Greipel zit al in z'n hotel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zegt in elk geval wel dat Bozic en Boonen het in een massasprint niet willen opnemen tegen Farrar en Greipel ...
welk heel peloton?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat Pozzato dat in zijn eentje dicht krijgt. Dan eerder nog het hele peloton.
Het zijn geen Italianen of Spanjaardenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de Belgen het voor de verandering eens aanpakken zoals alle andere landen, dan nemen ze Bozic in de tang.
Maar goed, waarschijnlijker dat Bozic aanvalt en die 2 niets doen.
Om eerlijk te zijn , ik denk dat ze beide nog liever Bozic zien winnen dan de andere Belg ...quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de Belgen het voor de verandering eens aanpakken zoals alle andere landen, dan nemen ze Bozic in de tang.
Maar goed, waarschijnlijker dat Bozic aanvalt en die 2 niets doen.
Want? Gewoon vrij standaard namen in de top 5 iig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Verrassende uitslag
Skill heeft toch wel punten gescoord bij de ASO vandaag denk ik ... (met het oog op een nieuwe tourdeelname)quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:42 schreef TheArt het volgende:
Löwik en Hoogerland nog in die achtervolgende groep. Heel sterk van Gilbert zeg.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Boonen zijn spurt is toch echt niet meer wat die geweest is ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |