Maar is zn vreten goed te doen???quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:05 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Hij zegt altijd 80 keer doei als je weggaat en hij vraagt 100 x of je frika speciaal met curry of ketschup is en hij is altijd dronken
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Alkmaar ook al een durp eigenlijk
Ja dat vind ik niet echt een bruisende grote stad, viel me echt een beetje tegen vorig jaar eerlijk gezegdquote:
Wij hebben de kaarsjes al aanquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Nu ga ik echt douchen en dan ga ik kaarsjes aan doen en X-Files kijken of zo
Nou ja, vergeleken met wat ik gewend ben (Emmen) ist wel groot heurquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet echt een bruisende grote stad, viel me echt een beetje tegen vorig jaar eerlijk gezegd
Heb je aardappeltjes in huis?quote:
Vergeleken met Mestreech is het een durpkequote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, vergeleken met wat ik gewend ben (Emmen) ist wel groot heur
gehakt staaf is datquote:
Jawel, maar ik ben lui en heb net gegeten. Lijkt me niet heel goed als ik wil afvallenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je aardappeltjes in huis?
Ff zelf maken, veeeeeel lekkerder dan die van de frituur patatboer/kraam whatever!
Huh? Hier is een berehap totaal wat andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:12 schreef oh-oh het volgende:Berelul klinkt leuker om te bestellen natuurlijk!
Ik neem meestal een goulash kroket, een kaassouflé of een frikandel speciaal![]()
Geen rare dingen verder.
Laatst waren we bij een vriendin in België en die ging ff het frietkot voor ons leegkopen, echt geweldig, daar hebben ze zo veel meer
Ik neem altijd een patat met of een patat oorlog met een braadworst mayo en een br hamburger mayo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:12 schreef oh-oh het volgende:Berelul klinkt leuker om te bestellen natuurlijk!
Ik neem meestal een goulash kroket, een kaassouflé of een frikandel speciaal![]()
Geen rare dingen verder.
Laatst waren we bij een vriendin in België en die ging ff het frietkot voor ons leegkopen, echt geweldig, daar hebben ze zo veel meer
wtf is een sputnik?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:14 schreef oh-oh het volgende:
Das een sputnik joh!
Nee das niet waarquote:
das dus idem aan een berenhapquote:
Daar heb ik mijn moppie leren kennen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, vergeleken met wat ik gewend ben (Emmen) ist wel groot heur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |