abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73703655
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:50 schreef Incolumis het volgende:
gewoon overstappen van 1.5 naar 2.0
Ik denk dat Donut een zoethoudertje (wehehe, een woordspeling ) is en dat Eclair een maand later komt of zo Ik zou Donut wel gewoon meepakken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73703666
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:55 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik denk dat Donut een zoethoudertje (wehehe, een woordspeling ) is en dat Eclair een maand later komt of zo Ik zou Donut wel gewoon meepakken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja 't is nog niet uit voor de Hero
pi_73703743
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:57 schreef Incolumis het volgende:

[..]

mja 't is nog niet uit voor de Hero
Oh je hebt een Hero Uhm, ja dan wordt het lastig om te updaten!
http://twitter.com/htc/status/4815765882
"I know many of you want more info on a 1.6 update for the Hero. I unfortunately can't say anything...yet. I will update when I can. Promise!"

Misschien een idee om de HTC Twitterfeed in de gaten te houden
pi_73703762
done
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:08:52 #95
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73704491
Ben benieuwd, ik hoop na een update van een hoop rarigheden af te zijn. Eerst die synchroniastieproblemen die typisch Android blijken te zijn en nu na de harde reset heb ik weer dat de plaatsbepaling via de telefoonmasten er een paar honderd kilometer naast zit als ik thuis ben. Vaagheid. Ben er alleen nog niet uit of dat Hero of Android gerelateerd is.

Donut ziet er goed uit trouwens, tof dat je zo'n uitgebreid verslag maakt elfzesendertig! Die batterij widget ziet er zinvol uit.
Life is what you make it.
pi_73707478
Pff wat een gezeik ineens met mijn Magic..Sinds gisteren doet de microfoon het de helft vd tijd niet met bellen en nu werkt mijn touchscreen TOTAAL niet meer
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73709905
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:18 schreef Tim86 het volgende:
Pff wat een gezeik ineens met mijn Magic..Sinds gisteren doet de microfoon het de helft vd tijd niet met bellen en nu werkt mijn touchscreen TOTAAL niet meer
!!!

Ik zit ook te wachten op die batterijfunctie. Kan ik meteen de slechte apps eraf gooien

Edit: Iemand enig idee of t slecht is om de Magic de hele nacht aan het stopcontact te houden? Soms is ie 's avonds leeg en heb ik 's morgens te weinig tijd om 'm goed op te laden.
pi_73710244
Naja dat was het laatste wat ik had gedaan voordat hij niet meer werkte
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73712430
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef Tim86 het volgende:
Naja dat was het laatste wat ik had gedaan voordat hij niet meer werkte
Haha ok. Maar de microfoon hoort toch niet zomaar stuk te gaan
pi_73719963
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:37 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

!!!

Ik zit ook te wachten op die batterijfunctie. Kan ik meteen de slechte apps eraf gooien

Edit: Iemand enig idee of t slecht is om de Magic de hele nacht aan het stopcontact te houden? Soms is ie 's avonds leeg en heb ik 's morgens te weinig tijd om 'm goed op te laden.
Ik heb hem altijd 's nachts aan de lader. Deze batterijen kunnen dat hebben
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:08 schreef Schanulleke het volgende:
Donut ziet er goed uit trouwens, tof dat je zo'n uitgebreid verslag maakt elfzesendertig! Die batterij widget ziet er zinvol uit.
Graag gedaan

Ik ben trouwens érg benieuwd wanneer Eclair verwacht mag worden. Met het plaatsen van de Eclair bij de Google HQ en de tweet van Verizon dat de Motorola Sholes binnenkort uitkomt (waarvan vrijwel zeker is dat deze Eclair draait) kan het niet lang meer duren
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:51:00 #101
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73720929
zit in 1.6 multitouch ingebouwd voor de browser? inzoemen en uitzoomen..

in de hero zit het wel standaard zag ik..

of is er een Niet root optie om dit ook in mijn magic te krijgen?
pi_73722062
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef makkie88 het volgende:
zit in 1.6 multitouch ingebouwd voor de browser? inzoemen en uitzoomen..

in de hero zit het wel standaard zag ik..

of is er een Niet root optie om dit ook in mijn magic te krijgen?
Nee, zit er niet in. Er is in de kernel wel meer aandacht aan besteed, maar het is nog steeds niet uitgewerkt. Misschien komt het wel in 2.0
Er is voor zover ik weet geen optie om het te krijgen zonder root.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:33:46 #103
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73722309
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:24 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Nee, zit er niet in. Er is in de kernel wel meer aandacht aan besteed, maar het is nog steeds niet uitgewerkt. Misschien komt het wel in 2.0
Er is voor zover ik weet geen optie om het te krijgen zonder root.
raar eigenlijk.. want de HTC hero heeft het wel.. of is dat specifiek het HTC softwareding dat r overheen zit?
pi_73724664
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef makkie88 het volgende:

[..]

raar eigenlijk.. want de HTC hero heeft het wel.. of is dat specifiek het HTC softwareding dat r overheen zit?
Dat is specifiek HTC Sense Net als Flash 9 ondersteuning. Deze dingen kunnen ook niet geport worden naar andere custom ROMs omdat de code van HTC is geloof ik. De custom ROMs detecteren nu dat je een pinch beweging maakt en dan registreren ze dat als een druk op het zoomknopje. Niet echte multi-touch zoom dus.
pi_73735235
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:48 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Haha ok. Maar de microfoon hoort toch niet zomaar stuk te gaan
De touchscreen ook niet..Echt hopeloos gewoon. Doe er echt niks raars mee, ben mega zuinig op mijn gadgets, maargoed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:06:16 #106
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73742440
Ik heb vanmorgen eens Cardiotrainer gedownload om mijn goede voornemen om eindelijk weer te gaan hardlopen te ondersteunen maar wat een supertop applicatie is dat zeg!
Met GPS houdt hij precies bij op 't kaartje hoe je bent gelopen, hoeveel km dat is, km/uur en verbrande calorieën.
Hij houdt een geschiedenis bij waar je dus met vorige keren kan gaan bekijken. Dit wordt ook online gepubliceerd en je kan het in 1 keer doorzetten naar je Facebook-wall.

Nu wil ik echt weer veel gaan hardlopen!
pi_73743196
je kunt ook gewoon wat zaagsel uit laten lopen?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:39:41 #108
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73743495
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:29 schreef Incolumis het volgende:
je kunt ook gewoon wat zaagsel uit laten lopen?
Daar word ik alleen maar slapper van
pi_73752049
Het gaat nu los :p
quote:
Jochem schreef op 16-10-2009 om 13:15
hij is binnen! provider is t-mobile, en heb een normaal NL toestel.
quote:
Martin schreef op 16-10-2009 om 13:25
Zojuist 1.6 (Donut) op mijn G1 doorgekregen en geinstalleerd.
quote:
Rick schreef op 16-10-2009 om 14:51
Ik heb vanochtend een OTA gehad van Vodafone op branded HTC Magic.
http://www.androidworld.n(...)r-het-grote-publiek/
pi_73752100
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Het gaat nu los :p
[..]

[..]

[..]

http://www.androidworld.n(...)r-het-grote-publiek/
Heb ik het nou goed begrepen dat ie niet op de Hero komt? Of vergis ik me?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73752149
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Heb ik het nou goed begrepen dat ie niet op de Hero komt? Of vergis ik me?
Hij komt wel op de Hero, maar daar moet HTC zelf voor zorgen. Google pusht zelf Donut naar zijn With Google toestellen. De andere toestellen, waaronder de Hero, hebben meestal een aangepaste ROM en daar bemoeit Google zich niet mee.
pi_73752167
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:58 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Hij komt wel op de Hero, maar daar moet HTC zelf voor zorgen. Google pusht zelf Donut naar zijn With Google toestellen. De andere toestellen, waaronder de Hero, hebben meestal een aangepaste ROM en daar bemoeit Google zich niet mee.
Ok, merci, dan wachten we nog even.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73754890
Ook in Engeland is de update aan de gang!
http://forum.vodafone.co.uk/index.php?showtopic=36162&st=160

En daar staat weer in vermeld dat hij in Spanje ook bezig zou zijn.

Verwacht dus binnenkort Donut op je telefoon

pi_73756674
Op Androidworld hebben ook al wat G1 eigenaars 'm vandaag gekregen. Maar nog steeds geen Magic

Edit: nu wel

[ Bericht 24% gewijzigd door BluesRebel op 16-10-2009 18:38:17 ]
pi_73758639
quote:
Ik heb al op AW.nl gezet wat ik ervan vind maar hier nog een keer:

Ik vind m echt erg slecht. Nog erger dan de alpha.
1. Ik vind het jammer dat Buzz de startpagina is. Kan me werkelijk geen flikker schelen met wie anderen vrienden zijn geworden. Ik wil mijn profiel als startpagina.
2. Nu moet je de hardware-knoppen gebruiken om ergens heen te gaan (bijv. je profiel of home). Ik hou er niet van om die vaak te gebruiken en heb liever full touch. Dit was beter in de alpha.
3. Je kan ‘m nu niet meer afsluiten. Wat wel kon in de alpha.
4. Je kan wel een privé-bericht sturen maar niet lezen…
5. Er staat constant ‘Laden…’ rechtsboven in Profiel.. geen idee wat ie aan t laden hoort te zijn.
6. Misschien het meest sneue van allemaal: als ik op krabbels klik opent ie de browser. Waar is een app dan goed voor.
7. Enige pluspuntje is dat ie mooier uitziet dan de alpha.

Ik keur ‘m dus af . Installeer wel de alpha weer of gebruik de gewone mobiele site.
pi_73760443
quote:
Ik ben er eigenlijk wel redelijk tevreden over. Dat van de browser is inderdaad jammer, maar aangezien een groot deel van de app wel native is heb ik er vertrouwen in dat dit nog uitgewerkt wordt

Ik begrijp dat je Donut hebt?
pi_73760613
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik ben er eigenlijk wel redelijk tevreden over. Dat van de browser is inderdaad jammer, maar aangezien een groot deel van de app wel native is heb ik er vertrouwen in dat dit nog uitgewerkt wordt
Hij kan alleen maar beter worden
quote:
Ik begrijp dat je Donut hebt?
Nee.
Vanwege dat 'Nu wel '? Nee dat sloeg op de zin ervoor. Dat niemand met een Magic en Vodafone Donut had ontvangen. Maar op AW heeft iemand 'm al dus ik verwacht m dit weekend of maandag
pi_73761918
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef BluesRebel het volgende:
Nee.
Vanwege dat 'Nu wel '? Nee dat sloeg op de zin ervoor. Dat niemand met een Magic en Vodafone Donut had ontvangen. Maar op AW heeft iemand 'm al dus ik verwacht m dit weekend of maandag
Ja, daarom dacht ik inderdaad dat je hem al had Komt vanzelf wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')