Toen werd ik ongeveer wakkerquote:
Ken je dat nummer of niet?quote:
Is dat die ene waarbij ik de scheermesjes ga zoeken of die ene waarbij ik oncontroleerbaar hard ga schreeuwen om half 3 's nachts?quote:
Is er zo'n verschil dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef lkb9000 het volgende:
Bijna Brutal Legend tijdIk haal hem lekker op de 360, schijt PS3 versie
Bij de demo's in ieder geval wel ja, bij de PS3 versie zitten daar geluidseffecten in van echt belabberde kwaliteit, heel storend bij een game die 50% om geluid draaitquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is er zo'n verschil dan?
* SpankmasterC ziet voer voor een fanboy-discussie!
D'n dieje ja!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is dat die ene waarbij ik de scheermesjes ga zoeken of die ene waarbij ik oncontroleerbaar hard ga schreeuwen om half 3 's nachts?
Als ik er langs fiets is het altijd vol, dus zal wel goed zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
die shit is lekkeeeer, bij de Ni Hao in Groningen tenminste
Alles met knoflooksaus doen!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik er langs fiets is het altijd vol, dus zal wel goed zijn![]()
Ga alleen maar vlees eten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Ik doe altijd vet veel vlees, champignons en wat ui, met knoflooksaus, die knoflooksaus daar is zo awesome
er zou een sitcom over jouw leven moeten worden gemaakt, classic comedyquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoef niks te betalen, m'n ouders betalen
Ze vroegen of ik mee ging. Ik twijfelde, omdat ik niet zoveel cash meer had.
Toen zeiden ze : "wij betalen"
Ik : "hoe laat?"
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
er zou een sitcom over jouw leven moeten worden gemaakt, classic comedy
Ik ben wel iemand die kan gaan leren als ik me er echt toe zet, maar dit komt nooit voorquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:51 schreef lkb9000 het volgende:
Ik moet kunstgeschiedenis gaan leren maar fucking hell dat is SAAI
Ik heb het nooit gekund, veeel te snel afgeleidquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben wel iemand die kan gaan leren als ik me er echt toe zet, maar dit komt nooit voor
Ik ben ook altijd heel snel afgeleid.
Ik ga altijd mensen smsen die ik nooit spreekquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekund, veeel te snel afgeleid
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga wel twitteren wat ik op mijn bord heb![]()
Edje aan de twitter, prachtigquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe ik
Zal even twitter downloaden op mijn iPheune.
Heldquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:48 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoorde gisteravond iemand in een dronken groep mensen roepen "VERREKTE MONGOL". Ze liepen langs een kebabtent
Ik zag je al bezig jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:48 schreef Lyzio het volgende:
Oblivion maar weer eens opgepakt. Met de intentie om het nu wel eens helemaal te snappen en uit te spelenDie katana die je van Jauffre krijgt
Schrok me helemaal te pleuris toen ik wakker werd en die gast van The Dark Brotherhood stond ineens voor me in zijn zwarte overallquote:
Gisteren was G.I. Jane eropquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef Edwinuss het volgende:
G.I. Joe: The Rise of Cobra = huilen met de pet op
Hét moment van de film is toch als ze helemaal in elkaar wordt gerost. Ik vind dat geil.quote:
Haar kale koppie is anders ook wel geilquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hét moment van de film is toch als ze helemaal in elkaar wordt gerost. Ik vind dat geil.
Gemillimeterd hé. En ja, daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Haar kale koppie is anders ook wel geil
Bij mij is het al een tijd terug dat ik die film heb gezien, hij staat wel in de kast. Ik herinner het mij als een zeer toffe film.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gemillimeterd hé. En ja, daar moet ik je gelijk in gevenHoe onrealistisch het beeld ook is wat er geschetst wordt, I love it.
Voor een verloren zondag zeker een aanrader. Demi Moorequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bij mij is het al een tijd terug dat ik die film heb gezien, hij staat wel in de kast. Ik herinner het mij als een zeer toffe film.
Misschien vanavond even kijken
Zondagquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voor een verloren zondag zeker een aanrader. Demi Moore
De dag van de Heerquote:
Waidsquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
De heer
Hoe snel je mensen wel niet kan beledigen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
WaidsBeetje relax weekend gehad Edje?
Kwalificatie-duels? Ik heb juist een gebrek aan voetbal dit weekend door dat snoepreisje van van Marwijk. Rustig aan gedaan dit weekend, maar rustig is chill in het engels. Dus wat dat betreft heb je gelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
Veel voetbal gezien, dan is het altijd wel leuk. Rond 9en komt een collega filmpje kijken vanavond.
Jij em hard gechilled?
Als je je avond zo wilt invullen moet je de Wikipedia game gaan spelen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:42 schreef Reintji het volgende:
Vet, ik vul mijn avond met het opzoeken van willekeurige trivia. Zo ben ik er officieel uit, amerikanen zijn klein. Dacht altijd dat Will Smith (fresh prince) een boomlange vent was, maar we zijn even lang.
Ergo, reintji is een boomlange vent en amerikanen zijn klein.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef Reintji het volgende:
Dude, koppel er wat shotjes aan en je hebt een drankspelletje!Helemaal geen slecht idee kerel! Ik ga 'm eens even spelen. Wil uitkomen bij een koe, dat dier dus. Zal wel even melden hoe het gegaan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Kan geheid korter, maar kwam er even niet uitquote:Structural functionalism
United States
American Football
National Football League
The Dallas Cowboys
Manchester United
European Champion Clubs' Cup
AFC Ajax
Netherlands
Holstein cattle
Dairy Cow
Cow
Wie de neuk was Marco Williams, goed spel!quote:Marco Williams
University of North Carolina School of the Arts
North Carolina
Agriculture
Livestock
Cattle
Cow
Geen idee. Kijk even op Wikipediaquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:22 schreef Reintji het volgende:
Wie de neuk was Marco Williams, goed spel!
Speel 'm nou ook eens dan!quote:
Ga jij eens gauw de Wikipedia Game spelen, vlegel!quote:
Nee. Jij moet een onderwerp in je hoofd hebben en dan via random article op dat onderwerp komen. Maar goed, als je dan zo nodig mijn supervisie nodig hebt: pisbuis.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar goed, als je dan zo nodig mijn supervisie nodig hebt:
Nou, vooruit dan!quote:
KNETTERPARA!quote:
The wiki is strong in you, young Padawan...quote:
quote:
quote:Night Trap (film)
John Amos
American
New Mexico
Albuquerque
List of people from Albuquerque
Neil Patrick Harris
Dan wil ik van jou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Go! Go now! May the Wiki be with you!quote:
En ik dacht nog wel origineel te zijnquote:
Goeie nacht bink!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef RitseB het volgende:
Dan gaat deze boy slapen
Houd het straat allemaal
zal ik doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef RitseB het volgende:
Houd het straat allemaal
Ed en ik houden het altijd straat jeweetsquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef RitseB het volgende:
Dan gaat deze boy slapen
Houd het straat allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
quote:
quote:
Ja daahaaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ed en ik houden het altijd straat jeweets
Dave Chapelle speelt Silky Johnston lieverd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:53 schreef RitseB het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=silky+johnson
toffe graphicsquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:03 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/5(...)-Road-Rash-opgedoken![]()
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:01 schreef lkb9000 het volgende:
Straks even de nieuwe family guy, simpsons, american dad & cleveland show kijken
Internetquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef Poit het volgende:
Wie heeft de CD van Nobody Beats the Drum??
Torrentsquote:
Altijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:41 schreef Misan het volgende:
Hier nog mensen geďnteresseerd in wat PS3-meuk?
Heb ik al, heb ik al, wil ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:04 schreef Misan het volgende:
[..]
[TK] PS3 games (GH:WT+gitaren/Mirrors Edge/Facebreaker)
Hoe ging je tentamen sletje?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef lkb9000 het volgende:
die heb ik allemaal al. en facebreaker lijkt me stom![]()
ik wil een groter ps3 stapeltje maar er zijn geen toffe games voor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Reintji het volgende:Stamp of approval, anywhere she wants oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Nebo het volgende:
Geinig om te zien dat Edje quoten resulteert in een lege post
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Reintji het volgende:
Dr string en BH matchen niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Nebo het volgende:
http://www.apple.com/trailers/fox/thetoothfairy/
Arme Dwayne Johnson
Nou ik heb hier facebreaker en dat kwam puur omdat ik hem een jaar geleden gewonnen heb. Wat een boutspelquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:04 schreef Misan het volgende:
[..]
[TK] PS3 games (GH:WT+gitaren/Mirrors Edge/Facebreaker)
Erg naise filmquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben District 9 aan het zien. Tot nu toe wel een toffe film!
sorry maar die games zijn sowieso niet mijn ding.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef RitseB het volgende:
Fight night daar in tegen is uberly awesome
Jammer!! Die film is echt heel leuk. Waar ben je nu heen geweest dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef koei het volgende:
Ik was net in de bios, hangen er op de toegangsdeur van die platen met 'humans only, please report aliëns" met daar achter zo'n aliënplaatje van district 9Wel jammer dat ik afgeproken heb met iemand anders om erheen te gaan, nou moet ik daar op wachten
Fight Night is erg leuk inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
sorry maar die games zijn sowieso niet mijn ding.
alleen de demo..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef RitseB het volgende:
En deel 4 op de 360 ook te vaak gespeeld bij vrienden.
Famequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Jammer!! Die film is echt heel leuk. Waar ben je nu heen geweest dan?
Vond je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
District 9 viel mij een beetje tegen.
we maken elkaars zinnen afquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef Poit het volgende:
I'M GONNA LIVE FOREEEEVEEEEEEER!!
Maybeeeeeeeeeee I don't really wanna know,quote:
Van horen zeggen. Schijnt wel een leuke film te zijn!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Vond je?
Iemand bekend met Be Kind Rewind? Starring held der helden Jack Black?
Ga em nu kijken.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef koei het volgende:
[..]
Van horen zeggen. Schijnt wel een leuke film te zijn!
Viel mij ook een beetje tegen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Vond je?
Iemand bekend met Be Kind Rewind? Starring held der helden Jack Black?
Ga em nu kijken.
Tuurlijk snappen wij dat wel, alleen hebben wij nog een bepaalde kwaliteitsstandaard!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
Snappen ze niet dat wij mannen gewoon willen neuken?
Dat doet er niet toe. Doe eens niet zo moeilijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef koei het volgende:
[..]
Tuurlijk snappen wij dat wel, alleen hebben wij nog een bepaalde kwaliteitsstandaard!
Ongesteldheid in gewoon nederlandsquote:
BITCHES HUHquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ok
En we hoeven niet eens te neuken, gewoon de lul in de mond is ook prima. Hoeft niet eens te slikken, laat gewoon je waardering zien.
Ongesteldheid is heel wat anders dan PMS hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ongesteldheid in gewoon nederlands
En chatlogs mag je posten met toestemming
Je moet gewoon niet zo janken en stoppen met bloeden. Of laat je eierstokken weghalen. Dat helpt toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ongesteldheid is heel wat anders dan PMS hoorPlus dat maar 4% van de vrouwen daar last van heeft, terwijl vrijwel alle vrouwen last hebben van hun hormonen tijdens de ovulatie
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo janken en stoppen met bloeden. Of laat je eierstokken weghalen. Dat helpt toch?
Stoppen met bloeden kan je niet echt zelf beinvloedenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo janken en stoppen met bloeden. Of laat je eierstokken weghalen. Dat helpt toch?
Biefstukjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:04 schreef koei het volgende:
[..]
Stoppen met bloeden kan je niet echt zelf beinvloedenEierstokken weg laten halen kan wel, maar ik wil toch over een aantal jaren wel kinderen denk ik...
Ja, dat snap ik ook niet iddquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En dan ook nog maandverband gebruiken. Lekker in je eigen smurrie rondlopen de hele dag.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet iddTampons zijn echt een geweldige uitvinding!
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord... Sowieso lekken tampons niet door tenzij je ze er een paar uur te lang in laat zitten... Ik denk dat je gewoon met de verkeerde vrouwen om gaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Je hebt ook dames die nog maandverband dragen terwijl ze een tampon gebruiken. Dan bloed je pas.
Ja inderdaad. Ik ga met de verkeerde vrouwen om. Ik moet met de vrouwen omgaan die niet bloeden en janken 1 keer in de maand.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:08 schreef koei het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord... Sowieso lekken tampons niet door tenzij je ze er een paar uur te lang in laat zitten... Ik denk dat je gewoon met de verkeerde vrouwen om gaat
Ze heeft het moeilijk enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die vrouw die met je loopt de fucken
Waarom praat je nog met haar ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze heeft het moeilijk enzo
Ga toch fietsen mensch.
[ afbeelding ]
In je poging tot het krijgen van neukvoer begin je behoorlijk te verwijvenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik fuck het ook altijd op met de t en d's
Ik probeer het dan ook altijd te vermeiden
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik fuck het ook altijd op met de t en d's
Ik probeer het dan ook altijd te vermeidten
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
In je poging tot het krijgen van neukvoer begin je behoorlijk te verwijven
quote:
Je doet het nog altijd beter dan de gemiddelde advertentie op marktplaatsquote:
Dat is echt erbarmelijk daar jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je doet het nog altijd beter dan de gemiddelde advertentie op marktplaats
Haat je mij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je doet het nog altijd beter dan de gemiddelde advertentie op marktplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |