naar de wie??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:04 schreef Logician het volgende:
very much so
ps: gaan er nog mensen naar de chicken tonight of ben ik echt de enige hier in verweggistan?
Ik niet, maar ik weet nu wel wat ik vanavond ga etenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:04 schreef Logician het volgende:
very much so
ps: gaan er nog mensen naar de chicken tonight of ben ik echt de enige hier in verweggistan?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik weet nu wel wat ik vanavond ga eten.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik weet nu wel wat ik vanavond ga eten.
Waarom neemt ze dan geen man purse? Da's een stoere handtasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:51 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook niet! Handtassen. Gebruik ze ook nog maar een paar jaar hoor, maar wil er nu niet meer vanaf. Alleen jammer dat inderdaad alles van vriendinlief er ook bij in moet, want die weigert om als een wijf met tas over straat te gaan!
Al heeft ze sinds kort wel een eigen exemplaar, maar daar loopt ze dan mee alsof ze een vieze luier vastheeft![]()
![]()
quote:
Ja, dat heb ik ook al eens geopperd, maar die vindt ze ook niet mooi. Stiekem is het best een tuttebel en houdt ze daar ook wel van. Alleen durft ze daar nog niet helemaal voor uit de kast te komenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom neemt ze dan geen man purse? Da's een stoere handtas![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Al ben ik meer van:
[ afbeelding ]
Da's stiekem ook een bmw hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
geef me dan maar een mini cooper S
Die heb ik!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
geef me dan maar een mini cooper S
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:51 schreef lezzer het volgende:
Ah, een foto van mijn volgende auto![]()
Ik heb er nu zo eentje als op die foto boven. Maar dan met witte knipperlichten, en pimp-ass bbs spaakvelgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |