Is er nog geen centraal "Help, is mijn pik wel lang genoeg"-topic?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
Schopje KPD kan, maar dan kan de TS niet meer in zijn eigen topic met zijn 15 jaar.
Nee, dan krijgen we allemaal lemmings van "Is mijn pik niet te lang en groot?" Gezien de lengte van de gemiddelde FOK!kerquote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is er nog geen centraal "Help, is mijn pik wel lang genoeg"-topic?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:55 schreef Chai het volgende:
Ik heb last van rare (dwang)gedachten
Schopje R&P?
Oke, want de TS wist zelf ook niet wat nou beter was, maar ik dacht dat hij in R&P misschien beter geholpen kon worden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan, maar het kan ook in SEX. Ts heeft het hier geplaatst dus we laten het vooralsnog even hier staan.
Je kwam niet geloofwaardig over en daarnaast is je PH algemeen bekend bij ons, dus de aanname dat je zat te baggeren met die oneliner was niet zo vreemd.quote:
Oké. Ik beken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kwam niet geloofwaardig over en daarnaast is je PH algemeen bekend bij ons, dus de aanname dat je zat te baggeren met die oneliner was niet zo vreemd.
Check en weg!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:06 schreef GewoneMan het volgende:
Vriend wil niet anaal
plaatje lijkt me niet gewenst en niet gepast... ow en het voegt ook niet echt veel toe aan het topic![]()
Het was wel duidelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:49 schreef kwiwi het volgende:
Jullie zijn vergeten de quote(s) te verwijderen Pil verkeerd geslikt!!! van mijn post
In de OP van dit topicquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Vicky het volgende:
Ik kan het Mirenaspiraal topic niet vinden kan ook niet zoeken op mobiel. Kan iemand m opsnorren voor me?
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |