Precies! Alleen heb ik een Targus laptop rugzak met levenslange garantie. Sjouw al 5 jaar met het ding door en er is nog niks kapotquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom neemt ze dan geen man purse? Da's een stoere handtas![]()
Ik heb er alleen een als ik de hele dag onderweg ben, met netbook, gewoon boek en wat te eten. En ik heb een stoere, van Swiss. Andere dagen past alles in broek/jas/overhemdzakken
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht offline... tot vnaaf
Serieus, dit klinkt zó lief en schattigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
I know!
Mijn vrouw vindt het altijd wel heel leuk als ik die tas om heb.
"Ja, dan gaan we altijd gezellig ergens heen" zegt ze dan.
<--- Zie mijn sub....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik te homo ben om echt heel veel aan auto's te vinden.
Ja, wij zijn natuurlijk ook heel lief en schattigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus, dit klinkt zó lief en schattig!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet ik... maar een stuk minder lelijk![]()
Jaquote:
I knowquote:[..]
Ja, wij zijn natuurlijk ook heel lief en schattig![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme lesbo die het is. Ik moest de pizza snijden omdat ik de man was.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ze was vast lui en jij trapt er in![]()
Die wil ik hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Dit wordt mijn volgende ride:
[ afbeelding ]
Ik zou bijvoorbeeld gaan voor een VW golf. Vrij ruime auto. Ook goed vertoeven achterin. En motorisch heel sterk, qua duurzaamheid bedoel ik. Plus dat die oudere modellen er nog steeds leuk uitzien, vind ik dan! Zeker te krijgen onder de 2500,-. Kijk maar op marktplaats. (Niet op die witte uit monnickendam lettenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef Alicey het volgende:
Als ik een goedkope auto (< 2500 euro) zoek, die minimaal een half jaar moet kunnen blijven rijden en toch nog een beetje leuk is; waarbij ik als eis stel dat de auto handgeschakeld is, een achterbank heeft en redelijk wat laadruimte - Wat raden jullie mij dan aan?
Hmm.. VW Golf vind ik dan toch weer een beetje zo'n petjesbak.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:30 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld gaan voor een VW golf. Vrij ruime auto. Ook goed vertoeven achterin. En motorisch heel sterk, qua duurzaamheid bedoel ik. Plus dat die oudere modellen er nog steeds leuk uitzien, vind ik dan! Zeker te krijgen onder de 2500,-. Kijk maar op marktplaats. (Niet op die witte uit monnickendam letten)
Beggars can't be choosersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. VW Golf vind ik dan toch weer een beetje zo'n petjesbak.
Schilder 'm roze. Ben je daar ook weer vanaf, dat imagoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel.Ben altijd een veeleisend type geweest.
Ja, snap ik wel. Maar er rijden ook nog wel normale mensen in hoor! Haha! Anders misschien een Peugeot 205, of 306??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. VW Golf vind ik dan toch weer een beetje zo'n petjesbak.
Ik heb een keimooie roze bentley gezien die van binnen in het paars is uitgevoerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schilder 'm roze. Ben je daar ook weer vanaf, dat imago
Wat voor auto is dat ongeveer (plaatje)?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Maar er rijden ook nog wel normale mensen in hoor! Haha! Anders misschien een Peugeot 205, of 306??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |