abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:24:31 #201
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_74032794
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:10 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Dat zijn wel erg oppervlakkige redenen, qua persoonlijkheid lijken ze juist nauwelijks op elkaar, ik zie Baltar nog niet zichzelf opofferen die dacht alleen maar aan het redden van zichzelf.
Dat is iets van de laatste aflevering. Ik zeg toch, het wordt langzaamaan beter
quote:
Op 3 van de 5 punten kun je McKay overigen ook vergelijken met Baltar.
3 van de 5 is niet 5 van de 5. Je kan toch niet ontkennen dat ze beide, zoals ik ergens zo mooi las, de "british brilliant machiavallian scientist" zijn.
quote:
En overigens is Rush een Schot.
Dat zeg ik, brits.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_74033335
Ik vind de serie steeds beter worden. Dit was ook echt een hele gave aflevering. Die scene met de lottery vond ik echt heel sterk. Ik vind het echt goed dat deze serie veel serieuzer en dramatischer is dan de andere, en dat een keer niet de grootste problemen in 5 minuten worden opgelost. De muziek vind ik ook echt heel goed! Gebeurt niet vaak dat ik in een serie onder de indruk ben van de achtergrond muziek!

Het hele liefdesverhaal tussen Chloe en Scott vond ik wel een beetje vaag en onverwacht. Young begin ik wel steeds beter te vinden. Geniaal hoe die man altijd zo rustig blijft!
pi_74034646
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:54 schreef Ren-E het volgende:
Ik vind het echt goed dat deze serie veel serieuzer en dramatischer is dan de andere, en dat een keer niet de grootste problemen in 5 minuten worden opgelost.
Ja, van die typische McKay "omg we're so screwed, we're gonna die horriby... [..] ... oh wait, this might work or we'll all vaporize" momenten zullen we nu wat minder voorkomen denk ik... dat werd op een gegeven moment ook een beetje voorspelbaar.
quote:
Het hele liefdesverhaal tussen Chloe en Scott vond ik wel een beetje vaag en onverwacht.
Ik mag die karakters sowieso niet echt. Heb altijd al een hekel gehad aan huilende meisjes en jongetjes in series/films, en zo komen ze een beetje over.
quote:
Young begin ik wel steeds beter te vinden. Geniaal hoe die man altijd zo rustig blijft!
Hij is mijn favoriet op dit moment. Kalm, serieus en rustig, laat zich niet gek maken, maar wel met de nodige bagage en sympathiek naar de anderen. En zijn bereidheid om zichzelf op te offeren voor de rest (hij ipv. senator in shuttle, zijn naam van de loterij).

De tweede plek is voor Rush imo, ik hou van het mysterieuze om hem heen (wat is hij nou eigenlijk van plan, houdt hij dingen verborgen?). Eli als derde (niks mis met een bijdehand figuur in een serie, hij zorgt voor veel losse momenten tussen de spanning door).

[ Bericht 1% gewijzigd door Fleischmeister op 25-10-2009 02:38:06 ]
pi_74034717
Greer vind ik ook steeds beter worden, vind hem ook erg goed gecast.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74034794
http://stargate.mgm.com/view/content/1504/index.html

Stargate 101 waar in het kort wordt verteld hoe het zit met de stargates, misschien voor in de OP?
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:39:43 #206
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74036290
Toch is het nu al geweldig hoe ze bepaalde personages hebben neergezet. Vooral Young en Rush.
When all else fails, you always have delusion.
pi_74037000
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Dat is iets van de laatste aflevering. Ik zeg toch, het wordt langzaamaan beter
[..]

3 van de 5 is niet 5 van de 5. Je kan toch niet ontkennen dat ze beide, zoals ik ergens zo mooi las, de "british brilliant machiavallian scientist" zijn.
[..]

Dat zeg ik, brits.
McKay = Canadees
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:47:46 #208
28033 Pek
je moet wat
pi_74037502
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:23 schreef Asgard het volgende:

[..]

McKay = Canadees
En wie is de koningin van Canada? Juist.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:57:28 #209
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_74037710
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:23 schreef Asgard het volgende:

[..]

McKay = Canadees
Baltar dus, niet McKay. Ik denk niet dat je McKay kan beschrijven als machiavallian
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_74038906
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Baltar dus, niet McKay. Ik denk niet dat je McKay kan beschrijven als machiavallian
Ah ok.
In de quote waarop jij reageerde stond nml dit:
quote:
Op 3 van de 5 punten kun je McKay overigen ook vergelijken met Baltar.
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:17:21 #211
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_74043024
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:10 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Dat zijn wel erg oppervlakkige redenen, qua persoonlijkheid lijken ze juist nauwelijks op elkaar, ik zie Baltar nog niet zichzelf opofferen die dacht alleen maar aan het redden van zichzelf. Op 3 van de 5 punten kun je McKay overigen ook vergelijken met Baltar. En overigens is Rush een Schot.
Schotland hoort ook bij Groot Brittanië, Schotten zijn dus ook Britten.

Scott/Chloe.
Chloe/Mathboy.
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_74043163
Dat snap ik ook wel, maar nationaliteit vind ik niet echt een belangrijke reden voor een vergelijking.
pi_74043670
Dat was inderdaad het enige wat ik echt kut vond aan deze ep. Scott/Chloe is 1 ding, maar om dan de pruilende, ietwat gezette 'geek' elke keer smachtend naar haar te laten kijken als ze het niet doorheeft. Gimme a break, dit is American Pie niet!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74043982
Oh, en ik hoopte deze aflevering geen enkele keer dat Greer een airlock in zou struikelen en per ongeluk tegen de 'depressurize' knop zou aanvallen, of simpelweg dood neer zou vallen. That's progress!
pi_74049097
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:55 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en ik hoopte deze aflevering geen enkele keer dat Greer een airlock in zou struikelen en per ongeluk tegen de 'depressurize' knop zou aanvallen, of simpelweg dood neer zou vallen. That's progress!
Toen hij die paniek zaaiende soldaat neersloeg vond ik hem (heeeeel eventjes) wel ok zelfs...
pi_74049482
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Toen hij die paniek zaaiende soldaat neersloeg vond ik hem (heeeeel eventjes) wel ok zelfs...
Ben je nou jezelf aan het quoten?
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:19:46 #217
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_74049639
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef Fingon het volgende:

[..]

dat doet ie inderdaad
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:27:45 #218
167595 mirved
Infobesitas
pi_74049877
Eli moet dood of serieuzer worden "hello mathboy"
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_74050310
quote:

[..]

Oops, quote ipv edit gedaan
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:37:34 #220
87680 Mirel
pi_74052230
quote:

[..]

zondag 25 oktober 2009 @ 21:24:03 #221
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_74057756
Vond de aflevering zeker te pruimen! Ik denk dat Rush het niet wist, maar ergens wel op hoopte. Zoals eerder gezegd, dit schip moest natuurlijk oneindig ver vliegen. Een soort van recharge zou dus altijd nodig zijn geweest. Daarbij denk ik dat de ancients niet alleen op het schip wilde komen met de stargate maar er ook vanaf wilden met de stargate. Dus dat lijkt me meer standaard functionaliteit.

Het was overigens wel duidelijk dat het schip niet zomaar in de zon zou verdwijnen/
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:59:14 #222
17061 mvt
blame Canada
pi_74059999
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vond de aflevering zeker te pruimen! Ik denk dat Rush het niet wist, maar ergens wel op hoopte. Zoals eerder gezegd, dit schip moest natuurlijk oneindig ver vliegen. Een soort van recharge zou dus altijd nodig zijn geweest. Daarbij denk ik dat de ancients niet alleen op het schip wilde komen met de stargate maar er ook vanaf wilden met de stargate. Dus dat lijkt me meer standaard functionaliteit.

Het was overigens wel duidelijk dat het schip niet zomaar in de zon zou verdwijnen/
zal hij toevallig weer genoeg power hebben om alsnog naar de aarde te gaan met de stargate?
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:05:18 #223
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_74060362
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef MrFl0ppY het volgende:

jah .....

Dat Rush meer wist is duidelijk, maar toch klopt het verhaal niet wie probeerde de slingshot maneuvre? volgens mij was men dat zelf .. dus zo overduidelijk was het niet. plot klopte niet IMHO
Heb alleen de 10 min gevolgd .. de rest doorgezapt ..

Nu dat er power is er inderdaad meer ruimte voor gadgets die "aangezet"kunnen worden.

Dat er niemand zo bijdehand was om zoiets te bedenken .. Leuk dat er nu twijfel over Rush gezaaid word ..
Maar ik vind dat eigenlijk niet zo logisch de mensen die op dat schip weg gingen waren niet bepaald onmisbaar.
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:41:26 #224
87680 Mirel
pi_74062262
Dat was ook de bedoeling, dat was het enige waar Rush niet volledige controle inhad, maar Young. Als het aan hem lag had hij alle techies níet gekozen, of iig niet de slimste.
  maandag 26 oktober 2009 @ 09:31:19 #225
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_74069191
Ik ben wel om hoor, leuke serie
Het komt goed. Zo niet, dan toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')