Wie?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:45 schreef o.us het volgende:
Als Sharukh Khan dood gaat, dan gaan alle Bollywood meiden gek worden en dat mag je dan massahysterie noemen,
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Praat met je vriend SF.Die wil het zo hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee.
De OP bevat te weinig informatie om er ook maar iets van te kunnen begrijpen.
Als overlijden een straf van God is, vraag ik me af wat al die kinderen met kanker hebben misdaan. Maar goed.quote:
En echt jong idd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Da's toch best jong. In z'n slaap overleden.
Ronan Keatingquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:04 schreef Yoewie het volgende:
Boyzone-zanger overleden
[ afbeelding ]
Boyzone zanger Stephen Gately (33) is plotseling overleden in zijn slaap tijdens zijn vakantie op Mallorca.
De oorzaak van zijn overlijden is tot nu toe nog onbekend. "Het lijkt erop dat hij wat is gaan drinken, daarna is teruggekomen, in slaap is gevallen en nooit meer wakker is geworden", vertelt een vriend van Stephen aan News Of the World.
Louis Walsh, manager van de Ierse band, verkeert in een complete shock. "Ik heb hem afgelopen maandag nog gezien bij een Awardsshow. Hij was een fantastische vent."
Stephen's medebandleden Mikey Graham, Keith Duffy en Shane Linch vliegen morgen naar Mallorca. "We moeten gewoon naar de plek waar hij is overleden en kijken wat we kunnen doen", laat Shane weten. Ronan Keating verblijft momenteel in Chicago. Een vriend van hem laat weten. "Hij is compleet afgeleid. Niemand heeft dit zien aankomen. Hij hield van Stephen als een broer. Dit is een hele grote tragedie."
Stephen laat zijn partner Andrew Cowles na, zij waren sinds 2006 met elkaar getrouwd.
Ik was vroeger verliefd op hem...little did i knowquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Yoewie het volgende:
[..]
En echt jong idd.
Zonde.
En ook de knapste van de groep ook...
Uhm ik net pas.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:![]()
![]()
![]()
Is die dood? Wat bizar!
Vond het een lekker ding toen ik een jaar of 13 was, kwam er pas jaren later achter dat hij homo was.
Want? Alsof zijn geaardheid jouw kansen verkleindenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:12 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op hem...little did i know![]()
Dat is het werk van Satanquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als overlijden een straf van God is, vraag ik me af wat al die kinderen met kanker hebben misdaan. Maar goed.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Want? Alsof zijn geaardheid jouw kansen verkleinden
[..]
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:36 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard, als tienermeisje vind je van wel![]()
Dan weet je zeker dat het voorbestemd is
wie? ruk?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:45 schreef o.us het volgende:
Als Sharukh Khan dood gaat, dan gaan alle Bollywood meiden gek worden en dat mag je dan massahysterie noemen,
[ afbeelding ]
Neej, hij was de knapste:quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Yoewie het volgende:
[..]
En echt jong idd.
Zonde.
En ook de knapste van de groep ook...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, als hij je nou maar zou zien he? De enige hindernis was dat je elkaar nog nooit ontmoet had, zodra hij je zou ontmoeten zou de vonk gelijk overvliegen. Maar als hij dan homo is, dan gaat die theorie ineens niet meer op
Gadver facking damme, wat ben jij een zure miskende kutkleuter zeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Praat met je vriend SF.Die wil het zo hebben.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Gadver facking damme, wat ben jij een zure miskende kutkleuter zeg.![]()
![]()
. Ik heb het altijd al gedacht maar gehoopt dat ik me in je had vergist. Maar ik heb, wederom, gelijk. Je bent gewoon echt een zielige kneus.
.
'Fack' met een 'a'quote:
Ik moet je mededelen dat je reactie betreurenswaardig slecht is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:40 schreef Multivitamine het volgende:
Haha al die wannabe lekkere chickies van fok die zich opeens weer als groupies gaan gedragen, terwijl zij de reden zijn dat die kerel homo werd1!1 !!
Dit ga je toch godverdomme niet menen hè?quote:
Gadver fakking damme.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit ga je toch godverdomme niet menen hè?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:45 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet je mededelen dat je reactie betreurenswaardig slecht is.
Ja, maar dan toch niet in KLB maar in het, welliswaar nog op te richten, leuke-dingen-van-de-afgelopen-5-minuten forum.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:23 schreef Fragile. het volgende:
Als jij sterft dan open ik een topic:
''BoWa homo overleden''
Wat een eer!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar dan toch niet in KLB maar in het, welliswaar nog op te richten, leuke-dingen-van-de-afgelopen-5-minuten forum.
oh het was als grap bedoeldquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
het is zondag man. sarcastische kutgrappen pur sang
Zie je een lach smiley? Niet eens een huillach dusquote:
Gecondoleerd met het verlies, dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zie je een lach smiley? Niet eens een huillach dus
Wie?quote:
ja, want daar val je ineens van omquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
Homo, dat zal wel aids geweest zijn dan.
Spontaan overleden aan aids in zijn slaap.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
Er zijn ergere manieren om dood te gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:03 schreef KingSizePinda het volgende:
En ook nog op vakantie doodgaan ..
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:46 schreef sjimz het volgende:
Zelfs Alberto Stegeman kon er niets meer aan doen met Red mijn vakantie!!111
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:46 schreef sjimz het volgende:
Sjimz is terugquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:46 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
BoyzoneHoop dat ze allemaal sterven in hun slaap.
En jij ook!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
BoyzoneHoop dat ze allemaal sterven in hun slaap.
Hoe flikt hij dat, dikke faal ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Gestikt in zijn eigen kotsWat een faal.
Was ie zijn eigen cd's aan het beluisteren of wat ?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Gestikt in zijn eigen kotsWat een faal.
Was ie zijn eigen cd's aan het beluisteren of wat ?
dus?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom ik? Val gewoon op vrouwen hoor. En we komen uit dezelfde stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |