quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:42 schreef MrSubtle het volgende:
Zo maar eens aankleden en dan naar Maastricht (met de brownies).
Tot straks oh-oh![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de carmenset in mijn haar zal draaien, maar ik ben te lui want dat is zoveel werk met lang haar (anderen zeggen van niet, maar ik doe het dan vast fout). Moet naar een verjaardag en wil het lekkere wijf uithangen (
) dus ik moet er nog wel even iets van zien te maken vandaag
Nee toch?quote:
Uiteraard zijn brownies soppig van binnenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Die gaan elkaar vast romantisch ondersmeren met brownies. Als MrS tenminste de goeie maakt... met zo'n lekker soppige binnenkant.
Niet vergeten: foto's makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:49 schreef MrSubtle het volgende:
Uiteraard zijn brownies soppig van binnenthat's the only kind!
Okay, klaar om te gaan nudoei
Filo-soofperen?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:11 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Hier toch maar eens de geneugten van het varkens masseren.
Ze worden er heel rustig en mellow van, net als de mensen die het doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Voor de verreskes vast heel fijn, maar ik vind het maar raar. Ik ben opgegroeid op het platteland en heb dus varkens genoeg gezien. Masseren heb ik nog nooit gedaan. Noem het gewoon aaien, want dat is het toch eigenlijk?
Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedereen last van zondag=luidag?![]()
Het waait hier en net een mega-bui gehad, dus heerlijk met een boek in de hoek van de bank
Yep! Net kastanjes gezocht, daarna lekker op de bank, cappuccino, appeltaart en een kleintje Frangelico.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedereen last van zondag=luidag?![]()
Het waait hier en net een mega-bui gehad, dus heerlijk met een boek in de hoek van de bank
koeien alertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |