Normaal zijn die bomen er niet zo ondersteboven van, als ik ze knuffelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:13 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Tot je ineens de Rijdende Rechter aan je deur krijgt, met de beschuldiging dat jullie de boom om die reden hebben doen vallen.
Schimmelinfectie, do-de-lijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:49 schreef warrel het volgende:
[..]
Normaal zijn die bomen er niet zo ondersteboven van, als ik ze knuffel
Maar hij was 120 jr oud, hij zal wel ziek zijn geweest? En het waaide inderdaad helemaal niet hard!
Naast Borsalino, Voorstraat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
ahhh, RIP boom...
Waaide niet achterlijk hard nee.. Hoewel wel m'n petje van m'n hoofd werd geblazen![]()
![]()
Waar woon je ergens?
Binnenkort Belgisch Bieren Borrel volgens mij. Zal wel weer geniaal feestje wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jammer! Het was best gezellig! Was helaas pas om 12u binnen omdat ik geen kaartje had en ze pas om 12u misschien weer kaartjes hadden. Maar het was leuk
Maar ach, er komen nog genoeg feesten en mei wordt super
Bij L&R ofnie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:48 schreef Waffle het volgende:
[..]
Binnenkort Belgisch Bieren Borrel volgens mij. Zal wel weer geniaal feestje worden
Jupsquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
waar zit Serpo nu eigenlijk?
Ben benieuwd hoeveel fietsen ze straks daar weg moeten gaan slepen, volgens mij is zeker de helft van de fietsen op het station gedumpt door fietsendieven en oudstudenten.
Klopt en de andere helft is van studenten en burgers die hun fiets hard nodig hebben en straks hun fietsen nergens meer kwijt kunnenquote:ReptielenZOO "SERPO" (Delft) tijdelijk gesloten i.v.m. nieuwbouw. 1 juni 2009 was het dan eindelijk zover, na 8 weken keihard werken is het gebouw aan het Stationsplein te Delft leeg.
Gemeente Delft verlost van een probleem en wij op weg naar beter. Tijdelijk een jaartje naar Den Haag (niet door u te bezoeken helaas) om daarna over te gaan naar onze nieuwbouw locatie.
Tram?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:41 schreef TheAgent het volgende:
Inderdaad een desolate woestenij. Maar nu kun je tenminste vanuit de trein al zien of je tram eraan komt en moet rennen.
Lopen is voor burgers en dronken studentenquote:
Jij bent toch ook een burgerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lopen is voor burgers en dronken studenten
Nee gastquote:
Heul nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |