quote:Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij
Dan geef je ze toch korting met jouw OV? Op zondag moet je sowieso betalen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:02 schreef o.us het volgende:
Het is zondag, de laatste dag van het weekend!TS zat te denken wat hij vandaag zou willen doen:
naar de stad (Rotterdam Centrum)! nee, kan niet omdat mijn vrienden pauper zijn en geen OV hebben. kleren kopen! nee, dat kan niet omdat niemand naar de stad kan en alle winkels hier zijn dicht naar het zwembad! nee, het is zondag, bosmongool dat je bent. naar de site van de SGP gaan om hun standpunten uit te lachen
[..]
[ afbeelding ]
Dan blijkt bier nog de enige oplossing te zijn.
Klacht: Zondag.
Het zou verboden moeten worden, maar wel 200% uitbetaaldquote:
Dan nog, heidenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:11 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden, maar wel 200% uitbetaald
Nee. Ik kan best een dag zonder winkelsquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:14 schreef o.us het volgende:
Dus jullie zijn niet tegen de afschaffing of een zondagswijziging op de Winkeltijdenwet?
Als ik me de pleuris verveel dan niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Ik kan best een dag zonder winkels, jij niet?
-JUIST- op zondag is het redelijk relaxt winkelen..quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Ik kan best een dag zonder winkels, jij niet?
TS is zelf ook pauper, pak de auto en ga met je vrienden ergens heen waar wel wat te doen is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:02 schreef o.us het volgende:
Het is zondag, de laatste dag van het weekend!TS zat te denken wat hij vandaag zou willen doen:
naar de stad (Rotterdam Centrum)! nee, kan niet omdat mijn vrienden pauper zijn en geen OV hebben. kleren kopen! nee, dat kan niet omdat niemand naar de stad kan en alle winkels hier zijn dicht naar het zwembad! nee, het is zondag, bosmongool dat je bent. naar de site van de SGP gaan om hun standpunten uit te lachen
[..]
[ afbeelding ]
Dan blijkt bier nog de enige oplossing te zijn.
Klacht: Zondag.
TS heeft geen auto.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
TS is zelf ook pauper, pak de auto en ga met je vrienden ergens heen waar wel wat te doen is.
Noh, straks wordt mijn bika geklaart, man.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:37 schreef Lakitu het volgende:
Zondag![]()
![]()
![]()
Plus je kan ook gewoon op de fiets de stad in
http://www.rtcnv.nl/quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Noh, straks wordt mijn bika geklaart, man.
Heb je mijn OP wel gelezen? Ik kan de tram of metro daar naar toe pakken maar mijn vrienden zijn te pauper om te betalen voor hun ritje.quote:
dus je hebt geen leven zodra je vrienden iets niet kunnen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb je mijn OP wel gelezen? Ik kan de tram of metro daar naar toe pakken maar mijn vrienden zijn te pauper om te betalen voor hun ritje.
Ik hou niet van stilte en saaiheidquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb je mijn OP wel gelezen? Ik kan de tram of metro daar naar toe pakken maar mijn vrienden zijn te pauper om te betalen voor hun ritje.
Zwembaden zijn toch gewoon open op zondag?quote:naar het zwembad! nee, het is zondag, bosmongool dat je bent.
Nee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:14 schreef o.us het volgende:
Dus jullie zijn niet tegen de afschaffing of een zondagswijziging op de Winkeltijdenwet?
Ik ga niet vriendloos naar de stad of kleren kopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je hebt geen leven zodra je vrienden iets niet kunnen?
Indien deze reactie gericht is aan Lakitu:quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ga in een echte stad wonen en niet in staphorst
Gast, WATquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ga in een echte stad wonen en niet in staphorst
Hu? Zimbabwaans verstaan we niet hier.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:38 schreef o.us het volgende:
[..]
{b]Noh, straks wordt mijn bika geklaart, man.[/b]
Whehehe is geen voetbal vandaagquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:11 schreef Remsjo het volgende:
Ik zou nu moeten voetballen eigenlijk maar ik ben '' ziek ''
Niet dat ik het erg vind want ik heb gisteren heel de dag gewerkt en morgen ook weer heel de dag dus eigenlijk komt t wel goed uit
Lekker op de bank Eredivisie Live kijken
HAHHHAHAHAquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hu? Zimbabwaans verstaan we niet hier.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hu? Zimbabwaans verstaan we niet hier.
Ga jij lekker de Eredivisie kijken knaapjequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:11 schreef Remsjo het volgende:
Ik zou nu moeten voetballen eigenlijk maar ik ben '' ziek ''
Niet dat ik het erg vind want ik heb gisteren heel de dag gewerkt en morgen ook weer heel de dag dus eigenlijk komt t wel goed uit
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:11 schreef Remsjo het volgende:
KAK MET JE KUTINTERLANDSquote:
Ik de hele week!quote:
En Ajax - Feijenoord is op 1 novemberquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:23 schreef Remsjo het volgende:
[..]
KAK MET JE KUTINTERLANDS![]()
Ziggo doet ook eens een actie met Eredivisie Live hoorHeel de maand Oktober gratis Eredivisie Live kijken en dat precies in de maand als er een speelronde minder is
![]()
![]()
Ik wil me geld terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |