Doe zo'n hippe poncho aan, mên!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:33 schreef detulp050 het volgende:
Ik ga straks de 4 mijl lopen, dan is het ook kut als het regent. Het rent namelijk rot met een paraplu
Als je daar ziek van wordt, heb je wel een heel zwak gestel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Plus de kans op de rest van de week ziek zijn ook nog.
Ga dan gewoon niet. Je laat je toch niet verkleumen omdat je zonodig een stukje moet lopen? Zal je werkgever blij mee zijn dat jij volgende week snotverkouden thuis zit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:33 schreef detulp050 het volgende:
Ik ga straks de 4 mijl lopen, dan is het ook kut als het regent. Het rent namelijk rot met een paraplu
Ik loop voor het team van mijn werkgever omdat mijn werkgever mij dat gevraagd heeftquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ga dan gewoon niet. Je laat je toch niet verkleumen omdat je zonodig een stukje moet lopen? Zal je werkgever blij mee zijn dat jij volgende week snotverkouden thuis zit.
KNMI:quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:15 schreef detulp050 het volgende:
Maar het is hier al een tijdje droog en volgens buienradar blijft dat voorlopig zo.
quote:Er is veel bewolking en er komen steeds meer buien tot ontwikkeling, waarbij later ook onweer mogelijk is.
aha, ingecalculeerd risico dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:15 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik loop voor het team van mijn werkgever omdat mijn werkgever mij dat gevraagd heeft
Maar het is hier al een tijdje droog en volgens buienradar blijft dat voorlopig zo.
Zo nat als het kutje van een breezersletje op zaterdagavondquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Hier in Eindhoven is het droog voor de marathon
Beetje klammig, dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Zo nat als het kutje van een breezersletje op zaterdagavond
Nu pas (na een dag) snap ik m.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Nobu het volgende:
Als je verplicht in Grunn moet zijn lijkt het weer me niet het grootste probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |