abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:54:55 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73705309
Nog even over draagjassen, ik heb deze besteld:

Komt wel pas begin november, dus nog even geduld hebben....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_73708380
zo, nu moet ik dus op zoek! wat vervelend toch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:58:58 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73708776
Mooie jas, tex!

Mag ik even ?
Eli is vandaag weer even in de doek geweest! Over twee dikke winterjassen, met pens, ik was heel even bang dat ik mn rucksack niet kon sluiten (4,2m), maar dat viel alweer mee
Meneer wenste gedragen / opgetild te worden, en we waren nog vlakbij de auto, dus toen zei ik "of je loopt zelf, of je gaat in de doek, mama kan je dat hele eind niet tillen"

en toen kwam de respons " doet! leuk! leuk! doet! doet! "

pfff, het was wel even wennen, (heb 3 weken niet gedragen of zo?) zeker met 2 dikke winterjassen om alles goed te krijgen,maar hij hing!
en hij vindt het nog leuk!
en het doet nog steeds geen pijn, of naja, geen verschil met of zonder kind, als hij eenmaal hangt.

dus
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73708993
fijn davinia
pi_73709011
dat is heel fijn!

Over die jas heb ik ook getwijfeld tex allen waren er nog geen fotos met tussenstuk
pi_73709248
Ik heb Lotte gister voor het eerst langere tijd in Eva geknoopt De meiden hadden eerst een beetje ruzie met elkaar, maar Lotte gaf zich al snel gewonnen en viel in slaap. Jammer dat ze niet zo charmant kijkt op de foto, maar goed. Ze zakte wel een beetje, nadat ik op de bank gezeten had (beetje wat Tessie ooit vertelde over als ze met de bus ging), maar ze zit er nu weer in en ik heb geprobeerd iets strakker te knopen, dus ben benieuwd zo!

ok, eigenlijk ziet ze er gewoon uit alsof er ergens een steekje los zit, maar het gaat om het idee toch?
Lotte!
Noah!
pi_73709285
Oooh wat cute
(mijn kaartje is er zeker nog niet he.. stomme tnt ik ben boos grr!!)
pi_73709307
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:15 schreef Pvoesss het volgende:
Oooh wat cute
(mijn kaartje is er zeker nog niet he.. stomme tnt ik ben boos grr!!)
Nope anders had ik wel gereageerd
Lotte!
Noah!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:32:31 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73709746
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:06 schreef Pvoesss het volgende:
dat is heel fijn!

Over die jas heb ik ook getwijfeld tex allen waren er nog geen fotos met tussenstuk
Die foto's zijn er nog steeds niet Maar dat risico neem ik dan maar. Ik vind het wel leuk dat er ook nog wat kleur in zit, en handiger dat het echt een jas is en geen trui, en dat je hem ook als gewone jas kunt dragen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:35:19 #110
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73709827
Miss_sly wat een straf!

Davinia wat fijn

Linda
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2009 @ 12:41:54 #111
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73710027
Davinia, wat fijn dat Eli weer in de doek wil! Gezellig en het scheelt je vast een hoop gesjouw nu.

En wat een lieffie is Lotte zo in de Eva Helemaal ontspannen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73712686
Ahw Linda die foto is juist lief joh!! Lotte lijkt zo echt heel erg diep in slaap heerlijk!!

Pvoesss is dat nou jouw Zara die nu bij mij logeert? Zara-de-reisdoek? En ga je die wegdoen?
heel heel heel misschien heb ik eventueel wel interesse. Afhankelijk van de prijs en wat mn lief van de doek vindt enzo

oh en wij zijn met Zara naar de stad geweest, ik zal in t reisdoeken topic wel t verhaaltje met foto's zetten. Maar wat krijg je toch een boel verschillende reacties op zo'n doek zeg!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73712982
Pvoesss en ik kregen gister eigenlijk alleen maar leuke reacties!

Oh en met kind ben je gelukkig ook een stuk minder interessant voor de jonge mannen die net even te lang naar je kijken waarvan je weet dat als je zonder kind liep dat je dan een paar opmerkingen had gehad...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73713218
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Pvoesss en ik kregen gister eigenlijk alleen maar leuke reacties!

Oh en met kind ben je gelukkig ook een stuk minder interessant voor de jonge mannen die net even te lang naar je kijken waarvan je weet dat als je zonder kind liep dat je dan een paar opmerkingen had gehad...
ik had een hoop turkse en marokkaanse dames en meiden die bijna in die doek kropen die vonden het helemaal geweldig. En verder ook een hoop positieve reacties. Zo leuk
Oh en al die moeders die je ziet kijken van goh, das ook veel handiger ja!

Maar ook wat hilarische lamaarlullen-reacties...
En een van een blanke bejaarde, type "Ze stelen al onze banen"
"seau... douw een bot door je neus en je bent net zo'n nikker"
dusch...

En een van een of andere tokkie-sjonnie figuur. Denk aan zo'n type in trainingspak met een peuk boven die kinderwagen waarvan de as dan in de wagen valt.
[haags] "keeeek dat dan! sekah geen geld voor een wagen? paupah!" [/haags]

maar al met al vind ik het een erg fijn alternatief voor een kinderwagen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73713447
Huup doeie jij hebt isprecies dezelfde en net zo zacht en knuffelig, hij is vaak gebruikt
Maar ik doe hem misschien weg ja

Ja eigenlijk waren de reacties in Artis wel goed.

Maar vaak is dat ook wel anders En sjonnies zijn het grappigst
pi_73713754
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik had een hoop turkse en marokkaanse dames en meiden die bijna in die doek kropen die vonden het helemaal geweldig. En verder ook een hoop positieve reacties. Zo leuk
Oh en al die moeders die je ziet kijken van goh, das ook veel handiger ja!

Maar ook wat hilarische lamaarlullen-reacties...
En een van een blanke bejaarde, type "Ze stelen al onze banen"
"seau... douw een bot door je neus en je bent net zo'n nikker"
dusch...

En een van een of andere tokkie-sjonnie figuur. Denk aan zo'n type in trainingspak met een peuk boven die kinderwagen waarvan de as dan in de wagen valt.
[haags] "keeeek dat dan! sekah geen geld voor een wagen? paupah!" [/haags]

maar al met al vind ik het een erg fijn alternatief voor een kinderwagen
Wij hebben gister heel vriendelijk de mevrouw met de buggy die in een soort worsteling was beland met de deur geholpen... Heel handig zo'n buggy. En de trap naar de beren was ook niet te doen als je een buggy zou hebben, maar niet dat het uitmaakt er waren toch geen beren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73713938
Ik heb nu nog heel erg dat ik niet naar buiten durf in de doek, want wat als ze moet eten ofzo..in de wagen haal ik d'r er dan veel makkelijker uit en in. Ben nog niet zo'n geoefend knoopster dat ze binnen een minuut zit en naja nog 1000 redenen waarom ik niet durf. Gaat dat over?
Lotte!
Noah!
pi_73714196
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wij hebben gister heel vriendelijk de mevrouw met de buggy die in een soort worsteling was beland met de deur geholpen... Heel handig zo'n buggy. En de trap naar de beren was ook niet te doen als je een buggy zou hebben, maar niet dat het uitmaakt er waren toch geen beren.

donderdag 15 oktober 2009 @ 14:38:09 #119
108648 cattie
lieve moeder
pi_73714247
Dat gaat over als je het gaat doen. Veel oefenen, dan wordt het steeds makkelijker.

Die opmerkingen. Vooral dat " paupah", ze moesten eens weten hoeveel die draagdoeken kosten.
Ik krijg eigenlijk alleen maar positieve reacties. Nou ja de opmerking: "ik zou ook wel zo lekker bij je willen zitten" van een bouwvakker reken ik dan ook maar als positief.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:38:30 #120
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73714264
Ja hoor Linda dat gaat over! Nog even en je voedt in de doek, uit de doek, onder de doek en op de doek alsof het niets is
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:40:14 #121
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73714330
Ik kom trouwens steeds mensen tegen die aan de billen van mijn dochter willen zitten. Ik vind dat maar wat vreemd, ik wil toch ook niet aan hun billen zitten
Mooiste vind ik mensen die stoppen en uitgebreid gaan kijken als ik madam op m`n rug knoop
pi_73714346
Whehe Cattie, was het in ieder geval een leukie?

En voor voeden in de doek, wat is dan een handige knoop? Ik heb d'r tot nu toe alleen FWCC (zo heet dat toch? ) geknoopt

En Huup, die opmerkingen Daar zou ik echt de ziekte over in hebben
Lotte!
Noah!
pi_73714390
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kom trouwens steeds mensen tegen die aan de billen van mijn dochter willen zitten. Ik vind dat maar wat vreemd, ik wil toch ook niet aan hun billen zitten
Mooiste vind ik mensen die stoppen en uitgebreid gaan kijken als ik madam op m`n rug knoop
Nouja, zo'n luierkontje is wel heel schattig natuurlijk... maar als ze in de doek zit dus? Als het vreemden zijn zou ik dat ook wel raar vinden...
Lotte!
Noah!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:43:23 #124
108648 cattie
lieve moeder
pi_73714434
Het was zo'n 50 plusser met een decollete....

Ik heb geen ervaring met voeden in een doek, ik kan je daar dus helaas niet mee helpen. Ik haal Fee er gewoon helemaal uit.
pi_73716543
Ik vind didymos echt een geweldige zaak
Ik heb in mijn casmere 3 streepjes zitten en wat zwarte spikkels zwart.

Ik stuurde ze een emailtje hoe of wat.
Binnen een paar minuten had ik een email terug dat het niet te voorkomen is dat er bij casmere wat zwarte stukjes zitten. Dit door hoe de garen zijn etc maar dat ik hem terug mag brengen.

Dat wil ik helemaal niet want je ziet er niets van maar ik ga altijd met een vergrootglas over mijn doeken heen dus het viel me op. Maar ik vind dat echt geweldig dat ze zo makkelijk zijn is me nu al een paar keer overkomen dat ze zo goed reageren
pi_73716924
Dat is heel netjes inderdaad! Ze leveren ook heel erg snel! Troel had een doek besteld en naar mij laten sturen, die was er de volgende dag al
Lotte!
Noah!
pi_73717026
Ik had ze gesmeekt om de visjes op zondag . Op maandag kreeg ik bericht dat ik geluk had en er visjes voor me gereserveerd waren. Maandag avond geld overgemaakt met paypal. woensdag ochtend om 12 uur waren ze hier. Ze zijn enorm snel inderdaad. Ook met emailtjes en vragen.
pi_73733067
Ik heb zo genoten vanmiddag

Ik had Senna in de doek en we hebben een hele lange wandeling gemaakt in het bos. Wat heeft ze genoten Ze vond die grote bomen geweldig interessant, keek maar rond en dan weer naar ons en dan lachte ze. Ze had rode wangetjes en een rood neusje en stralende ogen

Zo mooi ook om te zien hoe het werkt: toen ze (na echt heel lang, ik denk wel 3 kwartier) genoeg had van het rondkijken, ging de blik naar binnen, naar de knoopjes op mijn bloes. Niet veel later vielen de oogjes telkens even dicht en nog ietsje later lag haar hoofdje lekker tegen mij aan en sliep ze

We liepen in een beladen omgeving (Westerbork) en wat was ik blij da tik mijn kleine meisje zo lekker dicht bij me had!
pi_73736349
Huup wat erg die opmerking, en dan nog nikker ook echt Ik zou echt heel kwaad worden denk ik, dat zeg je toch niet (mijn moeder heeft mij mijn hele leven echt ingepeperd dat dat zo´n beetje het ergste is wat je kan zeggen)

Linda, ik vind die foto juist wel heel erg schattig hoor Graeme houdt zn mond ook altijd zo open als hij slaapt, vind ik zo lief.

Davinia Wat fijn dat Eli weer in de doek wilde!

En MissSly, heerlijk he zo lekker wandelen met je kindje zo dicht tegen je aan in de doek.

Ik was vandaag ook weer zoooo blij dat ik een draagdoek heb. Graeme ging vandaag gewoon weer verder met zn chagrijnig zijn (gister op de meet wassie zo lief!), en als hij maar blijft huilen en niets is goed, dan doe ik hem in de doek en dan is het goed En dan kan ik ook tenminste nog even wat dingetjes in huis doen. Dat zou echt niet lukken als ik hem de hele tijd vast zou moeten houden. Wat een geweldige uitvinding is het toch. Hij is ook echt gelijk al stil als ik hem in de doek laat zakken, dan zit hij nog niet eens vast Zo lief. En idd, eerst dat rondkijken en dan op een gegeven moment genoeg gezien en dan dat koppie zo tegen je aan en voel je hem zo in slaap vallen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73736399
Zelfs mijn dame van alweer bijna 1,5 kan soms zo lekker tegen me aan in slaap vallen ooh wat kan ik daar van genieten
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:13:07 #131
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73742674
Foto's op SuT van de Lelies Amethyst

Ik hoop dat ze gauw hier zijn (liefst vandaag nog!)
©Dumbo
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:16:10 #132
5428 crew  miss_sly
pi_73742751
wat mooi
die kleur zou Senna nog mooier staan dan de zachtroze die wij hebben
pi_73743207
Voeden in de doek is zo handig, ik voed r al wandelend in de hema of door een drukken winkelstraat ofzo
pi_73743489
Heerlijk al die mooie ervaringen van iedereen. Hier hadden we gister en eergister een huilend jongetje dat alleen maar bij een van ons wilde zijn. maar ook heul moe was. In de doek was hij tevreden en bijna instant in slaap.

Linda, je meisje ziet er zo lief uit! Heerlijk ontspannen bij mama.

Leuke draagjas, Tex! Ik ben geinspireerd door de jas van Ticootje en ik denk dat ik mijn winterjas onderhanden ga nemen, die is al wat ouder en vast wel in voor een experimentje.

Mooi zeg die Amethyst! Ik hoop ook dat hij gauw bij je is, Tex, want dan kan je een paar mooie foto's maken, van jou en Hannah.

En Pvoess, actiefoto's van visjes willen we!

KD, perfect, in de Hema! Dat kan ik nog niet, maar ja ik zit dan ook nog met dat tepelhoedje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:59:29 #135
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73744095
Gisteravond kijkavond op school en dat was drúk! Geen doen om madam zelf te laten lopen dus, en voor een buggy was geen plaats (al dachten heel wat moeders daar anders over).
Kind op mijn rug dus..ik heb haar met een publiek van 10 man op m`n rug gegooid en na een half uurtje rondhobbelen was ze in slaap Heerlijk zijn warm hoofd in mijn nek ^_^
pi_73744424
Hoe doe je dat dan Kleurdoos? En Oeke, denk je dat dat hoedje echt een probleem zou geven?
Lotte!
Noah!
pi_73745973
Gebakje

Nee hoor, niet perse, maar wel even gedoe. En soms laat het los enzo. Ik heb wel al eens gevoed in de ringsling, maar dat was in de kommahouding en thuis.
pi_73746008
Mja en er komt melk in te staan en dan slaan ze 'm er af...maar offtopic enzo...
Lotte!
Noah!
pi_73746165
pi_73746971
Ik had al foto's gemaakt met de visjes maar ze wilde gister niet in de doek en nu ook niet

Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:32:15 #141
5428 crew  miss_sly
pi_73749169
kijken of het werkt!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:34:32 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_73749241
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Linda2205 het volgende:
Dat is heel netjes inderdaad! Ze leveren ook heel erg snel! Troel had een doek besteld en naar mij laten sturen, die was er de volgende dag al
En een service dat ze daar hebben, hij werd me gewoon thuis geleverd en ik kon meteen een blik op Lotte werpen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73750106
Ik ben echt gek ik heb nu op de lijst staan om weg te gaan millie kapok, zara red en Indio scilla en jim pink
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:20:23 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_73750897
Hier is Jan inmiddels echt ingeruild voor de Gecko
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:15:05 #146
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_73752741
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:54 schreef texelonia het volgende:
Nog even over draagjassen, ik heb deze besteld:

[ afbeelding ]

Komt wel pas begin november, dus nog even geduld hebben....
Mooooooooooooi!

Mijn midi zei er iets anders over wat ik niet zo goed durf te herhalen..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_73753121
Nu ben ik wel benieuwd wat Midi zei?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:30:32 #148
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_73753286
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_73753317
hahahaha
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:54:03 #150
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73754130
Weet je wanneer je nóg meer bekijks hebt dan wanneer je met kind in doek over straat loopt? Als je met kind in doek over straat loopt samen met je andere kind die zijn hondje in zijn eigen draagdoek heeft
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')