Must haves vind ik:quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef Mordreth het volgende:
Even een kleine tvp. Sinds gisteren eigenaar van een HTC Hero (G2) en tot nu toe zeer tevreden over
.
Nog tips voor must have apps?
Papiljump is wel grappig.
Netwerk aan of uit, belvolume inderdaad en met de plug in Astrid kan je to do list items laten activeren op een bepaalde plek. Voor een warhoofd als ik ben is het een eerste levensbehoefte.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef -J-D- het volgende:
Locale zorgt toch alleen voor het instellen van een andere ringtone en dergelijk afhankelijk van de locatie waar je bent? Bv. automatisch op trillen op je werk?
Het Weerquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef Mordreth het volgende:
Even een kleine tvp. Sinds gisteren eigenaar van een HTC Hero (G2) en tot nu toe zeer tevreden over
.
Er was al maanden terug iets over meer betalingsmogelijkheden. Die komen er welquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Verwacht je dat er andere betalingsmogelijkheden komen?
Misschien Paypal maar ik kan me voorstellen dat de Market geen zin heeft om met heel veel partners afspraken te gaam maken...
Quick Settingsquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef Mordreth het volgende:
.
Je zult vast niet zoveel missen. En bovendien kun je meteen Donut installeren als je m weer hebtquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:27 schreef Tim86 het volgende:
Fucking hell, moet echt afkicken nu zonder
Vind m op youtube leukerquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://phones.verizonwire(...)=OTC-Droid-redirect1
[ afbeelding ]
Very nice
Damn dat is idd wel zeer handigquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Netwerk aan of uit, belvolume inderdaad en met de plug in Astrid kan je to do list items laten activeren op een bepaalde plek. Voor een warhoofd als ik ben is het een eerste levensbehoefte.
Verder nog allerlei functies, maar dit is wat ik gebruik.
Gebruik m nu 2 dagen en ben er tot nu toe zeer tevreden over. Er zijn veel verbeteringen te bedenken maar wat er nu is werkt super. En daarnaast zorgt 1.6 (zo te lezen) voor veel mooie aanvullingenquote:
Layar is traag en als je met de camera werkt vervelend. Maar je kan ook 'lijst' of 'kaart' doen en de Telefoongids/Goudengids kan erg handig zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:11 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Damn dat is idd wel zeer handig. Ga ik eens uitproberen.
Taskkiller daarnaast ook geinstalleerd. Ook een must zo te merken. Vrij irritant dat programma's in geheugen achterblijven.
Layar ben ik zelf niet zo tevreden over. Voordat het goed en wel is opgestart ben je zo een minuut verder.
Erg tevredenquote:
Ik zit nu zelf op deze:quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo net de nieuwe Cyanogenmod geïnstalleerd inclusief 1.6 update... ziet er goed uit
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Must haves vind ik:
Shazam
Cardiotrainer (als je van sport houdt dan tenminste)
Layar
Barcode scanner
Locale
Share your board
Dat zal snel wennenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
!! Is er ook een Shazam voor android!
![]()
Ik ben een ex-iPhone'r en Shazam vond ik briljant. Heb pas sinds een week een HTC (Hero) en nog niet veel tijd gehad te zoeken naar apps. (Als je iTunes gewend bent, is het best even omschakelen).![]()
Via de market op de foon of via http://www.cyrket.com/.quote:Mag ik dan gelijk even vragen:
bij welke site(s) download jij je apps? Jouw lijstje zou zomaar mijn verlanglijstje kunnen zijn.![]()
Ik heb nog geen betaalapp's genomen, vind de gratis toereikend. Dus hier kan ik je niet mee verder helpen.quote:Qua betaalmethode heb ik alleen nog maar google checkout gevonden (bij android.com). Ik heb geen credit card, dus koop-apps zit er voorlopig niet in. Bij iTunes had je click-and-buy. Is er geen apps-site die iets dergelijks biedt?
Thanks, ik had het inmiddels al gevonden en mijn post ge-edit. Ik was min of meer op het verkeerde been gezet toen ik in een eerder topic diverse sites genoemd zag staan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat zal snel wennen
[..]
Via de market op de foon of via http://www.cyrket.com/.
[..]
Ik heb nog geen betaalapp's genomen, vind de gratis toereikend. Dus hier kan ik je niet mee verder helpen.
En het wordt elke minuut nog mooierquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Thanks, ik had het inmiddels al gevonden en mijn post ge-edit. Ik was min of meer op het verkeerde been gezet toen ik in een eerder topic diverse sites genoemd zag staan. Voorlopig zijn al mijn mensen vervuld.
Ja, ik ben echt blij verrast door zowel de Hero, als ook door de werking van android, apps, etc.quote:
HTC Hero #5: waar we steggelen over bandbreedte!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt blij verrast door zowel de Hero, als ook door de werking van android, apps, etc.
Who needs iPhone now?(al was ik daarvan ook een blije gebruiker).
Als dat net zo brak wordt als de eerste versie voor de windows mobile dan komt dat er niet bij mij opquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Firefox voor Android bevestigd:
http://www.androidplanet.(...)er-voor-android-aan/
Ik heb het ook ingetoetst op mijn Hero, gewoon om eens te kijken wat er gebeurd, maar zie niks. Geen statusberichtjes in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Voor mensen die Donut nog niet hebben:
Op androidworld.nl word gesproken over een code die je kan intoetsen op je telefoon. Je toetst *#*#checkin#*#* (*#*#2432546#*#*) en met een beetje geluk kan je Donut direct downloaden. Het is al bij veel mensen gelukt
http://www.androidworld.n(...)r-het-grote-publiek/
Niet gelukt met mijn vodafone magicquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Donut handmatig installeren:
http://www.androidworld.n(...)upgraden-naar-donut/
Dat is raar... het bestand komt van Google en in de bestandsnaam staat 'signed'quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:44 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
Niet gelukt met mijn vodafone magic
Phone zegt dat de de bestanden geen handtekening hebben.
Volgens mij is die site gewoon toegankelijk voor iedereenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:40 schreef warmbloedig het volgende:
Hoe komen ze aan die link met nieuwe rom?
Staat er geen uitleg bij op de site van google?
Die handmatige update is exact de update die je OTA gaat krijgenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb geen idee wat die handmatige Donut allemaal kan veranderen dus ik wacht nog wel even tot morgen. Dat checkin werkte bij mij ook niet.
Ik verwacht m eigenlijk straks![]()
Ok maar er schijnen problemen te zijn met Speech?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die handmatige update is exact de update die je OTA gaat krijgen
Nope.. en als ik 'm niet snel krijg doe ik t handmatigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef makkie88 het volgende:
heeft nog niemand de update met een vodafone magic?
En...? Is het gelukt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:55 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik installeer m nu handmatig.. ben benieuwd, wel gave menu'tjes enzo overal verstopt
Tja, leuk dat ze dit doen maar dat heeft voor de gemiddelde consument natuurlijk geen enkele meerwaarde.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 04:48 schreef DennisMoore het volgende:
More accessibility features in Android 1.6
quote:For those still waiting.
This is how 1.5 (Cupcake) was rolled-out
5% of Android Devices will receive the Android 1.5 Cupcake Update on Monday, May 18th
15% on Tuesday, May 19th
30% on Wednesday, May 20th
45% on Thursday, May 21st
60% on Friday, May 22nd
75% on Saturday, May 23rd
90% on Sunday, May 24th
100% on Monday, May 25th
This 1.6 update also started on Monday, also will take 6 days (but in reality 8: 26th is Monday!) and also not everyone got their update by now. I guess the roll-out is similar.
Ja het werkt, ik heb de meerwaarde alleen nog niet echt gespot, behalve die quick search box die niet eens zo spectaculair is..quote:
Dit stond al in het topic vermeldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:14 schreef warmbloedig het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten (zoals ik) heeft iemand een methode uitgebracht waarmee je dus je telefoon kan updaten vanaf je SD kaartje, dit moet je doen:1. Download het update bestand hier
1. download hier de update http://rapidshare.com/files/295863638/update.zip
2. Koppel je telefoon aan je PC dmv een USB kabel.
3. Zet het update.zip bestand in je root van je SD.
4. Ontkoppel je Telefoon.
5. Zet je telefoon helemaal uit.
6. Hou het Home knopje en het aan/uit knopje ingedrukt totdat je een uitroepteken op het scherm krijgt.
7. Druk weer het Home en het aan/uit knopje tegelijk nu krijg je een menu.
8. Kies Apply …….. update.zip (staat nog wat tussen, tis de 2e optie)
9. Je telefoon is nu aan het updaten, en als ie klaar is komt ie bij hetzelde menu en moet je Restart of iets dergelijks drukken (1ste optie)Ikzelf heb deze methode ook gebruikt en het werkt prima! Tis overigens ook gewoon hetzelfde bestand als wat je via OTA binnen krijgt.
Deze update is volgensmij alleen bedoeld voor de HTC Magic Vodafone editie!!!Credits: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=574262Succes!Tis zeer makkelijk!Hey bedankt, me telefoon draait nu op android 1.6!!!
Dit heb ik gevonden op androidplanet.nl en het werkt bij mijn vodafone magic
Voor de g1 idd. Maar die werkte niet op mijn Vodafone Magic...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit stond al in het topic vermeld
Dat artikel is ondertussen geupdate voor de Magicquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
Voor de g1 idd. Maar die werkte niet op mijn Vodafone Magic...
Had je dat moeten zeggen hier op het forum...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat artikel is ondertussen geupdate voor de Magic
Commercial die dagelijks op de tv is in de VS:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik denk dat Google Eclair al een tijdje verspreid onder fabrikanten die daar interesse in hebben
Volgens deze site komt Droid op 1 december uit in de VS:
http://www.htlounge.net/a(...)oid-based-phone.html
Edit:
Volgens hier 9 november: http://www.infosyncworld.com/news/n/10596.html
Whehe, dat doen ze dan wel weer leuk.quote:
"I don't need vague information"quote:
http://twitter.com/htc/status/5107811030quote:htc: If you've got a Chunghwa HTC Magic, your Sense update is here! http://bit.ly/4fLQFY
http://www.engadget.com/2(...)e-droid-eris-coming/quote:We just got some wild information from a trusted source about Verizon's Android strategy, and let's just say this shakes things up a little bit. Here are the big takeaways:Droid is the brand name being applied to Verizon's Android devices. It isn't a single phone. The Sholes -- the phone we've been calling the Droid so far -- may simply be known as the Droid.
HTC's Desire will be coming to market as the "Droid Eris." (Allow us to save you the Wikipedia lookup -- Eris is the Greek goddess of strife.)Droid Eris will be released -- not announced, actually released -- on November 6. In all likelihood, it will not be announced or shown at Verizon's October 28 event -- that will probably just be for the Sholes.
http://phandroid.com/2009/10/23/htc-magic-getting-htc-sense/quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://twitter.com/htc/status/5107811030
Crash denk ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
http://phandroid.com/2009/10/23/htc-magic-getting-htc-sense/
Staat helaas niet bij of t een 32A of 32B Magic is. Zal vast wel weer 32A zijn
Wat zou er gebeuren als wij m downloaden en erop gooien?
Grappig spelletje. Alleen hij is bij mij best traag, maar dat zal wel komen door de ROM die ik gebruikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:55 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb net het mafste spel ooit gedownload: Space PhysicsHeerlijk!
1. Download en installeer dit: http://www.sendspace.com/file/6wnyj1
2. Ga naar Market en download en installeer de levelpack(die gooit ze op je SD): SpacePhysics Levelpack ofzo.
3. Ga naar die levelpack in je applicatiemenu en laat 'm de levelpack op je SD gooien. Daarna kun je die van nr 2 verwijderen zodat je nog maar 1 spel in je applicatiemenu hebt.
4. Spelen en genieten
Heel apart spel. Je hebt een bal die je steeds naar een ster ofzo moet brengen. Maar je moet zelf alles 'tekenen'. Banen, ballen, hamers, alles wat jij maar wil. En 2 keer naast de bal drukken veroorzaakt een kleine knal waardoor ie gaat bewegen.
Inderdaad want bij mij werkt ie erg goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Grappig spelletje. Alleen hij is bij mij best traag, maar dat zal wel komen door de ROM die ik gebruikDie snoept van het GPU geheugen en stopt dat bij het normale geheugen.
Er komen heel wat Moto's uit. De Cliq heeft een toetsenbord en ziet er wat beter uit maar die heeft een eigen Android-skin en ik heb geen idee of die ook in NL uitkomt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Komt er naast de Moterola Droid nog een ander Android toestel met een toetsenbord uit?
alleen die er wel wat leuker uitziet?
Ok, ik heb van het 'must-have' lijstje een fysiek toetsenbord , weggestreept.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Er komen heel wat Moto's uit. De Cliq heeft een toetsenbord en ziet er wat beter uit maar die heeft een eigen Android-skin en ik heb geen idee of die ook in NL uitkomt.
Er zijn wel meer telefoons die binnenkort uitkomen. Maar de meeste hebben (gelukkig) geen toetsenbord.
Ik zou je aanraden om nog even te wachten. Er komt nog teveel interessant spul uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ok, ik heb van het 'must-have' lijstje een fysiek toetsenbord , weggestreept.
ik kan nu al een nieuwe telefoon kiezen.
Zou je 1 aanraden of ?
Kan volgens mij niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:28 schreef HTCmiep het volgende:
Weet iemand of je met de HTC Tattoo gebruik kunt maken van de internetverbinding van je pc? Met mijn oude HTC Touch kon dit wel, via de usb verbinding. Heb al van alles geprobeerd maar het wil met de Tattoo nog niet lukken.
Het is moeilijk iets aan te raden aangezien er zoveel geruchten zijn op dit moment. Er zouden dit jaar nog 20 Androidtelefoons uitkomen maar dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ok, ik heb van het 'must-have' lijstje een fysiek toetsenbord , weggestreept.
ik kan nu al een nieuwe telefoon kiezen.
Zou je 1 aanraden of ?
Ja, alleen ik moet een keer een keuze makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden om nog even te wachten. Er komt nog teveel interessant spul uit.
Niet helemaal waar als je het mij vraagt. In essentie zal het natuurlijk hetzelfde zijn, maar er zijn natuurlijk ook aangepaste versies van Android: Sense, BLUR, Pulse, Rachael, Liquid, Acer interface. Ik heb zelf een voorkeur voor stock Android of Sense, dus een aantal telefoons valt dan al af voor mij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Het makkelijke van al weten dat je een android toestel wilt. is dat niet hoeft te letten op de software
alleen de hardware
Ja, daar heb je gelijk in. het liefst natuurlijk de normale (heet die stock?) of de Sense.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Niet helemaal waar als je het mij vraagt. In essentie zal het natuurlijk hetzelfde zijn, maar er zijn natuurlijk ook aangepaste versies van Android: Sense, BLUR, Pulse, Rachael. Ik heb zelf een voorkeur voor stock Android of Sense, dus een aantal telefoons valt dan al af voor mij.
Stock is een Engelse term, geen naamquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Volgens de russen heeft die samsung galaxy Spica een waardeloos scherm
Die staat niet meer in mn lijstje
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. het liefst natuurlijk de normale (heet die stock?) of de Sense.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Stock is een Engelse term, geen naamDat houdt gewoon in dat je de normale Android hebt.
Dat is wel zo ja, daarom heb ik op een gegeven moment ook maar de knoop doorgehaktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
Ik probeerde ook te wachten maar dat had geen nutAls je hebt gewacht op de telefoon waar je op wachtte komen er weer geruchten over een betere en dat gaat maar door
Het probleem is dat dat geen echte telefoonbedrijf is. Het kan geweldig uitpakken, maar ook totaal nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Die Acer A1 ziet er heel tof uit
Prijs is verschrikkelijk laag voor dat toestel.
en hij ziet er goed uit.
snel, en alles wat je mag verwachten
http://www.androidworld.n(...)-pre-orderen.html#tb
Totdat die uitkomen mag ik misschien al een nieuwe telefoon uitkiezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, daarom heb ik op een gegeven moment ook maar de knoop doorgehaktDe grote hype is nu die Snapdragon processor van 1GHz en dat zal nog wel een tijdje doorgaan. Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt of je uit de eerste generatie telefoons daarvan kiest of een wat latere. Ik denk dat de volgende hype telefoons met meer RAM worden o.i.d.
Ik moet nu een beetje denken aan de industriële revolutiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het probleem is dat dat geen echte telefoonbedrijf is. Het kan geweldig uitpakken, maar ook totaal niet
Het ziet er wel heel goed uit ja.
Zag op internet dat ze m tot en met de 26e zouden versturen. Dus nog vandaag en morgen voor jou.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef makkie88 het volgende:
1.6 uitrol gaat Erg langzaam he, heeft iemand meer info over de vodafone Magic, waneer die komt
Die samsung zou ik zeker halen (mits android 2.0)quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:13 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.androidworld.n(...)e-motorola-zeppelin/
http://www.androidworld.n(...)-qwerty-toetsenbord/
Die Samsung vind ik wel mooi uitzien. Helaas niet voor ons.
Uiteindelijk krijgen ze allemaal 2.0 (behalve misschien de G1). Alle Android telefoons krijgen updatesquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die samsung zou ik zeker halen (mits android 2.0)
Ik hoop dan ook dat die naar europa komt
kan android 2.0 met dezelfde hardware draaien als 1.5 of 1.6 danquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgen ze allemaal 2.0 (behalve misschien de G1). Alle Android telefoons krijgen updates
Zeer aannemelijk, als ik goed begrijp wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
kan android 2.0 met dezelfde hardware draaien als 1.5 of 1.6 dan?
Net als.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zeer aannemelijk, als ik goed begrijp wat je bedoelt.
Je maakt een verkeerde vergelijking hier. Dat zijn 2 OS'en. Je moet het meer als een nieuwe Service Pack zien dus: ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Net als.
Windows Vista kon niet op alle computers draaien waar XP op kon draaien
Dan is het helemaal duidelijk voor mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Je maakt een verkeerde vergelijking hier. Dat zijn 2 OS'en. Je moet het meer als een nieuwe Service Pack zien dus: ja.
2.0 is gewoon weer een update zoals Donut en Cupcake.
Doe je goed. Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn magic gaat nu al 3 dagen zonder op te laden mee... het is NIET te geloven
Wie heeft er wat tegen fysieke toetsenborden danquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:27 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wat hebben jullie trouwens tegen fysieke toetsenborden? Ik typ er nog steeds sneller mee als op een touchscreen. Niet dat ik de qwerty van mijn Nokia N900 ideaal vind, die van de HTC G1 en Nokia E71 vond ik stukken beter.
Alleen BluesRebel volgens mijquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wie heeft er wat tegen fysieke toetsenborden dan?
Ik ook niet, wtfquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar
Ik vind ze niet heel erg. Weet wel dat je dan beter kan typen. Maar ik vind de telefoons gewoon veel lelijker erdoor wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alleen BluesRebel volgens mijIk zou een fysiek toetsenbord geen slechte toevoeging vinden, maar ik smacht er ook niet naar eigenlijk. Ik ben erg gewend aan het visuele toetsenbordje.
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef -J-D- het volgende:
Hoe kan je eigenlijk zien dat er een update beschikbaar is op je foon?
Krijg je automatisch een melding daarvan?
Ik vraag me af of we op de Hero überhaupt 1.6 binnen gaan krijgen. Ik zou het niet raar vinden als we over een tijdje (een lang tijdje weliswaar ...) een update krijgen naar 2.0.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef Incolumis het volgende:
heb mijn hero al 2 maand, mijn vriendin heeft de Magic sinds 3 dagen, en zij heeft 1.6 sinds gister
De grap is dat HTC wel een 1.6 met Sense heeft, namelijk die voor de Tattoo. Het kan toch niet al te lastig zijn om dan een Hero versie te maken lijkt mequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:38 schreef gday het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we op de Hero überhaupt 1.6 binnen gaan krijgen. Ik zou het niet raar vinden als we over een tijdje (een lang tijdje weliswaar ...) een update krijgen naar 2.0.
Even offtopic. Had je me al toevevoegd @ msn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.gsmarena.com/s(...)ialdom-news-1207.php
http://www.sonyericsson.com/whatsnext/
Hij zit eraan te komen. Lijkt echt wel een meesterlijk ding te worden
Oh ja, was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Even offtopic. Had je me al toevevoegd @ msn?
Thanks, het hoeft niet zo lang te duren hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh ja, was ik ff vergetenIk heb vanmiddag waarschijnlijk wel tijd. Moet nu weg namelijk. Ik zal je in ieder geval even toevoegen
Snap t niet...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Goed nieuws! Android 2.0 wordt ondersteund door de SDK:
http://android-developers(...)-support-in-sdk.html
Android 2.0 Highlights:
http://developer.android.com/sdk/android-2.0-highlights.html
Je hebt wel de Donut-versie geïnstalleerd en je ziet m wel in instellingen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef makkie88 het volgende:
hmm, nu met 1.6 op mijn magic krijg ik die hero toetsenbord niet meer aant werk,de oude verwijderd, nieuwe versie geinstalleerd. maar krijg m helemala niet meer voor, kan em wel instellingen vinden enzo maar andere tbmeer mensen?
maar hijs wel ECHT snelller
jaa nice,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Je hebt wel de Donut-versie geïnstalleerd en je ziet m wel in instellingen?
Je oude toetsenbord moet even tevoorschijn komen, dan druk je die knop linksonder in op het oude toetsenbord en hou je ingedrukt, dan krijg je 1 of 2 opties en bij één staat iets met 'invoeg...' waar je het toetsenbord kan veranderen. Kies je HTC toetsenbord. Dan moet het toetsenbord van je scherm en roep je m weer opnieuw op zodat de nieuwe komt.
Je moet sowieso dan eerst niks aan de instellingen veranderen maar eerst opnieuw opstarten zodat je Nederlands krijgt.
Hopelijk is t duidelijk
Je moet m ook niet bij de instellingen op Nederlands zetten (kan ook niet). Hij staat standaard op Engels als je m hebt opnieuw geïnstalleerd. Dan reboot je je telefoon en staat ie automatisch op Nederlands (hij staat er niet echt op maar hij staat dan niet meer op Engels en Nederlands is dan de taalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef makkie88 het volgende:
[..]
jaa nice,
tis me gelukt.. k wist niet dat er onder die knop een instellingenmenu zat, hopelijk issie nederlands, ff testen
edit:
Kut, engels.. opnieuw installeren dan maar
edit2:
kut nogsteeds engels, weet iemand hoe ik dit nederlands krijg? is er een nederlands taalmenu?
of opnieuw installeeeren en dan telefoon restarte? doe ik dat wel
godverquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Je moet m ook niet bij de instellingen op Nederlands zetten (kan ook niet). Hij staat standaard op Engels als je m hebt opnieuw geïnstalleerd. Dan reboot je je telefoon en staat ie automatisch op Nederlands (hij staat er niet echt op maar hij staat dan niet meer op Engels en Nederlands is dan de taal) Niet meer aan de taalinstellingen kloten dan
Huhquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
godvert werkt niet.. na het er af halen en opnieuw installeren en daarna rebooten staatie nog op engels... pfff..
verder bestaat er niet een nederlands taalpaket en of alleen een icoon
uiteraard staat mijn telefoon op nederlands,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Huh
Maar je snapt wel wat ik bedoel? Dat ie sowieso op Engels blijft staan.. je moet alleen gaan typen en dan zie je wel dat ie op Nederlands staat.
Werkt bij mij altijd. (Je telefoon staat ook op Nederlands neem ik aan.)
Dan weet ik echt niet wat je nog kan proberen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:00 schreef makkie88 het volgende:
[..]
uiteraard staat mijn telefoon op nederlands,
maar ook als ik typ zie ik verbeteringen naar engelse woorden
Dat doet het standaardtoetsenbord toch vooral? Ik vind de HTC IME veel beter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef -J-D- het volgende:
Ik word er zo moe van dat het toetsenbord automatisch mijn woorden verbeterd. Als ik een woord typ, en hij 'denkt' dat het een ander woord moet zijn dan plaatst hij dat gelijk.
Krijg dat ook niet uitgeschakeld in het menu. Ook niet als ik 'Voorspelling' of 'Woordaanvulling' uitschakel.
Bekend probleem?
HTC IME ken ik niet. Eens zien of die er standaard opzit of apart geinstalleerd moet worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dan weet ik echt niet wat je nog kan proberen...
[..]
Dat doet het standaardtoetsenbord toch vooral? Ik vind de HTC IME veel beter.
Maar ipv spatie te drukken kun je toch ook op t woord drukken bovenin?
HTC IME is het toetsenbordje wat bij Sense zit. Die heb jij al als het goed isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
HTC IME ken ik niet. Eens zien of die er standaard opzit of apart geinstalleerd moet worden.
En wat betreft dat tweede heb je gelijk, maar dat is dus gewenning.
Ik heb dat uitgeschakeld via Lokaal & Tekst (o.i.d.) geloof ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie deze via google en die heb ik idd.
Maar daarbij vervangt hij mijn ingetypt woord dus gelijk door het woord dat hij er van wil maken. Erg irri als ik dat woord niet bedoel, en dat is nogal eens het geval.
Ik zal nog eens zoeken, maar kan me niet herinneren deze optie ergens gezien te hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgeschakeld via Lokaal & Tekst (o.i.d.) geloof ik.
Het is toch niet logisch dat alle programma's die standaard bij Android zitten er allemaal zo verschillend uitzien?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:08 schreef Incolumis het volgende:
is toch in windows ook niet? veel programma's hebben ook een eigen UI
Nou, alle dure navigatiesoftwarefabrikanten kunnen het wel schudden denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef gday het volgende:
Mensen, het is zo ver!
Announcing Google Maps Navigation for Android 2.0
Dat konden ze al...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou, alle dure navigatiesoftwarefabrikanten kunnen het wel schudden denk ik.
Ik niet!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:09 schreef warmbloedig het volgende:
Er komt ruis uit mijn Magic. Ik kan het alleen horen als ik mijn oor tegen de speaker aan de achterkant houd![]()
heeft iemand anders dit ook??
WIN!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef gday het volgende:
Mensen, het is zo ver!
Announcing Google Maps Navigation for Android 2.0
Cyanogen is sowieso wel lekker bezig. Erg prettige release.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:28 schreef elfzesendertig het volgende:
De komende Cyanogen release wordt trouwens interessant:
- Volledige OBEX (Bluetooth) ondersteuning
- USB tethering
Edit:
"cyanogen
USB tethering, how much easier can it get?"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |