hij is lekker manquote:
welquote:
Dat dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:17 schreef Repeat het volgende:
Welke zak gaat er dan ook op zondag naar Ikea
En dan nog klagen ook
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:17 schreef Repeat het volgende:
Welke zak gaat er dan ook op zondag naar Ikea
En dan nog klagen ook
gezien de url eentje in belgiequote:Op zondag 11 oktober 2009 17:56 schreef SpecialK het volgende:
Welke ikea is dat?
Dan heb je het gewoon verkeerd in elkaar gezet of niet goed vastgezet want je moet die dingen in pakketten kopen....quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:49 schreef Oproerkraaier het volgende:
Vreemd is het dat mensen op hun vrije dag met hun allen naar een meubelzaak gaan, waarvan de meubels na een jaar uiteen vallen...
Nee Maikuuul, de reden dat die dingen uit elkaar vallen is omdat ze van spaanplaat gemaakt zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Oproerkraaier de reden dat ze bij jou uit elkaar vallen is vanwege het feit dat je erin faalt om een kast in elkaar te zetten en niet vanwege de kwaliteit.
Oproerkraaier
En dure design meubelen zijn dat niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:55 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Nee Maikuuul, de reden dat die dingen uit elkaar vallen is omdat ze van spaanplaat gemaakt zijn.
Of dure designmeubelen van spaanplaat gemaakt zijn weet ik niet, dat zal aan de designer liggen, maar kwaliteitsmeubelen zijn niet van spaanplaat of mdf of dergelijke rotzooi...quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dure design meubelen zijn dat niet?
jij hebt nog oerhollands donker eiken op je plavuizen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:17 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Of dure designmeubelen van spaanplaat gemaakt zijn weet ik niet, dat zal aan de designer liggen, maar kwaliteitsmeubelen zijn niet van spaanplaat of mdf of dergelijke rotzooi...
Nou, ik moet zeggen, mijn nieuwe laptoptafeltje Dave is best wel handig (maar iets groters zou ik niet ook niet bij Ikea kopen).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |