Wil je erover praten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:16 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Alsof ze alleen mooie fietsen pikken.
Ik zag dat hij nu op de amivedi website staat, dus blijkbaar geen eigenaren gevonden (beest was wel gechipt). Maar zal zo eens kijken of de delft op zondag in de brievenbus ligtquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:43 schreef Quoi het volgende:
@Nagelschaartje: er staat in de Delft op Zondag een golden retriever vermist..... Misschien is t um? lijkt toch een beetje op een labrador Maar goed je zou verwachten dat die mensen de asiels al afgebeld hebben...
quote:Waar kan ik mijn fiets parkeren?
De bewaakte fietsenstalling bij het station wordt verplaatst naar het Van Gend en Loosgebouw. Daarnaast komen er o.a. fietsparkeerplaatsen vlak naast het tijdelijk busstation. Het aantal fietsparkeerplaatsen blijft gelijk aan het huidige aantal.
Het is van L&R maar wordt gehouden bij de bond volgens mij.quote:
Mja, het is ook nogal maf, want het aantal fietsenplaatsen die er nu waren, zijn al jaaaren niet meer toereikend, vandaar dat ze wel buiten de rekken moesten (en vervolgens verwijderd werdenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zag dat hij nu op de amivedi website staat, dus blijkbaar geen eigenaren gevonden (beest was wel gechipt). Maar zal zo eens kijken of de delft op zondag in de brievenbus ligt
[..]
Geen idee wat ze bedoelen met het Van Gend en Loos gebouw. Maar aantal fietsparkeerplaatsen blijft gelijk betekend dus dat je je fiets nog steeds niet kwijt kan
Okquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Waffle het volgende:
[..]
Het is van L&R maar wordt gehouden bij de bond volgens mij.
Ja, en die staan dag en nacht vol lijkt welquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:28 schreef DeHovenier het volgende:
Er staan nu eindelijk fietsenstallingen op de autobrug/viaduct boven Delft Zuid![]()
Nee true. Ik pleur mijn fiets er altijd gewoon lekker asociaal tussenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:36 schreef DeHovenier het volgende:
Logisch ook, zo'n mooie fietsenstalling laat toch niemand leeg staan
Echte mannen gaan lopenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee true. Ik pleur mijn fiets er altijd gewoon lekker asociaal tussen
quote:Your musical compatibility with Bravebart is Very Low
Jajajajajajajaja.quote:
Jep volgens mij wel ja. Weet niet precies wanneer het is. Het staat wel op de website van de VSV. vsv.tudelft.nl volgens mij.quote:
Ah, 16 decemberquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:57 schreef Waffle het volgende:
[..]
Jep volgens mij wel ja. Weet niet precies wanneer het is. Het staat wel op de website van de VSV. vsv.tudelft.nl volgens mij.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:19 schreef warrel het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig grote achtertuin![]()
Het is stukken beter dan Hengelo iigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Delft is een hele gezellig stad! (hoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb wat betreft woonplaats)
Over studentenverenigingen heb ik geen idee. Weet dat er wat studenten betreft een grote meerderheid aan mannen is, volgens mij zijn er ook verenigingen waar alleen mannen worden toegelaten.
Maar het fijne weet ik er niet van.
Vanmorgen nog hoop gedoe bij de bouwput bij de Koepoortbrug. Hoop politie, brandweer en in de bomenwijk stond een traumahelicopter (op een erg klein stukkie gras, knap geparkeerd).
Heb achteraf gelezen dat er een bouwvakker van een aardige hoogte naar beneden was gevallen.
Maar wat is het toch dat al het verkeer dan gelijk stil staat? Stond zelfs een stadsbus daar even ontspannen te gluren.
Schrijf je iig alvast in bij de Duwoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef MissSpooky het volgende:
Ik, als limburger, ben nog nooit in Delft geweest. Nu ga ik hier miss. studeren aan de Uni (IO) in Delft.
Is 't een beetje een gezellige stad? En qua studentenwoningen, over 't algemeen duur of niet?
Hoe?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik las dus studentenverenigingen ipv studentenwoningen. (vraag niet hoe).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |