UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Door al 4 jaar user te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
18500, christfuck hoe krijg je het voor elkaar
Strak planquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
maar eens wat rotzooi wegsmieten dan
fijn is dat hequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Strak plan
Ik heb laatst m'n mp3 collectie gesnoeid, heb er nu nog 83.000
Indd, zielig hč. En hij was nog homo ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zanger van boyzone is dood, oh the noes
Nicequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ff wat rotzooi weggegooid, weeer plek
Ik ook vooralquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik eigenlijk alleen veul soort metal
moin!, lekker geslapen?quote:
Uitstekend.quote:
Das toeval, ik zag dit topic langskomen en dacht, ff kijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn Bob e.d de laatste tijd eigenlijk?
Whehehequote:Op zondag 11 oktober 2009 15:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Das toeval, ik zag dit topic langskomen en dacht, ff kijken
Bob is erg druk met z'n werk en als Bob thuiskomt vindt hij het geen straf om op z'n bank te ploffen en heerlijk tv te kijken ipv achter fok te kruipen
Waarom Bob in de hij vorm over zichzelf praat weet hij ook even niet
Moet je haar vragenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Pics? (ja ik ga nu even hard nadenken, zo'n niet veel voorkomende naam, he.....Henrike!)
Nee hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:06 schreef haakon het volgende:
ik zie nu pas, we hebben een deel overgeslagen ? van 249 naar 251 ?
Wehehehequote:Op zondag 11 oktober 2009 16:09 schreef Bob-B het volgende:
Vorig jaar riepen we rond deze tijd: "We gaan er alles aan doen om eind van het jaar de 100 te halen!"
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Was ik weer.
ow, dan moet je wel even vertellen hoe die isquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:23 schreef haakon het volgende:
DONDERS
eem operation flashpoint dragon rising proberen![]()
das ook niet veelquote:
Klinkt heel saaiquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:48 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben vanmiddag naar het zoutmuseum in delden geweest
hmm, shipsquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben geen megaspammer.
wat is daar te zien dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:48 schreef rulerofdeath het volgende:
is wel een keer leuk om naar toe te gaan. op zich wel interessant om te weten dat zout een best belangrijk en kostbaar iets is (geweest)quote:
dat gaat over zout door de jaren heenquote:
Interessant!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:48 schreef rulerofdeath het volgende:
Zekerquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is wel een keer leuk om naar toe te gaan. op zich wel interessant om te weten dat zout een best belangrijk en kostbaar iets is (geweest)
,quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
.
quote:
Dat mag toch niet voor het gevroren heeft ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben ik nou enige die echt oer-Hollands at?
Boerenkool![]()
![]()
Het vroor van de week een keer aan de grondquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat mag toch niet voor het gevroren heeft ?
Nicequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bloemkool gehad
Vanavond waarschijnlijk nog shoarma oelaalaaaah
ik eet ook zo bloemkoolquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bloemkool gehad
Vanavond waarschijnlijk nog shoarma oelaalaaaah
Hmm, eetbaar?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mag trouwens gaan improviseren met eten
Dacht dat we nog aardappels en spinazie hadden, maar dat is dus op. Nu eet ik noodgedwongen op wat we hebben: rijst, worst en witte bonen in tomatensaus![]()
Dat had ik begrepen, maar dan word je zo?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Heb een verloren klasgenote teruggevonden na 8 jaar
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen, maar dan word je zo?
Met melk =quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heb net koffie op, met melk tegenwoordig
ik hou em nog wel redelijk nuquote:
ik heb 1 wel gespeeld. jammer dat de graphics niet super zijn, maar ik denk wel dat ik 'm nog een keer ga proberenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef haakon het volgende:
[..]
ik hou em nog wel redelijk nubier op een lege maag
ej wouter, operation flashpoint 1 had ik nooit gespeeld.
maar dragon rising vind ik tot nu toe best leuk !
realistische shit enzo qua gameplay, maar de graphics zijn niet echt super.
heb em nu een klein half uurtje gespeeld maar bevalt me nog prima![]()
idd, gewoon ff downladen, weet niet of je het waard vind em te kopenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb 1 wel gespeeld. jammer dat de graphics niet super zijn, maar ik denk wel dat ik 'm nog een keer ga proberen
Dat wist ik zelfs nogquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef haakon het volgende:
[..]
idd, gewoon ff downladen, weet niet of je het waard vind em te kopen
k ga ff douche, vanaamd geen bruins![]()
k hoorde gister trouwens dat ik vorige week tegen het podium aanstond met de boks omlaag
Kwaliteitstopicquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst naar mijn kwaliteitstopic kijken
Leeftijdsverschil
nee toen wist ik het niet zeker of dat nou in de bandzaal was enzquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs nog
Dat heeft namelijk in ToF gestaan
Nee, sorry.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[TK] HP Compaq dc7600 Ultra-slim Desktop PC
Iemand interesse?
Sorry, kan ik je niet leverenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik zoek nog een motor, regio enschede.
DAN WAS JIJ DAT TOCH WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef haakon het volgende:
[..]
k hoorde gister trouwens dat ik vorige week tegen het podium aanstond met de boks omlaag
Gitaarrock, metal... maar niet die veel te lompe, onverstaanbare shitquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:09 schreef haakon het volgende:
David, wat voor muziek hou je van ? omdat je gitaar speelt
Zo kom je nog eens bekenden tegenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
DAN WAS JIJ DAT TOCH WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
morgenavond ben ik trouwens weer in oldenzaal, denk rond half 7 op het station.
Haha nee hoor! Nouja.. Bekenden!?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zo kom je nog eens bekenden tegen
Op HIV ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen (ok eingelijk vandaag) hoor ik de uitslag van mn bloedonderzoek
Haha, dat is nog eens die-hard!quote:Op maandag 12 oktober 2009 06:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik ga naar bed, het is 10 uur hier.. 2 zondagen op 1 dag is best vermoeiend![]()
Justinquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
De huisarts belt me zo terug over mn bloedonderzoek
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
http://www.spele.nl/games/make_over/make_over.html
hopen op goed nieuwsquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
De huisarts belt me zo terug over mn bloedonderzoek
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je daar niet te oud voor?
Maar waar heb je last van dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, er is niks in mn bloed gevonden... hij heeft het nagekeken op schildklier, ijzerwaarde in het bloed, nieren, lever en witte bloedlichaampjes. Alles was perfect in orde.
Huisarts vertelde me dat ik, als het verslechtert, volgende week weer contact op moet nemen. Als het niet veranderdt moet ik hem over 2 weken maar weer eens bellen, tot die tijd, KWW.
* Toegang niet toegestaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
http://www.spele.nl/games/make_over/make_over.html
Ik word heel snel moe als er drukte om me heen is, dan verlies ik mn concentratie, en was de afgelopen week nogal duf en suffig, da's nu ietsje minder, maar het slaat gewoon nergens opquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar waar heb je last van dan?
Het is een spel voor meisjes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
* Toegang niet toegestaan.
U heeft geen toegang tot de URL die u probeerde op te vragen van deze server. Neem contact op met uw service provider als u denkt dat dit niet klopt.
![]()
![]()
![]()
Ik weet het.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word heel snel moe als er drukte om me heen is, dan verlies ik mn concentratie, en was de afgelopen week nogal duf en suffig, da's nu ietsje minder, maar het slaat gewoon nergens op
Inderdaad, ik wacht nog een paar dagen. En dan verkoop ik hem!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
verkoop die pc voor 100 euro. vind ik op zich nog aardig wat geld voor z'n kachel
Denk niet dat ze zin hebben in "Zaad slikken"quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb nog wel wat te doen voor jullie
ik had het niet over funzige dingenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zin hebben in "Zaad slikken"
en wanneer is dat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik moet weer verplicht thuis gaan zitten tot ik een afspraak met de bedrijfsarts heb
Ochtendquote:
Vermoeiende reis. Was echt kapot, en dat ben ik nu nog wel een beetje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En heb je een goede reis gehad?
ik nog geen kwartierquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef haakon het volgende:
[..]
ik ook, net half uur weer van mn werk.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat nou vermoeiend, je zit alleen maar op je reet
op tv of dvd/computer?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
DVD uit de box "Herman Finkers - Tot Nu Toe (alle dvd's)"
staan allemaal op de DVDquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb de volgende shows van finkers op me pc staan:
1985 - EHBO is mijn lust en mijn leven
1987 - Het Meisje van de slijterij
1990 - De Zon Gaat Zinloos Onder
1992 - Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig
1995 - Geen spatader veranderd
1998 - Kalm aan en rap een beetje
Het carnaval der dieren
Kroamschudd'n in Mariaparochie
valt wel mee hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ahahajullie spammen veeeeel te veel joh
Hoest hier met iedereen dan?
kijk je reclame of spiderman?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
ckers alles goed, lekker spinneman kijken alleen die bagger reclame er tussen door.![]()
Haha, ik wist gelijk dat jij het was!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef haakon het volgende:
Take it eeeeaaaaaasy, take it eeeheeeheeeasy
hahaha lachen tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, ik wist gelijk dat jij het was!
Nederlands?quote:
prima daaro?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
hier is het goed. daar?
Hadstikke toppiequote:
ja goed hequote:
slaap lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
Hadstikke toppieNu lekker bedtijd, sloap lekker!
koop een fatsoenlijke computerquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef Robinhoo het volgende:
die kut accu van mijn laptop heeft kuren.
14.gifquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Interesse? dan PM ik je de kuik-link even
ik zag hetquote:
kump goodquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:51 schreef haakon het volgende:
mn ouders gaan anders zeiken omdat ze al in bed liggen
bij elke post staat een nrquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:51 schreef haakon het volgende:
hoeveel nog ? en waar kan ik dat zien ?
quote:
ja gewoon standaard, laat em mooi zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ik denk dat je bagger layout hebt ofniet?
joah, met 'n fris topicquote:
ik heb alleen m'n eigen post een kleurtje gegevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:53 schreef haakon het volgende:
[..]
ja gewoon standaard, laat em mooi zo
vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |