Echt hout?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mooie houten vloer, weet nog niet welke kleur, maar in ieder geval een bruin/grijs tint
Dit is de grote slaapkamerquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt hout?
En is dit je woonkamer of je slaapkamer waar we net naar keken?
Ik heb hier kliklaminaat van Balterio, echt een enorme aanrader.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit is de grote slaapkamer
(ik slaap nu in een van de logeerkamers)
edit: En nee, geen echt hout, kliklaminaat... echt hout is me te onhandig (en ik overweeg vloerverwarming, en dat werkt niet met een echte houten vloer)
Een lach? Een diepe schande is het!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
Toch mis ik het wel, altijd goed voor een lach op de late avond.![]()
We PM-en je wel telkens de nieuwe url... hoewel je PM inbox dan vol kan lopenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Ik twijfel een beetje over dat Secret Santa gebeuren.
En dit was een tvp, want ik ben over 5 minuten weer weg
Je hebt nog tijd zat om te beslissenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Er is nog tijd genoeg om je aan te melden. Ik kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat nu.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Mijn boeken, wat doe je!?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
Balterio vloer, MrS!
Let niet op de boeken en de kat
[ afbeelding ]
Oh mooiquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
Balterio vloer, MrS!
Let niet op de boeken en de kat
[ afbeelding ]
Ghehe.quote:Op zondag 11 oktober 2009 @ 13:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We PM-en je wel telkens de nieuwe url... hoewel je PM inbox dan vol kan lopen
Lekker geslapen?
Ja goed, gezellig. Nog een uur stilgestaan op de Erasmusbrug op de terugweg vanwege: http://www.nu.nl/algemeen(...)le-in-rotterdam.htmlquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
Loveless, hoe was je avond gister?
Waarvan was de CD presentatie?
Zoiets dan misschien:quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh mooi
Ik weet nog niet precies wat ik wil, maar het moet vooral wel rustig en strak zijn. Ik kleed de kamer het liefst aan met accessoires, waarbij de kamer van zichzelf rust uitstraalt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Ik heb gewoon serieus bijgelezen, bijna een uur over gedaan.
En je BOB had niet gedronken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja goed, gezellig. Nog een uur stilgestaan op de Erasmusbrug op de terugweg vanwege: http://www.nu.nl/algemeen(...)le-in-rotterdam.html
En de CD-presentatie was van The New Shining:
Toen nog in Watt café wat gedronken, ff een rondje door de stad, en bij mij thuis afgepilsd
Nee de Bob die had de hele avond spa, cola en sinasquote:
Dat deden ze bij al die mensen vóór jullie nog wel, maar toen bleek dat de rest een uur vast stond op de Erasmusbrug en besloten ze maar wat meer vaart te makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
En je mocht ook niet voor de lol blazen als je geen bestuurder was
Ach het is goed dat ze het doen hoor, maar het was echt megafile, bij de afrit aan de zuidkant was maar 1 baan open ipv 4. Je kon niet links (2 banen) rechtdoor (1 baan), maar je mocht alleen rechtsaf, zo langs dat KPN gebouw. Dus mega opstoppingen enzo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deden ze bij al die mensen vóór jullie nog wel, maar toen bleek dat de rest een uur vast stond op de Erasmusbrug en besloten ze maar wat meer vaart te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |