Nee, hier krijg je respect door.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:00 schreef Rasher het volgende:
dat ze minderwaardig zijn als een man haar wil ('neuken') geven.
Sowieso, denkende vrouwen. Daar gaat het al mis.
(Ik studeer verder niets)
Klacht: Meestal zijn dat van die vrouwen die weinig aandacht krijgen en mannen hiervan de schuld geven. Omdat mannen een verkeerd beeld hebben van vrouwen. Maar eigenlijk zijn ze gewoon niet zo aantrekkelijk, maar dat durven ze niet te bewijzen (mbv pics bv).
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:00 schreef Rasher het volgende:
Klacht: Meestal zijn dat van die vrouwen die weinig aandacht krijgen en mannen hiervan de schuld geven. Omdat mannen een verkeerd beeld hebben van vrouwen. Maar eigenlijk zijn ze gewoon niet zo aantrekkelijk, maar dat durven ze niet te bewijzen (mbv pics bv).
Mannen die alleen maar dit denken. De ironiequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:00 schreef Rasher het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:09 schreef beverton het volgende:
vrouwen die denken dat mannen er alleen maar zijn om hen hard te neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |