Ik denk dat Donut een zoethoudertje (wehehe, een woordspelingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:50 schreef Incolumis het volgende:
gewoon overstappen van 1.5 naar 2.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk dat Donut een zoethoudertje (wehehe, een woordspeling![]()
![]()
) is en dat Eclair een maand later komt of zo
Ik zou Donut wel gewoon meepakken
mja 't is nog niet uit voor de HeroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh je hebt een Heroquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mja 't is nog niet uit voor de Hero
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:18 schreef Tim86 het volgende:
Pff wat een gezeik ineens met mijn Magic..Sinds gisteren doet de microfoon het de helft vd tijd niet met bellen en nu werkt mijn touchscreen TOTAAL niet meer
Haha ok. Maar de microfoon hoort toch niet zomaar stuk te gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef Tim86 het volgende:
Naja dat was het laatste wat ik had gedaan voordat hij niet meer werkte
Ik heb hem altijd 's nachts aan de lader. Deze batterijen kunnen dat hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
!!!
Ik zit ook te wachten op die batterijfunctie. Kan ik meteen de slechte apps eraf gooien
Edit: Iemand enig idee of t slecht is om de Magic de hele nacht aan het stopcontact te houden? Soms is ie 's avonds leeg en heb ik 's morgens te weinig tijd om 'm goed op te laden.
Graag gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:08 schreef Schanulleke het volgende:
Donut ziet er goed uit trouwens, tof dat je zo'n uitgebreid verslag maakt elfzesendertig! Die batterij widget ziet er zinvol uit.
Nee, zit er niet in. Er is in de kernel wel meer aandacht aan besteed, maar het is nog steeds niet uitgewerkt. Misschien komt het wel in 2.0quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef makkie88 het volgende:
zit in 1.6 multitouch ingebouwd voor de browser? inzoemen en uitzoomen..
in de hero zit het wel standaard zag ik..
of is er een Niet root optie om dit ook in mijn magic te krijgen?
raar eigenlijk.. want de HTC hero heeft het wel.. of is dat specifiek het HTC softwareding dat r overheen zit?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, zit er niet in. Er is in de kernel wel meer aandacht aan besteed, maar het is nog steeds niet uitgewerkt. Misschien komt het wel in 2.0![]()
Er is voor zover ik weet geen optie om het te krijgen zonder root.
Dat is specifiek HTC Sensequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef makkie88 het volgende:
[..]
raar eigenlijk.. want de HTC hero heeft het wel.. of is dat specifiek het HTC softwareding dat r overheen zit?
De touchscreen ook niet..Echt hopeloos gewoon. Doe er echt niks raars mee, ben mega zuinig op mijn gadgets, maargoedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:48 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Haha ok. Maar de microfoon hoort toch niet zomaar stuk te gaan
Daar word ik alleen maar slapper vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:29 schreef Incolumis het volgende:
je kunt ook gewoon wat zaagsel uit laten lopen?
quote:Jochem schreef op 16-10-2009 om 13:15
hij is binnen! provider is t-mobile, en heb een normaal NL toestel.
quote:Martin schreef op 16-10-2009 om 13:25
Zojuist 1.6 (Donut) op mijn G1 doorgekregen en geinstalleerd.
http://www.androidworld.n(...)r-het-grote-publiek/quote:Rick schreef op 16-10-2009 om 14:51
Ik heb vanochtend een OTA gehad van Vodafone op branded HTC Magic.
Heb ik het nou goed begrepen dat ie niet op de Hero komt? Of vergis ik me?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Het gaat nu los :p
[..]
[..]
[..]
http://www.androidworld.n(...)r-het-grote-publiek/
Hij komt wel op de Hero, maar daar moet HTC zelf voor zorgen. Google pusht zelf Donut naar zijn With Google toestellen. De andere toestellen, waaronder de Hero, hebben meestal een aangepaste ROM en daar bemoeit Google zich niet mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb ik het nou goed begrepen dat ie niet op de Hero komt? Of vergis ik me?
Ok, merci, dan wachten we nog even.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij komt wel op de Hero, maar daar moet HTC zelf voor zorgen. Google pusht zelf Donut naar zijn With Google toestellen. De andere toestellen, waaronder de Hero, hebben meestal een aangepaste ROM en daar bemoeit Google zich niet mee.
Ik heb al op AW.nl gezet wat ik ervan vind maar hier nog een keer:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:35 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.androidworld.n(...)ves-app-beschikbaar/
Hyves Bèta app
Ik ben er eigenlijk wel redelijk tevreden over. Dat van de browser is inderdaad jammer, maar aangezien een groot deel van de app wel native is heb ik er vertrouwen in dat dit nog uitgewerkt wordtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:35 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.androidworld.n(...)ves-app-beschikbaar/
Hyves Bèta app
Hij kan alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel redelijk tevreden over. Dat van de browser is inderdaad jammer, maar aangezien een groot deel van de app wel native is heb ik er vertrouwen in dat dit nog uitgewerkt wordt
Nee.quote:Ik begrijp dat je Donut hebt?
Ja, daarom dacht ik inderdaad dat je hem al hadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef BluesRebel het volgende:
Nee.
Vanwege dat 'Nu wel'? Nee dat sloeg op de zin ervoor. Dat niemand met een Magic en Vodafone Donut had ontvangen. Maar op AW heeft iemand 'm al dus ik verwacht m dit weekend of maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |