quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef TheAgent het volgende:
[..]
* TheAgent mompelt iets over een mandarijntje met een grote mond.
Ja, dat is wel heel leuk, maar zolang Delft Zuid nog geen puicke afrit heeft, valt al het autoverkeer mooi wegquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef TheAgent het volgende:
[..]
* TheAgent mompelt iets over een mandarijntje met een grote mond.
Hahaha, het politiebusje staat al klaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha ok, duidelijk
Is inderdaad maar goed ook, zou toch enorm zonde zijn. Alleen ik blijf het jammer vinden dat het nieuwe station zo'n glazen ding wordt, ipv dat mooie bakstenen station waar de inwoners voor kozen
Holy shit, Delft Zuid wordt ook 'lichtelijk' anders
[ afbeelding ]
Hé, voor heel Tanthof (-Oost) is dat hèt station hèquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:37 schreef Waffle het volgende:
Alsof dat ooit daar bij Delft Zuid zo wordtIk fiets er elke dag minimaal 2x langs en ik kan daar niet echt de ruimte voor iets dergelijks vinden volgens mij. Daarnaast Delft Zuid is alleen voor studenten van de TU. Voor de rest komt er voglens mij geen hond daar.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef warrel het volgende:
[..]
Hahaha, het politiebusje staat al klaar
Kunstzinnige therapie! Heb ik ook aan zitten denken om te doen, maar ben toch voor psychologie gegaan.
Delft's rotzooi maakt mijn kamer wel wat netter, qua contrast enzo
Als je 'm had gekust was ie mss wel in een prins veranderd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
De kans is klein, maar is er hier toevallig iemand die iemand kent die een hond kwijt was?
Gisteren heb ik een loslopende hond zonder eigenaar aangetroffen in de Binnenstad. Heb hem mee naar huis genomen en de dierenambulance gebeld (wat ben ik toch een brave burger!). Zij kwamen en hij bleek een chip te hebben, dus ze hebben hem meegenomen.
Maar nu ben ik eigenlijk wel heel snieuwgierig hoe dat beest zo op straat kwam en of de eigenaar hem nu weer terug heeft. Dus dacht ik dat misschien iemand hier het verhaal wel herkende.
Het was een blonde labrador reu, duidelijk een huishond (dik, goede vacht, liet zich makkelijk aanhalen). Droeg geen halsband oid.
shit man, daar had ik eerder aan moeten denken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je 'm had gekust was ie mss wel in een prins veranderd!
Daar had ik ook wel even heen gewild. Alleen had ik geen kleren bij me die dat aan zouden kunnen. Had voor deze week alleen nette kleren meegenomen naar Delft. Dus moest ik helaas overslaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 03:50 schreef Bakakame het volgende:
Zo, net lekker schuimparty in Koornbeurs! Opening van het 13e lustrumjaar van de VSV!
Ben wel supernat en heb 20 minuten door de kou moeten lopen, maar ach...
Jammer! Het was best gezellig! Was helaas pas om 12u binnen omdat ik geen kaartje had en ze pas om 12u misschien weer kaartjes hadden. Maar het was leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Waffle het volgende:
[..]
Daar had ik ook wel even heen gewild. Alleen had ik geen kleren bij me die dat aan zouden kunnen. Had voor deze week alleen nette kleren meegenomen naar Delft. Dus moest ik helaas overslaan.
Tot je ineens de Rijdende Rechter aan je deur krijgt, met de beschuldiging dat jullie de boom om die reden hebben doen vallen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:46 schreef warrel het volgende:
En de hele grote oude kastanje van de overburen is omgewaaid: wat betekend dat we de hele dag zon hebben op het balkon ipv 11-14 en 16-ondergang
Wel pietsieschade bij Borsalino..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |