quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef MarkM het volgende:
Het is FOK! Alleen in R&P zijn ze (soms) serieus.
Jor. Hoi.quote:
Goed initiatief, maar de tarieven zijn net wat te laagquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:24 schreef Renesite het volgende:
http://www.tienerklus.nl/index/default!
Dat is wat voor pedofielenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:24 schreef Renesite het volgende:
Prima idee hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:24 schreef Renesite het volgende:
Dat is 6 euro per uur of meer?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:33 schreef Renesite het volgende:
voor 2 euro een auto wassen. You're fucking joking! Of voor 2 euro een parkeerplaats onkruidvrij maken en vegen. Daag hoor
Je vergeet even dat 0,000001% van de bevolking op die site kijkt en de klussen gemiddeld 40 km uit elkaar liggen.quote:
Mja. Een auto wassen is 10 minuten werk. Lijkt me dus wel aardig verdienen. En hopen dat er meer mensen gaan kijken jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je vergeet even dat 0,000001% van de bevolking op die site kijkt en de klussen gemiddeld 40 km uit elkaar liggen.
Quote ik jou?quote:
HAHAH echt he.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef Renesite het volgende:
10min? een auto wassen? Kom je straks ff naar mij toe? Ik wil dat best zien!
Isgoedquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef Renesite het volgende:
Precies, als ik het goed wil doen ben ik wel een uur bezig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef Renesite het volgende:
Hij gequotet, ik gequoted?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef Bravebart het volgende:
Hoe vervoeg je quoten eigenlijk
ik quote
ik quotete
ik heb gequotet
Nou danquote:
Ja?quote:
Eerst goed afspoelen, daarna goed insoppen, daarna weer afspoelen, waxen en daarna afnemen met een zeem. Vergeet mijn lichtmetalen velgen niet!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Isgoed
Wat versta je overigens onder wassen?
Veel plezier!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef Noortje. het volgende:
Ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
ga
Nederlands doen! En wiskunde en missschien scheikunde maar dat denk ik niet want dat stel ik altijd uit dus in plaats daarvan Engels als ik nog tijd heb. Doeiiii.
Ik denk net als updaten eigenlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:39 schreef Renesite het volgende:
Of is het als
Ik smurf
Hij smurt
Wij smurfen
Gesmurft?
Waxen is iets heel anders hequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerst goed afspoelen, daarna goed insoppen, daarna weer afspoelen, waxen en daarna afnemen met een zeem. Vergeet mijn lichtmetalen velgen niet!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:38 schreef Bravebart het volgende:
Oh, het werkwoord is officieel quoteren
-edit- Onee
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:39 schreef Renesite het volgende:
Waarom mis ik de middelbare school nietTe veelAlleen kutvakken die me niet interesseren
Die dingen doe ik dan weer nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerst goed afspoelen, daarna goed insoppen, daarna weer afspoelen, waxen en daarna afnemen met een zeem. Vergeet mijn lichtmetalen velgen niet!
Mijn pa heeft daar een speciale spons voorquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waxen is iets heel anders he![]()
Wat ik wel altijd doe is de voorkant met een panty afdoen
quote:
Als je niet zeemt schiet je er weinig mee opquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die dingen doe ik dan weer niet. Maar ik vind de binnenkant er ook bij horen
. Dus uitzuigen, en dashboard ed afnemen.
daar zit me toch een zooi stof opquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die dingen doe ik dan weer niet. Maar ik vind de binnenkant er ook bij horen
. Dus uitzuigen, en dashboard ed afnemen.
Na mij?quote:
Panty?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waxen is iets heel anders he![]()
Wat ik wel altijd doe is de voorkant met een panty afdoen
Waxen doen we ook af en toe jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn pa heeft daar een speciale spons voor
Maar dat wax of zo is best belangrijk voor de kleur van mijn kikkermobiel.
Al die kut vliegjes die zich kamikazedood voor doen op je raam krijg je niet bepaald makkelijk weg.quote:
die van mij ookquote:
quote:
10minuten? Sure. Ik pik je wel op vanaf Groningen CS, dan krijg je van mij 2 euro en een mc flurry oreo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waxen doen we ook af en toe jaHet resultaat is dan echt
En velgen worden ook altijd gedaan.
Nice.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik wou hem al zolang. en van mijn eerste salaris gekocht.
HIHIHI GELUKKIG MAARRRR!R!!!quote:
Mc Flurryquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
10minuten? Sure. Ik pik je wel op vanaf Groningen CS, dan krijg je van mij 2 euro en een mc flurry oreo.
Ja, geef mn shirt eens terug kudtquote:
Na jou wel ja, maar vast niet naar jouquote:
Mc flurry oreoquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
10minuten? Sure. Ik pik je wel op vanaf Groningen CS, dan krijg je van mij 2 euro en een mc flurry oreo.
Hoi lauquote:
als jij van mijn bier af blijft kudtquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, geef mn shirt eens terug kudt
Leg eens uit?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoi lau
Ik was even onzeker,m aar nu niet meer
Klinkt bekendquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
daar zit me toch een zooi stof op!!
wasstraatquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:45 schreef mstr het volgende:
Ik wil mijn auto nog eens een keer écht goed poetsen.
Tips?
Ruzie met Romy, en ze wist niet of ze door wou, maar ze belde net en wil welquote:
Mijn oude baantje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:45 schreef mstr het volgende:
Tips?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ruzie met Romy, en ze wist niet of ze door wou, maar ze belde net en wil wel![]()
![]()
schuursponsquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:45 schreef mstr het volgende:
Tips?
Auto shampoo halen, en dr is ook een soort wax, weet zo de naam niet, maar dat moet je als laatste doen, dan breng je een soort glans-laag aan, die dus glanst, maar ook beschermt tegen regen en poep enzoquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:45 schreef mstr het volgende:
Tips?
in je tent?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Jimbo het volgende:
Zit net zo eens een stream van PP09 te kijken.
Wat waren daar mooie meisjes zeg !waar waren die toen ik dr was
![]()
Rustig maar, goedmaakseks is altijd het bestigstequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ruzie met Romy, en ze wist niet of ze door wou, maar ze belde net en wil wel![]()
![]()
Moet ik em nou inkoppen ?quote:
Autoshampoo etc heb ik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Auto shampoo halen, en dr is ook een soort wax, weet zo de naam niet, maar dat moet je als laatste doen, dan breng je een soort glans-laag aan, die dus glanst, maar ook beschermt tegen regen en poep enzo
doe eensquote:
Aldus onze alwetendequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rustig maar, goedmaakseks is altijd het bestigste
Awww! Beter voor jequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
![]()
Je had ze ook niet kunnen zien. Jjij lag alleen maar met Noortje in die tent.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Jimbo het volgende:
Zit net zo eens een stream van PP09 te kijken.
Wat waren daar mooie meisjes zeg !waar waren die toen ik dr was
![]()
Interieur stofzuigen. Harde delen afdoen met een vette doek, vervolgens de stukken waar aso's hun poten opdoen afdoen met een natte doek, dan de velgen wassen met speciaal spul daarvoor, vervolgens de sponningen wassen, de rest van de auto wassen, bovenaan beginnend, regelmatig nathouden natuurlijk om indrogen te voorkomen, dan de voorkant afdoen met een panty, dan afspoelen, dan zemen of speciaal water wat je waarschijnlijk niet hebt eroverheen doen, dan wachten tot die zooi droog is, en dan nog goed waxen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:45 schreef mstr het volgende:
Tips?
Ik twijfelde nog, maar nu weet ik het zeker!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rustig maar, goedmaakseks is altijd het bestigste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Nee gek. Allereerst de velgen doen met van dat zuur. Daarna hogedrukken. Dan wassen met de hand mét warm water. Afspoelen. Kleien en drogen d.m.v. speciaal papier. Dan nog even glasseksen met een krant.quote:
Echt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef Hyman het volgende:
Hehe, in het theorieboekje staat ook een hoofdstuk als je met je auto in het water komt
Ahh dat kan het zijn !quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je had ze ook niet kunnen zien. Jjij lag alleen maar met Noortje in die tent.
Nu is het leuke alleen dat ik de naam kwijt benquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Autoshampoo etc heb ik.
Het gaat mij ook meer om die wax-troep
Het gaat mij juist om het waxen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Interieur stofzuigen. Harde delen afdoen met een vette doek, vervolgens de stukken waar aso's hun poten opdoen afdoen met een natte doek, dan de velgen wassen met speciaal spul daarvoor, vervolgens de sponningen wassen, de rest van de auto wassen, bovenaan beginnend, regelmatig nathouden natuurlijk om indrogen te voorkomen, dan de voorkant afdoen met een panty, dan afspoelen, dan zemen of speciaal water wat je waarschijnlijk niet hebt eroverheen doen, dan wachten tot die zooi droog is, en dan nog goed waxen.
welke ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef RenRen- het volgende:
Ik koop nooit magazines, en nu koop ik er 4
Heel belangrijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef Hyman het volgende:
Hehe, in het theorieboekje staat ook een hoofdstuk als je met je auto in het water komt
quote:
Ja, wat je moet doen wanneer je in het water enzo terecht komt.quote:
Nou ja, stel dat je het niet las, zoals Lau, en je komt in het water, en dan kom je er niet uit, en dan ga je dood.quote:
En dat in 10 minuten... Succesquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Interieur stofzuigen. Harde delen afdoen met een vette doek, vervolgens de stukken waar aso's hun poten opdoen afdoen met een natte doek, dan de velgen wassen met speciaal spul daarvoor, vervolgens de sponningen wassen, de rest van de auto wassen, bovenaan beginnend, regelmatig nathouden natuurlijk om indrogen te voorkomen, dan de voorkant afdoen met een panty, dan afspoelen, dan zemen of speciaal water wat je waarschijnlijk niet hebt eroverheen doen, dan wachten tot die zooi droog is, en dan nog goed waxen.
Bij mythbusters kregen ze de raampjes niet open!quote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 13:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, wat je moet doen wanneer je in het water enzo terecht komt.
Verlichting aandoen, gordel los, zijraampjes open en natuurlijk uit de auto gaan
Dat lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef Hyman het volgende:
Je komt er echt wel uit hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, stel dat je het niet las, zoals Lau, en je komt in het water, en dan kom je er niet uit, en dan ga je dood.
Mythbustersquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mythbusters kregen ze de raampjes niet open!
Das kutquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mythbusters kregen ze de raampjes niet open!
Ja, chill, chillquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hier weet ik het niet. Maar met mij gaat het goed.Hoe is het met jou?
Ik denk het wel, dat ze niet tegen de deur komen als je uitstapt enzo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 13:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je komt er echt wel uit hoor.
Staat er in het boekje iets over dat je op moet passen met uitstappen in het water en even in je achteruitkijkspiegel moet kijken voor de vissen of zo
quote:
Wel scannen hè!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je komt er echt wel uit hoor.
Staat er in het boekje iets over dat je op moet passen met uitstappen in het water en even in je achteruitkijkspiegel moet kijken voor de vissen of zo
Wanneer moet je op?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:54 schreef Hyman het volgende:
ooh ik hoef nog maar 4 hoofdstukkenen dan is mn verouderde boekje uit
En wel richting aangeven onderwater!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dat ze niet tegen de deur komen als je uitstapt enzo.
[..]![]()
Ik zag net een oude chat van onsquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:57 schreef Hyman het volgende:
"Een slachtoffer ligt op de grond en moet braken, wat moet u doen?"
A het slachtoffer op zn rug leggen
B het slachtofer op zn buik leggen
C in een stabiele zijligging leggen
Waarom niet gewoon uitlachen, en zeggen dat ie niet zoveel moest zuipen?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zag net een oude chat van ons
iets met 'kom nu hierheen en neuk me plat '
Toen moest ik heul hard lachen![]()
Die moet ik nog opgevenquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zei je vannacht tegen mijquote:
Ah oké. Zijn er dan niet van die onmogelijke wachttijden bij jou?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die moet ik nog opgeven, maar dat ga ik doen nadat ik deze paar hoofdstukken heb gedaan.
Dan kan ik nog wel een keer dat nieuwe boekje overkijken
C.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:57 schreef Hyman het volgende:
"Een slachtoffer ligt op de grond en moet braken, wat moet u doen?"
A het slachtoffer op zn rug leggen
B het slachtofer op zn buik leggen
C in een stabiele zijligging leggen
Waarom niet gewoon uitlachen, en zeggen dat ie niet zoveel moest zuipen?
Oké dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
|Zal dr wel een kern van waarheid in zittenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat ik tegen iedereen zeg dat ik seks wil met ze?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha nee?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
|Zal dr wel een kern van waarheid in zitten
Grapje schatquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zondag 11 oktober 2009 14:01 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ah oké. Zijn er dan niet van die onmogelijke wachttijden bij jou?
Je vindt het jammer dat het een grap is, dus je wil wel sexquote:
Zal wel meevallen gok ik zo!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik heb nog tot eind December de tijd
Wie wilt er nou geen sex.quote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 14:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je vindt het jammer dat het een grap is, dus je wil wel sex
BOEFJE!
Ooooh. Komt goed dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik heb nog tot eind December de tijd
quote:
quote:
retorische vraag!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus, gisteren staan spacen man![]()
We hadden ook een radio bij ons, maar ik snapte er geen kanker meer van, van dat hele ding
Niet bozig. Gewoon verbaast over het aantal mensen dat doet alsof een leven zonder sex niet mogelijk is.quote:
HO DUDE.quote:
Tussen het wel willen en niet kunnen leven zonder zit een wereld van verschil.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Niet bozig. Gewoon verbaast over het aantal mensen dat doet alsof een leven zonder sex niet mogelijk is.
DE SPIN GING NIET DOODquote:
is ook niet mogelijk!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Niet bozig. Gewoon verbaast over het aantal mensen dat doet alsof een leven zonder sex niet mogelijk is.
Ik denk dat ik een voorbeeld ben van iemand die wel kan leven zonderquote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 14:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Valt best mee. zat hier laatst eentje die nog 2 keer groter wasquote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tussen het wel willen en niet kunnen leven zonder zit een wereld van verschil.
ikquote:
Keta?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus, gisteren staan spacen man![]()
We hadden ook een radio bij ons, maar ik snapte er geen kanker meer van, van dat hele ding
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een voorbeeld ben van iemand die wel kan leven zonder
Ik wil best sex.quote:
hoe weet jij dat?quote:
Nou en. Alles groter dan 1CM moet dood.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Valt best mee. zat hier laatst eentje die nog 2 keer groter was
Alois was er ook zekerquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We zaten bij die drie scholen in ermelo.
Je hebt hem wel doodgemaakt voordat 'ie meer kleintjes die later groot worden kan maken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Valt best mee. zat hier laatst eentje die nog 2 keer groter was
Je moest eens weten.quote:
Zei ik ook altijdquote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 14:16 schreef Desunoto het volgende:
Seks is overgewaardeerd.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Aangezien dat ook een van Ermelo's stoners is, en hij daar in de buurt woont
Valt op zich best mee, vorige week, en gisteren, daarvoor al een paar weken niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:19 schreef Tijgertje. het volgende:
René. Gebruik eens niet zoveel drugs. Je bent elk weekend aan het spacen.
Oké.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Valt op zich best mee, vorige week, en gisteren, daarvoor al een paar weken niet.
ik moet nog 100 pagina's typen voor m'n stageverslagquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gaan leren verdomme
TJOP TJOP!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:22 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gaan leren verdomme
Boefjequote:Op zondag 11 oktober 2009 14:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik zat gisteravond nog aan de pillen.
XTC
heerlijk!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boefje
Ik had een paar cd's van the prodigy meegenomen, was zeker relaxed
Aww.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik moet nog 100 pagina's typen voor m'n stageverslag
die heb je ook altijd op de fokmeet zoals je aan me zitquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik zat gisteravond nog aan de pillen.
XTC
moet ik al sinds meiquote:
Zeker. Tot ik op gegeven moment niet meer wist hoe het geluid werktequote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die heb je ook altijd op de fokmeet zoals je aan me zit:')
klopt!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeker. Tot ik op gegeven moment niet meer wist hoe het geluid werkteWe zaten er echt met z'n 4'en mee te kloten, maar het lukte niet
jmaar FOK! en jullie enquote:
Nee, het was leukquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is toch erg, dat je zo ver heen bent
quote:
Gast.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:28 schreef nijnja het volgende:
Jonks, ik ga even een bruine trui breien
Drank, mwah dat heb je zelf in de hand. Maar drugsquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:28 schreef nijnja het volgende:
Jonks, ik ga even een bruine trui breien
Ja?quote:
Ja, goed punt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Drank, mwah dat heb je zelf in de hand. Maar drugs![]()
Ik heb best lang geslapen vannacht! Van 04.00-12.30 ofzo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg. Ga even slapen.
Wat istquote:
Maar dan moet je nog 2 weken wachten ofzo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik vanmiddag aanvragen
Ik niet.Nijn is een schatjequote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 14:29 schreef Desunoto het volgende:
nijnja moet echt de poep tag krijgen.
Zullen we hem met z'n alleen nomineren in feedback of zo
Nou en. Als je moe bent dan ben je moequote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb best lang geslapen vannacht! Van 04.00-12.30 ofzo.
Dat dus. Wil overigens nog wel meer proberen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, goed punt.Dat lijkt me echt eng. Blowen oké. Maar de rest.
![]()
Hoewel ik wel een keer XTC en Coke wil proberen. Maar dan wel in een vertrouwde omgeving voor het geval het fout gaat.
he ba! blowenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, goed punt.Dat lijkt me echt eng. Blowen oké. Maar de rest.
![]()
Hoewel ik wel een keer XTC en Coke wil proberen. Maar dan wel in een vertrouwde omgeving voor het geval het fout gaat.
Geeft nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog 2 weken wachten ofzo.
ik wil een roze trui!quote:
Maar ik moet leren! En ik heb geen zin meer om te slapen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou en. Als je moe bent dan ben je moe
Wat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat dus. Wil overigens nog wel meer proberen.
*zuchtquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar ik moet leren! En ik heb geen zin meer om te slapen.
Ik van 2:00 tot 13:15quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb van 6:00 tot 11:00 geslapen
Even uhm, joki drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |