quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind meeten ook nog steeds spannend, en tot nu toe is het altijd leuk geweest![]()
Zijn er behalve ringslings nog verzoeknummers qua doeken en dragers die ik beslist mee moet nemen?
Wat de doeken betreft: maten 2, 4, 5, 6, 7 - stoffen: katoen, met zijde, met wol, met linnen, met kapok -
wevingen: keper, kruiskeper, jacquard, linnenbinding
Diverse merken.
Dragers: podeagi - kubeba - mei tai - ssc (Yamo, Ergo, Manduca)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:23 schreef Stiemie het volgende:
Macka ik heb nu een tricot slen en eigenlijk heb ik nog nooit iets anders geprobeert. Ik zou het wel fijn vinden om een doek te proberen/voelen/zien die ik opvolgend / naast deze doek zou kunnen gebruiken. Maar ik heb dus geen idee wat voor doek dat is
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:28 schreef miss_sly het volgende:
macka, zou je je poncho mee kunnen nemen? pvoess neemt haar jas mee, dus dan kan ik beiden bekijken
ringslings neem je al mee, zie ik!
quote:
Ja dat kan wel, ik heb ook nog kaartjes voor artis...quote:
Hoelang het duurt geen idee,quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:36 schreef Ticootje het volgende:
ik kan pas rond hals 1 van huis weg, dus dan ben ik tegen 2en pas in a'dam... gaan jullie zolang meeten? anders kan ik beter meteen gewoon naar artis...
Nee ik ga met de auto. Die zet ik bij mijn ouders in de garage, dan 2 haltes met de metro en dan nog een stukje lopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:52 schreef Ynske het volgende:
tex, weet je al of je met de trein gaat? en zullen we dan samen reizen?
okquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:27 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee ik ga met de auto. Die zet ik bij mijn ouders in de garage, dan 2 haltes met de metro en dan nog een stukje lopen.
Leuk leuk, kunnen wij Simon vast in het echt zien. En Toby natuurlijk ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:00 schreef Kersjes het volgende:
Oeh Tessie, dat klinkt lekker![]()
Ik ga niet mee naar Artis. Vind ik toch een beetje verraad tegenover Devin dan![]()
Hij is namelijk gek op de die-entuin.
En ik neem mijn logeetje Simon mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |