niemand??quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef super-gabber het volgende:
Weet een van jullie toevallig een goede gitaar leraar in de omgeving amsterdam die 1 op1 les geeft?
Wat doe je daar nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Fokking saai op mijn werk. Toen ik thuis zat was ik net productief hier als nu
.
Ik weet het niet, ik kom daar nooit.quote:
ja zat te denken aan feedback in rotterdam die omgeving woon ik dus..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:43 schreef Aresdreams het volgende:
dan zou ik die dean kopen...
een b.c rich warlock alleen uit de hogere serries, lagere serries zou ik zo niet aan raden, daarnaast eigenlijk: naar een grote gitaar winkel gaan en wat gitaren testen is geen slecht idee.
wat voor gitaar heb je zelf als ik vragen mag ?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
hey dean, die V van je met die beschadeging, das toch ook wel redelijk op te lossen met wat nagellak?
Don't worry, dan is hij gewoon ff aan het werk ofzo. Van die kerel krijg je uiteindelijk altijd wel een reactiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:54 schreef genakt het volgende:
die beschadeging maakt inderdaad niets uit
krijg alleen geen pm meer terug hopelijk tegen die tijd wel![]()
mijn main is een Bo~el mc-7, me backup is een b.c. rich warlock NT serrie 7-snaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef genakt het volgende:
[..]
wat voor gitaar heb je zelf als ik vragen mag ?!
nicequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mijn main is een Bo~el mc-7, me backup is een b.c. rich warlock NT serrie 7-snaar.
daarnaast nog 2 yamaha's.
haha krijg hem 2 min na je bericht een pmquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Don't worry, dan is hij gewoon ff aan het werk ofzo. Van die kerel krijg je uiteindelijk altijd wel een reactie.
Jawel, of even een merkstift ofzo. En het zit op de onderste wing, aan de achterkant, dus dat ziet nooit iemand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
hey dean, die V van je met die beschadeging, das toch ook wel redelijk op te lossen met wat nagellak?
Zei het toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef genakt het volgende:
haha krijg hem 2 min na je bericht een pm
Ja joh, meende dat ik al eens geantwoord had, maar dat bleek dus van nog nietquote:
dan als alles goed gaat heb ik binnenkort een mooie gitaar van The_Deanquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef The_Dean het volgende:
Supercharged, strapped in and screaming,
fire spiting from the pipes!
A burnout by the flame throwing fury,
8.000 horses ignite!
Full throttle, hit the ground running,
with a tank full of nitro!
And it's 1.320' to go to the finish line!
Ik heb zonet voor de eerste keer in mijn leven vrijwillig een plaat van Megadeth geluisterd.quote:
Welcome to the Light Sidequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb zonet voor de eerste keer in mijn leven vrijwillig een plaat van Megadeth geluisterd.
Twee keer zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |