abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73618182
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:15 schreef rieboet het volgende:
Onze voorouders hebben het ooit ook alleen met "bij voorbeeld" kruiden moeten doen. Die mensen hebben ooit ook productieve en menswaardige levens gehad zonder voor alles een pil te hoeven slikken, klopt dit of niet?
Ja zij hadden ook een levensverwachting van 41...
quote:
In Suriname en de Antillen word die eeuwenoude geneeskunst met kruiden nog steeds in stand gehouden, en de mensen aldaar zeggen er baat bij te hebben.
Ik voel me ook beter na een reep chocolade.
quote:
Ik hou zelf sinds jaren de griep op afstand met Silver en Vitamine D3.
Dat helpt idd te voorkomen. Waarom moet het bij jij óf, óf zijn?
quote:
Waarom zouden die mensen bijvoorbeeld ook niet serieus mogen genomen? Omdat we vandaag de dag grote patserige Multinationals hebben die geneesmiddelen per lopende band in grote hoeveelheden de wereld in pompen?
Er wordt nergens in twijfel getrokken dat zilveroplossingen helpen tegen bacterien te beschermen. Dit kan namelijk beargumenteerd en onderbouwd worden door gedegen onderzoek. Homeopathie daarentegen...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73618243
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef rieboet het volgende:

[..]

Omdat die niet zo effectief zijn op gebied van mensen ZIEK maken zoals de Westerse geneeskunde bedoel je?

Uit welke cijfers concludeer je dat wij in het westen gezonder zijn dan in landen die tot nu toe in de gelukzalige positie hebben verkeerd dankzij dat de westerse geneeskunde hen grotendeels bespaard is gebleven?

Het is trouwens bewezen dat in streng gereformeerde gemeenschappen in de V.S. zoals de Amish b.v. geen autisme voorkomt maar dat het aantal gevallen elders enorm is toegenomen.

Dit omdat het vaccineren bij die gemeenschap verboden is uit Religieuze overweging.
Dat bewijs wil ik heel graag zien
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73618303
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:37 schreef rieboet het volgende:

[..]

Onderzoeken in opdracht van Big Farma zijn nog altijd moeilijk te vinden die de correlatie autisme - vaccins aanntonen, vreemd he?

Er zijn heel veel onderzoeken hiernaar gedaan. Allemaal tonen ze alleen helemaal niks aan.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 18:34:33 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_73618330
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat bewijs wil ik heel graag zien
Ik ook, ben daar best benieuwd naar.
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:37:00 #155
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73618417
HET DUITSE LEGER ZEGT SWINE FLU JABS WITH MERCURY AND ADJUVANTS VEEL TE LINK ZIJN OM TE GEBRUIKEN VOOR MILITAIREN

Het Duitse leger kondigde op Maandag aan dat het van plan is om zijn 250.000 militairen "varkens flu" jabs te geven; zonder giftige zware metalen adjuvents wegens de groeiende vrees over hun veiligheid.

Volgens een rapport in Bielefeld " Westfalen Blatt" , besliste het Duitse leger om op vaccins zonder kwik en squalene over te schakelen nadat de artsen waarschuwden; dat GlaxoSmithKline's Pandemrix en Novartis' s Focetria "varkens flu" jabs met de onbeproefde toxine "onberekenbare bijwerkingen" konden hebben.

~engels~

Baxter -- the company caught contaminating 72 kilos of vaccine material with the live bird flu virus in Austria in February, so nearly sparking a global bird flu pandemic -- has just announced it is putting onto a market a swine flu jab called Celvapan but in a form that is without adjuvants and apparently also without mercury in response to growing protests inside Germany, especially from the federal states.

Baxter's Celvapan is also due to be used in the mass "swine flu" vaccination campaign starting in Austria from October 27th.

The German government's vaccine advisory commission was reportedly surprised over the army's decision to use a different vaccine from the one to be given to the rest of the population.

The German Health Minister Ulla Schmidt, who has been pushing the WHO-mandated swine flu jabs with heavy metals and adjuvants, said that a discussion about why the army chose to use different vaccines over safety fears was "surperfluous" during an EU meeting of health ministers in Luxembourg.

"The fuss that has been created today by this cannot be justified by anything," said Schmidt, insisting all the "swine flu" vaccines are safe.

The growing protests have resulted, however, in Schmidt having to back track on plans to give pregnant women the "swine flu" jab with adjuvants.

The decision by the German army not to give its soldiers the untested and toxic swine flu jab will raise questions about why other armies, including the US army, is going ahead with plans to give its soldiers the lethal jab in spite of the growing evidence these jabs will cause more death autoimmune diseases.

bron:
pi_73618522
Sorry voor de dubbelle posts enzo maar t was nogal veel om na een productieve dag vol NWO gesponsord universiteit-verblijf doorheen te worstelen.

De vragen even kort samengevat:
1.
De maffia-boek schrijfster heb je al eerder aangehaald, waarop ik een groot aantal onjuiste uitspraken van haar heb gepost. Kun je misschien even aantonen waarom die uitspraken wél juist zijn, óf wanneer zij dus aangetoond liegt je haar nog steeds aanhaalt / vertrouwt als betrouwbare bron?
2.
Als, zoals jij zegt, men vroeger veel gezonder was, waarom ging men dan eerder dood?
3.
Het veelvuldige onderzoek naar het verband tussen autisme & inentingen dat aangeeft dat er geen correlatie is. Hoe verklaar je dat? Of en andere optie, laat betrouwbaar wetenschappelijk bewijs zien dat het wel zo is. Ten tweede, wat vindt je ervan dat de bedenker van deze theorie op dit moment aangeklaagd is vanwege wanpraktijken waaronder het onnodig aftappen van ruggenmergvocht bij kinderen valt (een van de meest pijnlijke ingrepen). Hoe vindt jij dat deze omstandigheden reflecteren op de auteur?
4.
Ook graag het bewijs dat er minder autisme is bij volkeren waar niet ingeent wordt. Autisme natuurlijk wel objectief vastgesteld, bij scientology hebben mensen ook geen DSM-psychische problemen natuurlijk.
pi_73618591
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef rieboet het volgende:snip
ik heb eergisteren al gepost dat alle adjuvanten als niet nodig zijn verklaard -.- Lees je überhaupt wel eens iets dat je niet zelf post?
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:53:20 #158
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73619058
Varkengriep vaccin leverancier Baxter moet miljoenen terugbetalen aan Medicaid wegens oplichterij.

Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen moeten terugbetalen die het het afgelopen jaar voor een te hoge prijs in rekening heeft gebracht voor geneesmiddelen, oplopend tot wel 1.300% te veel zou er in rekening zijn gebracht door Baxter.

bron: The Guardian

[ Bericht 1% gewijzigd door rieboet op 12-10-2009 19:27:29 ]
pi_73619517
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef rieboet het volgende:
Varkengriep vaccin leverancier Baxter moet miljoenen terugbetalen aan Medicaid wegens oplichterij.

Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen die het het afgelopen jaar terugbetalen voor het vragen van een te hoge prijs voor geneesmiddelen, oplopend tot wel 1.300% te veel zou er in koste zijn gebracht door Baxter.

Dat is idd geen geheim, snap ook niet dat overheden er dan ngo steeds mee in zee gaan, misschien zijn de andere bedrijven nog erger?
Wel een beetje een flauw geschreven artikel vind ik btw. de informatie op zich is toch al helder genoeg? Nu doet de schrijfstijl mij het juist minder serieus nemen i.p.v. serieuzer wat de bedoeling was.
pi_73620577
quote:
Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen moeten terugbetalen die het het afgelopen jaar voor een te hoge prijs in rekening heeft gebracht voor geneesmiddelen,

Dat staat dus niet in de bron die je geeft, maar zijn jouw woorden.

Wordt er nog ingegaan op oompa's vragen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 19:50:38 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_73621583
quote:

Baxter, de farmaceutische reus, die 72 kilo's van het gewone griepvaccin met het levende vogelgriep virus in Februari 2009 in zijn Oostenrijkse dochteronderneming vervuilde, hetgeen bijna een wereldwijde vogelgriep pandemie veroorzaakte, zal miljoenen moeten terugbetalen die het het afgelopen jaar voor een te hoge prijs in rekening heeft gebracht voor geneesmiddelen, oplopend tot wel 1.300% te veel zou er in rekening zijn gebracht door Baxter.

Bijna...
Verder zijn dit los van elkaar staande dingen, de vervuilde vaccins en de te hoge prijs voor geneesmiddelen.
pi_73621671
rieboet, hartstikke goed dat je met relevante artikelen komt, maar misschien gaat dat ten koste van de discussie?
pi_73621717
Bijna een wereldwijde pandemie is nog schromelijk overdreven.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 20:02:53 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_73622127
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Cerbie het volgende:
Bijna een wereldwijde pandemie is nog schromelijk overdreven.
Inderdaad. Zo kun je wel van alles de wereld in helpen als je er maar: 'bijna' of 'het zou' of 'er wordt beweerd' voor zet.
pi_73622494
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bijna...
Verder zijn dit los van elkaar staande dingen, de vervuilde vaccins en de te hoge prijs voor geneesmiddelen.
Denk ook dat niemand zal ontkennen dat er door veel medicijn-bedrijven misbruik gemaakt wordt van hun specifieke kennis etc. en daardoor vaak te hoge prijzen vragen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:17:34 #166
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73622900
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef ToT het volgende:
rieboet, hartstikke goed dat je met relevante artikelen komt, maar misschien gaat dat ten koste van de discussie?
Jullie hebben het ook een tijdje gehad over allerlei manieren hoe je beter de wereld bevolking uit kan dunnen.

Heb ik jullie daarover toch ook in de zandbak laten spelen? zonder er tegenaan te bemoeien.

Een artikel plaatse mag nu ook niet meer, komop zeg!

Wat zullen we nou weer krijgen?
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:20:09 #167
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73623020
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat staat dus niet in de bron die je geeft, maar zijn jouw woorden.

Wordt er nog ingegaan op oompa's vragen
Wat is dit nou weer? Bananasplit? Ik mag mijn eigen samenvatting cq becommentariëren toevoegen anders is het linkdumpen, wat een censuur gedoe dit!
pi_73623141
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef rieboet het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer? Bananasplit? Ik mag mijn eigen samenvatting cq becommentariëren toevoegen anders is het linkdumpen, wat een censuur gedoe dit!
In je samenvatting staan dingen die niet in het artikel staan. Dan is het dus geen samenvatting maar een mening. Het zou juist censuur zijn als Cerbie dat niet op zou mogen merken.

Heb trouwens nog wat vragen t.o.v. sommige uitspraken van je van vandaag.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:33:30 #169
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73623676
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ik heb eergisteren al gepost dat alle adjuvanten als niet nodig zijn verklaard -.- Lees je überhaupt wel eens iets dat je niet zelf post?
Is een kritische kijk op de vaccins misschien dan toch nog zinvol?

Nu nog de volgende stap;

Dat die dingen gewoon op lokaal niveau worden gemaakt onder toezicht van onafhankelijke 3de partij die toezicht houdt op het gehele ontwikkelingsproces van die dingen.

Dus niet zomaar vervaardigd mogen worden in een afgelegen gebied ergens in een goor kut land als Oekraïne in een of ander duistere schuur b.v. waar geen hond daar toezicht op heeft.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 20:33:37 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_73623684
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen? Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden. Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Wees blij dat je in het Westen woont en (hopelijk) dankzij de uitstekende gezondheidszorg hier in goede gezondheid verkeert. Want waarschijnlijk zijn jouw ouders wel zo verstandig geweest om je te laten inenten.

Komen we op de religieuze bezwaren.
Ik wijs je op Staphorst waar jaren geleden vele kinderen polio hebben gekregen omdat de ouders hen niet hebben laten inenten daartegen.
Rieboet, kun je hier nog even op reageren?
pi_73623881
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef rieboet het volgende:

[..]

Door de fabriekant....
quote:
Nu nog de volgende stap;

Dat die dingen gewoon op lokaal niveau worden gemaakt onder toezicht van onafhankelijke 3de partij die toezicht houdt op het gehele ontwikkelingsproces van die dingen.

Dus niet zomaar vervaardigd mogen worden in een afgelegen gebied ergens in een goor kut land als Oekraïne in een of ander duistere schuur b.v. waar geen hond daar toezicht op heeft.
bron?

Kun je trouwens ook nog even op mijn recente vragen ingaan?
pi_73623996
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef rieboet het volgende:

[..]

Kritisch kijken is altijd goed, maar dan wel gefundeerde kritiek
Bijvoorbeeld: is adjuvant A echt nodig? Uit dit en dat blijkt dat het zonder adjuvant A net zo goed werkt.
quote:
Nu nog de volgende stap;

Die schuur in Oekraïne heb je al een paar keer aangehaald en nu ben ik wel nieuwsgierig: waar is dat terug te vinden?

On a sidenote: het centraal produceren is gewoonlijk kosteneffectiever dan meerdere kleinere faciliteiten op meerdere plaatsen. En ook maar één plaats waar het proces "gesaboteerd" kan worden.
pi_73624213
Even een update:

1.
De maffia-boek schrijfster heb je al eerder aangehaald, waarop ik een groot aantal onjuiste uitspraken van haar heb gepost. Kun je misschien even aantonen waarom die uitspraken wél juist zijn, óf wanneer zij dus aangetoond liegt je haar nog steeds aanhaalt / vertrouwt als betrouwbare bron?
2.
Als, zoals jij zegt, men vroeger veel gezonder was, waarom ging men dan eerder dood?
3.
Het veelvuldige onderzoek naar het verband tussen autisme & inentingen dat aangeeft dat er geen correlatie is. Hoe verklaar je dat? Of en andere optie, laat betrouwbaar wetenschappelijk bewijs zien dat het wel zo is. Ten tweede, wat vindt je ervan dat de bedenker van deze theorie op dit moment aangeklaagd is vanwege wanpraktijken waaronder het onnodig aftappen van ruggenmergvocht bij kinderen valt (een van de meest pijnlijke ingrepen). Hoe vindt jij dat deze omstandigheden reflecteren op de auteur?
4.
Ook graag het bewijs dat er minder autisme is bij volkeren waar niet ingeent wordt. Autisme natuurlijk wel objectief vastgesteld, bij scientology hebben mensen ook geen DSM-psychische problemen natuurlijk.
5.
Hoe kun je zoiets schrijven? Heb je weleens gehoord van derdewereld-landen? Weleens gezien dat de mensen daar niet alleen sterven aan aids, maar aan allerlei ziekten die met een vaccinatie voorkomen kunnen worden. Echt, ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets kunt beweren.
Wees blij dat je in het Westen woont en (hopelijk) dankzij de uitstekende gezondheidszorg hier in goede gezondheid verkeert. Want waarschijnlijk zijn jouw ouders wel zo verstandig geweest om je te laten inenten.

Komen we op de religieuze bezwaren.
Ik wijs je op Staphorst waar jaren geleden vele kinderen polio hebben gekregen omdat de ouders hen niet hebben laten inenten daartegen.
6.
Welke schuur in de oekraine?
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:17:59 #174
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73625910
Omdat het verhaal ook een keerzijde heeft;

Wil dat zeggen dat ik dat ook mag aantonen;

Swine flu fears grow as NHS staff shun vaccine

(UK verpleegsters hebben weinig op met het H1N1 vaccin)

Een enquête gehouden in het NHS ziekenhuis in UK wijst uit dat maar 23% van de verpleegsters het H1N1 vaccin aandurven maar de overigen staan onder zware druk om dit ook te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 13-10-2009 13:41:31 ]
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 21:36:01 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_73626919
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef rieboet het volgende:
Omdat het verhaal ook een keerzijde heeft;

Wil dat zeggen dat ik dat ook mag aantonen;

Swine flu fears grow as NHS staff shun vaccine

(UK verpleegsters hebben weinig op met het H1N1 vaccin)

Een enquête gehouden in het NHS ziekenhuis in UK wijst uit dat maar 23% van de verpleegsters het H1N1 vaccin aandurven maar de overigen staan onder zware druk om dit wel te doen.

Interessant, maar krijgen we nog antwoorden op onze vragen Rieboet?
Lijkt me niet meer dan netjes, zeker na al je boude beweringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')