Ahmai, dat doe ik voor u!
Dus, deze baas denkt eventjes binnen een uur vanaf zijn kamer te Groningen naar Leek (jeweet, die streetcrime capital van nederland) te kunnen reizen.
Echter werd dit bruut verstoord door een bus die te laat kwam opdagen waardoor ik al mijn eerste bus (van het centraal naar Leek) misstte.
Eindelijk kwam de bus er aan en het ging goed totdat het bij het centrum van Groningen kwam, waar het ineens zoen andere route nam tot mijn testikels hun verbazing.

Allemaal mensen sprongen op en vroegen waarom deze bus nu ineens langs het UMCG ging (lijn 11) en stapten maar uit.
Ik bleef zitten, baas die ik was, echter wist ik niet dat die kolere bus zo'n gigantische omweg maakte, helemaal langs de ringweg om naar het station te komen.
En dat allemaal voor die losers die zo graag 4 mijl (jezus wat sad, 4 x 1,4 km, GOED MAN

) wilden lopen voor zoen goed doel. Kunnen ze dit niet effe regelen in Hoogkerk ofzo? In plaats van een hele stad af te sluiten van verkeer voor die lelijke mensen? (hardlopers zijn altijd lelijk, net zoals wielrenners met hun puntige halve maan gezichten)
Edoch, ik kwam aan op het station en was toen best wel pissig want toen had ik mijn bus gemist en mocht ik nóg een half uur wachten, dus ik naar de burger king waar het vol stond met die losers met een faggot strak pakje aan. En ik dan minstens nog een half uur zou moeten wachten om een gangster burger te kunnen ontvangen.
Klacht:
Waarom moeten die fucking losers de hele stad op ZONDAG nota bene (volgens die christenfuckers behoort het toch een rustdag te zijn?) verneuken?
Samenvatting:
1. Bus te laat
2. Bus rijdt om
3. Bus vanaf centraal naar mijn bestemming komt pas ene half uur later
4. Renlosers zitten massaal in de burgerking / smullers (of hoe die tent eerst ook heette)
5. Ik ben 2 uur onderweg geweest, 17 km vanaf mijn kamer
6. ''goede" doelen die weer zo nodig in een stad de zaak moeten verpesten.