quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:13 schreef VanderMeulen het volgende:
Niet dat ik David ben trouwens. Mocht er een admin langskomen.

Bij Warrel op het dak schijnt gele sneeuw te liggen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Delft is wit![]()
Het Delftse Hout was echt genieten vandaag, zeker de stukken waar nog niemand gelopen had![]()
![]()
Ik heb zo'n 300meter door de stad gelopen (naar m'n ouders) en heb 5 sneeuwpoppen geteld.
Mijn keurig opgevoede hond had het moeilijk. Hij weet namelijk al jaren dat hij zijn ding niet mag doen op de stoep of straat, alleen op het gras en in de bosjes (dit geldt dus ook voor pissen). Maar nu was het probleem dat er echt geen verschil te zien was tussen straat, stoep en gras :p. Beest durfde niks te doen, daarom heb ik hem ook maar even meegenomen naar het Delftse Hout, die begreep hij wel.
Hoe was deze winterdag elders in Delft?

quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Die wederopstanding was met pasen hoor

quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Bij Warrel op het dak schijnt gele sneeuw te liggen.

Moet er een pleister op?quote:Op maandag 21 december 2009 10:26 schreef Bravebart het volgende:
Wordt tijd dat de Mekelweg de Pekelweg wordt

Mja, ik had ook een winter coupe soleil in mn haar vandaagquote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vandaag toch met de fiets naar Rijswijk getrokken.
Op de heenweg via de Prinses Beatrixlaan, heb die in zijn geheel gelopen, van de Plus in Delft tot in de Boogaard.. Ondertussen m'n fiets meeslepend. 1,5 uur over gedaan.
Terugweg met live sneeuw, langs de Calve en de Schie, ditmaal over de autoweg gereden, zo viel er te fietsen. uur over gedaan, ijs in mijn haar.
Morgen is de sneeuw weer leuk, dan ben ik vrij

Waren meerdere mensen die vrolijk over de provinciale wegen fietsten. Dat ging mij wat te ver. Maar op de wegen waar de fietspaden apart liggen, waren die paden onbegaanbaar. Dus dan maar op de rijbaan.quote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef DeHovenier het volgende:
Waar is m'n pic gebleven
Fietsen over de autoweg?

De wegen waren behoorlijk goed te doen ja. Zijn hier in de buurt de fietspaden niet gestrooid dan? rond Amersfoort allemaal wel...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waren meerdere mensen die vrolijk over de provinciale wegen fietsten. Dat ging mij wat te ver. Maar op de wegen waar de fietspaden apart liggen, waren die paden onbegaanbaar. Dus dan maar op de rijbaan.

Moeten we een ontvangstcomitee voor je klaar zetten op het station?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:02 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Vandaag na 4? (reis niet met de trein als dit niet noodzakelijk is) dagen weer naar Delft... Ben benieuwd!
Tegen de tijd dat het kerst is, is er alleen nog maar grijze drap overquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef TheAgent het volgende:
Krijgen we een keer een witte kerst, is het weer niet goed.

Heb je hem gezien?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef VanderMeulen het volgende:
Dames en heren, ik heb zojuist vernomen dat Jarno nog leeft.
Tot zover deze update.

Boh! Wat zei hij?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:04 schreef VanderMeulen het volgende:
Er kwam ineens tekst uit zijn MSN account.

Waaaar dan?quote:

Ah, verlengde van de Bikolaan toch?quote:

ik lees dit nu pas, al de 14 jaar dat ik in delft woon ben ik nog nooit op station zuid geweestquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef TheAgent het volgende:
[..]
* TheAgent mompelt iets over een mandarijntje met een grote mond.

Ik kan het na 25 jaar Delft alleen vinden met de treinquote:Op donderdag 24 december 2009 04:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas, al de 14 jaar dat ik in delft woon ben ik nog nooit op station zuid geweestik zou het nieteens zomaar weten te vinden

yepquote:Op donderdag 24 december 2009 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, verlengde van de Bikolaan toch?

Je kunt bij het station Delft toch je fiets niet kwijtquote:Op donderdag 24 december 2009 08:53 schreef Bravebart het volgende:
Delft Zuid de geksteeeee
Ik vertrok er vroegah altijdEn nu nog wel, als ik te lui ben om naar station Delft te fietsen

Aight!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:53 schreef Bravebart het volgende:
Delft Zuid de geksteeeee
Ik vertrok er vroegah altijdEn nu nog wel, als ik te lui ben om naar station Delft te fietsen

Zelfs niet met die extra plaatsen, waar ze een zeker huizenblok voor hebben moeten verwijderen.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt bij het station Delft toch je fiets niet kwijt

bestaat er een station rotterdam noordquote:Op donderdag 24 december 2009 09:32 schreef VanderMeulen het volgende:
Delft Zuid is een klotestation (beetje net als Rotterdam Noord, anyone?)
Maar ik weet het wel te vinden vanuit alle richtingen hoor!

Ik ben daar 1 keer geweest (...)quote:Op donderdag 24 december 2009 09:32 schreef VanderMeulen het volgende:
Delft Zuid is een klotestation (beetje net als Rotterdam Noord, anyone?)
Maar ik weet het wel te vinden vanuit alle richtingen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |