een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga even iets anders doen
Ben er om half 9 wel weer
Pussy!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben er met Red mijn vakantie weer bij, eerst Boer zoekt Vrouw kijken
Moet je ook af en toe een traantje wegpinken?quote:
Doorstream? Wasda?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef LightLuke het volgende:
Ik kan helaas niet cappen vanavond of misschien een deel. ik wil eventueel een doorstream regelen![]()
Dat ik de stream van sbs hier aanzet (ziggo verbinding) en dat ik hem doorstream naar ustream of zo zodat er meer mensen kunnen cappenquote:
Okquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Deze ga ik onthouden voor de koude winteravonden
Ja, tranen met tuiten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Moet je ook af en toe een traantje wegpinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, graag!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:07 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat ik de stream van sbs hier aanzet (ziggo verbinding) en dat ik hem doorstream naar ustream of zo zodat er meer mensen kunnen cappen
Hier is het alweer gestopt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Hopelijk vallen de tvzenders niet uit, rommelt hier aardig
Het programma dat Nederland al weken in rep en roer brengt begint bijna.... tien, negen, acht, zeven, zes, vijf, vier, drie, twee, een.....quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Gaan jullie nu ook aftellen zoals echte SBS-kijkers?
ik heb al sinds vanmiddag een kookwekker op 20:30 staan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Gaan jullie nu ook aftellen zoals echte SBS-kijkers?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb al sinds vanmiddag een kookwekker op 20:30 staan!
op FOK! kan alles!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:21 schreef tralalala het volgende:
Vorige keer hadden we het eerste topic al vol, voordat het programma begonnen was.![]()
Dat dat toen kon op FOK!
DAS PECH POEKIE WEG!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef Agiath het volgende:
Moet nog wel een opdrachtje afmaken, daar ga ik waarschijnlijk in de reclames aan werken
Maar die bespreken we ook!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef Agiath het volgende:
Moet nog wel een opdrachtje afmaken, daar ga ik waarschijnlijk in de reclames aan werken
BLAUW BLAUW AANquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:26 schreef Tism het volgende:
[..]
[ afbeelding ] TA TA TA TAAAAAAAAAAA!!! [ afbeelding ]
peter heerschop?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:26 schreef Tism het volgende:
[..]
[ afbeelding ] TA TA TA TAAAAAAAAAAA!!! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |