Het is ook niet de bedoeling om echt elke dag je haren te wassen. Het moet om de dag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef t1m0k het volgende:
Ik ben ook gestopt met mijn haar te wassen met shampoo of zeep dankzij dit topic. Alleen nog maar water. Wat een volume! Wat een prachtige just-out-of-bed-look! Ik heb het nog een keer of twee gewassen met wat shampoo om te vergelijken, en allebei de kerel werd het slap en futloos.
probeer dan eens met minder shampoo, eventueel vantevoren aanlengen met water. Het hoeft echt niet per se schuimend dik als een masker op je haar te zitten.quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Samson het volgende:
Ik ben toch maar minder gaan wassen. Het was eigenlijk ook altijd meer een gewoonte dan een noodzaak. Haar wordt nu al minder snel vet, echter is de impact als je het nu daadwerkelijk eens wast wel erg groot. Het is na het wassen meteen 3x niks en heeft weer tijd nodig om bij te komen terwijl ik met een milde shampoo was
Goed planquote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
probeer dan eens met minder shampoo, eventueel vantevoren aanlengen met water. Het hoeft echt niet per se schuimend dik als een masker op je haar te zitten.
Of probeer dat baksoda eens, dat hoeft ook niet met veel.
Als je hoofdhuid geirriteerd is, zou ik hem niet masseren. Gewoon met je vlakke hand erover.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb nu sinds zaterdag geen shampoo meer gebruikt, spoel het wel elke dag grondig uit, en masseer m'n hoofdhuid. vnavond maar eens bicarbonaat proberen, ik gebruik wel een beetje gel, daarom ook spoel ik het heel geod nu elke dag. Als shampoo had ik al hypo allergeen spul met zeezout van de tuinen, ga dat maar eens 1 maal per week gebruiken, en zien wat m'n hoofdhuid daarvan vindt! Ik heb een chronisch geirriteerde hoofdhuid, altijd rood, schilvers...na jaren van de meest agressieve shampoos die geen flikker doen ben ik heel benieuwd wat dit doet voor m'n huid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |