in 2003: (zomergasten)quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah ok. Verdedigde zij die rechter niet bij P&W die die loverboy tijdelijk verlof had gegeven?
Hmm... geen idee, heb ik niet gezien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah ok. Verdedigde zij die rechter niet bij P&W die die loverboy tijdelijk verlof had gegeven?
Standquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef erkel het volgende:
9-darter?
Leuk stukje info.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
in 2003:
Advocate Britta Böhler (1960) is vooral de laatste tijd in het nieuws door haar verdediging van Volkert van der G. In 1999 kwam zij volop in het nieuws door de verdediging van de Koerdische leider Öcalan.
In Duitsland, haar geboorteland, studeerde ze rechten en filosofie en promoveerde cum laude aan de universiteit van Freiburg. Britta Böhler vestigde zich in 1991 als advocaat in Nederland.
Door de anti-Duitse sentimenten in ons land zag zij zich aanvankelijk, ondanks haar eigen ambivalente gevoelens, gedwongen haar vaderland te verdedigen. In 1995 sloot zij zich aan bij een advocatenkantoor dat nu bekend staat als Böhler, Franken, Koppe, de Feijter, gevestigd aan de Keizersgracht in
Amsterdam. Het kantoor kreeg bekendheid door zaken waarin politiek engagement een
rol speelt.
Charmante dame
okquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Leuk stukje info.
Maar ik bedoelde niet verdedigen in de rechtbank, maar op tv.
moet wel een zwakke zijn geweest..Llibrechts ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Zwartkruis was bondscoach in de jaren '70.
Die nam het stokje over van Michels na het EK.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
moet wel een zwakke zijn geweest..Llibrechts ?
Jep. En brengt de boel beetje op orde bij Feyenoord hoop ik.quote:
Zou mooi zijn, het Ned. voetbal is gebaat bij een sterk Feyenoord, denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Jep. En brengt de boel beetje op orde bij Feyenoord hoop ik.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef nightcowboy het volgende:
ton sijbrands
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ST +1quote:
en we zijn weer losquote:
quote:
Standquote:
Standquote:
Jazeker, iggyinthehouse +1quote:
tomtomaat +1quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:17 schreef tomtomaat het volgende:
Leers
quote:
dankjequote:Op maandag 12 oktober 2009 10:32 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Proficiat met je bowlingoverwinning..
inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:34 schreef banaantjeEE het volgende:
een 6-pack
perfect game is 12 strikesquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:36 schreef tomtomaat het volgende:
Perfect game? dat zullen wel 10 strikes zijn
+1 Ruceboquote:
Nu wel op tijdquote:
quote:
quote:
sorry moest ff een snelle, vergadering begintquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:06 schreef Yankee het volgende:
bavaria
Berge inderdaad, tomtomaat +1quote:
Die zijn alvast goed. Nog 2 te gaan....quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Victoria en Queensland
De twee enigste die ik ken
ook deze zijn goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef GimmeGore het volgende:
Barry Pepper
Queensland
New South Wales
Victoria
Tasmanie
donequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die is goed. Tom, kan je dat zo misschien even in de stand verwerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |