Uitstekend.quote:
Das toeval, ik zag dit topic langskomen en dacht, ff kijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar zijn Bob e.d de laatste tijd eigenlijk?
Whehehequote:Op zondag 11 oktober 2009 15:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Das toeval, ik zag dit topic langskomen en dacht, ff kijken
Bob is erg druk met z'n werk en als Bob thuiskomt vindt hij het geen straf om op z'n bank te ploffen en heerlijk tv te kijken ipv achter fok te kruipen
Waarom Bob in de hij vorm over zichzelf praat weet hij ook even niet
Moet je haar vragenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Pics? (ja ik ga nu even hard nadenken, zo'n niet veel voorkomende naam, he.....Henrike!)
Nee hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:06 schreef haakon het volgende:
ik zie nu pas, we hebben een deel overgeslagen ? van 249 naar 251 ?
Wehehehequote:Op zondag 11 oktober 2009 16:09 schreef Bob-B het volgende:
Vorig jaar riepen we rond deze tijd: "We gaan er alles aan doen om eind van het jaar de 100 te halen!"
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Was ik weer.
ow, dan moet je wel even vertellen hoe die isquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:23 schreef haakon het volgende:
DONDERS
eem operation flashpoint dragon rising proberen![]()
das ook niet veelquote:
Klinkt heel saaiquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:48 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben vanmiddag naar het zoutmuseum in delden geweest
hmm, shipsquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben geen megaspammer.
wat is daar te zien dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:48 schreef rulerofdeath het volgende:
is wel een keer leuk om naar toe te gaan. op zich wel interessant om te weten dat zout een best belangrijk en kostbaar iets is (geweest)quote:
dat gaat over zout door de jaren heenquote:
Interessant!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:48 schreef rulerofdeath het volgende:
Zekerquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is wel een keer leuk om naar toe te gaan. op zich wel interessant om te weten dat zout een best belangrijk en kostbaar iets is (geweest)
,quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |