zijn er nog steeds nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:06 schreef Pvoesss het volgende:![]()
![]()
![]()
dat is heel fijn!
Over die jas heb ik ook getwijfeld tex allen waren er nog geen fotos met tussenstuk
ik had een hoop turkse en marokkaanse dames en meiden die bijna in die doek kropenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Pvoesss en ik kregen gister eigenlijk alleen maar leuke reacties!
Oh en met kind ben je gelukkig ook een stuk minder interessant voor de jonge mannen die net even te lang naar je kijken waarvan je weet dat als je zonder kind liep dat je dan een paar opmerkingen had gehad...
Wij hebben gister heel vriendelijk de mevrouw met de buggy die in een soort worsteling was beland met de deur geholpen... Heel handig zo'n buggy. En de trap naar de beren was ook niet te doen als je een buggy zou hebben, maar niet dat het uitmaakt er waren toch geen beren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik had een hoop turkse en marokkaanse dames en meiden die bijna in die doek kropendie vonden het helemaal geweldig. En verder ook een hoop positieve reacties. Zo leuk
![]()
Oh en al die moeders die je ziet kijken van goh, das ook veel handiger ja!
Maar ook wat hilarische lamaarlullen-reacties...
En een van een blanke bejaarde, type "Ze stelen al onze banen"
"seau... douw een bot door je neus en je bent net zo'n nikker"
dusch...
En een van een of andere tokkie-sjonnie figuur. Denk aan zo'n type in trainingspak met een peuk boven die kinderwagen waarvan de as dan in de wagen valt.
[haags] "keeeek dat dan! sekah geen geld voor een wagen? paupah!" [/haags]![]()
maar al met al vind ik het een erg fijn alternatief voor een kinderwagen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hebben gister heel vriendelijk de mevrouw met de buggy die in een soort worsteling was beland met de deur geholpen... Heel handig zo'n buggy. En de trap naar de beren was ook niet te doen als je een buggy zou hebben, maar niet dat het uitmaakt er waren toch geen beren.
Nouja, zo'n luierkontje is wel heel schattig natuurlijk... maar als ze in de doek zit dus? Als het vreemden zijn zou ik dat ook wel raar vinden...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kom trouwens steeds mensen tegen die aan de billen van mijn dochter willen zitten. Ik vind dat maar wat vreemd, ik wil toch ook niet aan hun billen zitten
Mooiste vind ik mensen die stoppen en uitgebreid gaan kijken als ik madam op m`n rug knoop
En een service dat ze daar hebben, hij werd me gewoon thuis geleverd en ik kon meteen een blik op Lotte werpenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Linda2205 het volgende:
Dat is heel netjes inderdaad! Ze leveren ook heel erg snel! Troel had een doek besteld en naar mij laten sturen, die was er de volgende dag al
Mooooooooooooi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef texelonia het volgende:
Nog even over draagjassen, ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Komt wel pas begin november, dus nog even geduld hebben....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |