abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:24:31 #201
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_74032794
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:10 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Dat zijn wel erg oppervlakkige redenen, qua persoonlijkheid lijken ze juist nauwelijks op elkaar, ik zie Baltar nog niet zichzelf opofferen die dacht alleen maar aan het redden van zichzelf.
Dat is iets van de laatste aflevering. Ik zeg toch, het wordt langzaamaan beter
quote:
Op 3 van de 5 punten kun je McKay overigen ook vergelijken met Baltar.
3 van de 5 is niet 5 van de 5. Je kan toch niet ontkennen dat ze beide, zoals ik ergens zo mooi las, de "british brilliant machiavallian scientist" zijn.
quote:
En overigens is Rush een Schot.
Dat zeg ik, brits.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_74033335
Ik vind de serie steeds beter worden. Dit was ook echt een hele gave aflevering. Die scene met de lottery vond ik echt heel sterk. Ik vind het echt goed dat deze serie veel serieuzer en dramatischer is dan de andere, en dat een keer niet de grootste problemen in 5 minuten worden opgelost. De muziek vind ik ook echt heel goed! Gebeurt niet vaak dat ik in een serie onder de indruk ben van de achtergrond muziek!

Het hele liefdesverhaal tussen Chloe en Scott vond ik wel een beetje vaag en onverwacht. Young begin ik wel steeds beter te vinden. Geniaal hoe die man altijd zo rustig blijft!
pi_74034646
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:54 schreef Ren-E het volgende:
Ik vind het echt goed dat deze serie veel serieuzer en dramatischer is dan de andere, en dat een keer niet de grootste problemen in 5 minuten worden opgelost.
Ja, van die typische McKay "omg we're so screwed, we're gonna die horriby... [..] ... oh wait, this might work or we'll all vaporize" momenten zullen we nu wat minder voorkomen denk ik... dat werd op een gegeven moment ook een beetje voorspelbaar.
quote:
Het hele liefdesverhaal tussen Chloe en Scott vond ik wel een beetje vaag en onverwacht.
Ik mag die karakters sowieso niet echt. Heb altijd al een hekel gehad aan huilende meisjes en jongetjes in series/films, en zo komen ze een beetje over.
quote:
Young begin ik wel steeds beter te vinden. Geniaal hoe die man altijd zo rustig blijft!
Hij is mijn favoriet op dit moment. Kalm, serieus en rustig, laat zich niet gek maken, maar wel met de nodige bagage en sympathiek naar de anderen. En zijn bereidheid om zichzelf op te offeren voor de rest (hij ipv. senator in shuttle, zijn naam van de loterij).

De tweede plek is voor Rush imo, ik hou van het mysterieuze om hem heen (wat is hij nou eigenlijk van plan, houdt hij dingen verborgen?). Eli als derde (niks mis met een bijdehand figuur in een serie, hij zorgt voor veel losse momenten tussen de spanning door).

[ Bericht 1% gewijzigd door Fleischmeister op 25-10-2009 02:38:06 ]
pi_74034717
Greer vind ik ook steeds beter worden, vind hem ook erg goed gecast.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74034794
http://stargate.mgm.com/view/content/1504/index.html

Stargate 101 waar in het kort wordt verteld hoe het zit met de stargates, misschien voor in de OP?
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:39:43 #206
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74036290
Toch is het nu al geweldig hoe ze bepaalde personages hebben neergezet. Vooral Young en Rush.
When all else fails, you always have delusion.
pi_74037000
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Dat is iets van de laatste aflevering. Ik zeg toch, het wordt langzaamaan beter
[..]

3 van de 5 is niet 5 van de 5. Je kan toch niet ontkennen dat ze beide, zoals ik ergens zo mooi las, de "british brilliant machiavallian scientist" zijn.
[..]

Dat zeg ik, brits.
McKay = Canadees
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:47:46 #208
28033 Pek
je moet wat
pi_74037502
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:23 schreef Asgard het volgende:

[..]

McKay = Canadees
En wie is de koningin van Canada? Juist.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:57:28 #209
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_74037710
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:23 schreef Asgard het volgende:

[..]

McKay = Canadees
Baltar dus, niet McKay. Ik denk niet dat je McKay kan beschrijven als machiavallian
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_74038906
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Baltar dus, niet McKay. Ik denk niet dat je McKay kan beschrijven als machiavallian
Ah ok.
In de quote waarop jij reageerde stond nml dit:
quote:
Op 3 van de 5 punten kun je McKay overigen ook vergelijken met Baltar.
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:17:21 #211
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_74043024
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:10 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Dat zijn wel erg oppervlakkige redenen, qua persoonlijkheid lijken ze juist nauwelijks op elkaar, ik zie Baltar nog niet zichzelf opofferen die dacht alleen maar aan het redden van zichzelf. Op 3 van de 5 punten kun je McKay overigen ook vergelijken met Baltar. En overigens is Rush een Schot.
Schotland hoort ook bij Groot Brittanië, Schotten zijn dus ook Britten.

Scott/Chloe.
Chloe/Mathboy.
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_74043163
Dat snap ik ook wel, maar nationaliteit vind ik niet echt een belangrijke reden voor een vergelijking.
pi_74043670
Dat was inderdaad het enige wat ik echt kut vond aan deze ep. Scott/Chloe is 1 ding, maar om dan de pruilende, ietwat gezette 'geek' elke keer smachtend naar haar te laten kijken als ze het niet doorheeft. Gimme a break, dit is American Pie niet!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74043982
Oh, en ik hoopte deze aflevering geen enkele keer dat Greer een airlock in zou struikelen en per ongeluk tegen de 'depressurize' knop zou aanvallen, of simpelweg dood neer zou vallen. That's progress!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74049097
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:55 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en ik hoopte deze aflevering geen enkele keer dat Greer een airlock in zou struikelen en per ongeluk tegen de 'depressurize' knop zou aanvallen, of simpelweg dood neer zou vallen. That's progress!
Toen hij die paniek zaaiende soldaat neersloeg vond ik hem (heeeeel eventjes) wel ok zelfs...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74049482
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Toen hij die paniek zaaiende soldaat neersloeg vond ik hem (heeeeel eventjes) wel ok zelfs...
Ben je nou jezelf aan het quoten?
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:19:46 #217
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_74049639
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef Fingon het volgende:

[..]

Ben je nou jezelf aan het quoten?
dat doet ie inderdaad
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:27:45 #218
167595 mirved
Infobesitas
pi_74049877
Eli moet dood of serieuzer worden "hello mathboy"
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_74050310
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef Fingon het volgende:

[..]

Ben je nou jezelf aan het quoten?
Oops, quote ipv edit gedaan
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:37:34 #220
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74052230
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef Fingon het volgende:

[..]

Ben je nou jezelf aan het quoten?
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:24:03 #221
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_74057756
Vond de aflevering zeker te pruimen! Ik denk dat Rush het niet wist, maar ergens wel op hoopte. Zoals eerder gezegd, dit schip moest natuurlijk oneindig ver vliegen. Een soort van recharge zou dus altijd nodig zijn geweest. Daarbij denk ik dat de ancients niet alleen op het schip wilde komen met de stargate maar er ook vanaf wilden met de stargate. Dus dat lijkt me meer standaard functionaliteit.

Het was overigens wel duidelijk dat het schip niet zomaar in de zon zou verdwijnen/
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:59:14 #222
17061 mvt
blame Canada
pi_74059999
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vond de aflevering zeker te pruimen! Ik denk dat Rush het niet wist, maar ergens wel op hoopte. Zoals eerder gezegd, dit schip moest natuurlijk oneindig ver vliegen. Een soort van recharge zou dus altijd nodig zijn geweest. Daarbij denk ik dat de ancients niet alleen op het schip wilde komen met de stargate maar er ook vanaf wilden met de stargate. Dus dat lijkt me meer standaard functionaliteit.

Het was overigens wel duidelijk dat het schip niet zomaar in de zon zou verdwijnen/
zal hij toevallig weer genoeg power hebben om alsnog naar de aarde te gaan met de stargate?
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:05:18 #223
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_74060362
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vond de aflevering zeker te pruimen! Ik denk dat Rush het niet wist, maar ergens wel op hoopte. Zoals eerder gezegd, dit schip moest natuurlijk oneindig ver vliegen. Een soort van recharge zou dus altijd nodig zijn geweest. Daarbij denk ik dat de ancients niet alleen op het schip wilde komen met de stargate maar er ook vanaf wilden met de stargate. Dus dat lijkt me meer standaard functionaliteit.

Het was overigens wel duidelijk dat het schip niet zomaar in de zon zou verdwijnen/
jah .....


Dat Rush meer wist is duidelijk, maar toch klopt het verhaal niet wie probeerde de slingshot maneuvre? volgens mij was men dat zelf .. dus zo overduidelijk was het niet. plot klopte niet IMHO
Heb alleen de 10 min gevolgd .. de rest doorgezapt ..

Nu dat er power is er inderdaad meer ruimte voor gadgets die "aangezet"kunnen worden.

Dat er niemand zo bijdehand was om zoiets te bedenken .. Leuk dat er nu twijfel over Rush gezaaid word ..
Maar ik vind dat eigenlijk niet zo logisch de mensen die op dat schip weg gingen waren niet bepaald onmisbaar.
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:41:26 #224
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74062262
Dat was ook de bedoeling, dat was het enige waar Rush niet volledige controle inhad, maar Young. Als het aan hem lag had hij alle techies níet gekozen, of iig niet de slimste.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 26 oktober 2009 @ 09:31:19 #225
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_74069191
Ik ben wel om hoor, leuke serie
Het komt goed. Zo niet, dan toch
pi_74069319
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef mvt het volgende:

[..]

zal hij toevallig weer genoeg power hebben om alsnog naar de aarde te gaan met de stargate?
Je zou denken van wel ja, de enige reden dat dat niet kon was omdat ze geen energie hadden. Maar daar zullen ze vast wel iets op verzinnen, anders is de serie zo snel afgelopen
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:13:52 #227
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74070096
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:36 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Je zou denken van wel ja, de enige reden dat dat niet kon was omdat ze geen energie hadden. Maar daar zullen ze vast wel iets op verzinnen, anders is de serie zo snel afgelopen
Dat lijkt me niet nodig...op de heenweg hadden ze de energie van een planeetkern nodig om zo ver te komen met de gate...lijkt me sterk dat dat schip zelfstandig in staat is terug te gaten...

maar goed, we zullen zien
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:59:54 #228
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_74071293
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:31 schreef Baltar het volgende:
Ik ben wel om hoor, leuke serie
De stijgende lijn is idd ingezet! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:02:31 #229
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_74071367
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:59 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

De stijgende lijn is idd ingezet! .
Ik hou wel van SF waar een donkere rand aanzit, zoals in BSG. Dat als ze dit niet redden/vinden/krijgen dan is het over met de crew/spaceship of beschaving
Het komt goed. Zo niet, dan toch
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:53:34 #230
167595 mirved
Infobesitas
pi_74074691
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef mr4hughz het volgende:

[..]

jah .....


Dat Rush meer wist is duidelijk, maar toch klopt het verhaal niet wie probeerde de slingshot maneuvre? volgens mij was men dat zelf .. dus zo overduidelijk was het niet. plot klopte niet IMHO
Heb alleen de 10 min gevolgd .. de rest doorgezapt ..

Nu dat er power is er inderdaad meer ruimte voor gadgets die "aangezet"kunnen worden.

Dat er niemand zo bijdehand was om zoiets te bedenken .. Leuk dat er nu twijfel over Rush gezaaid word ..
Maar ik vind dat eigenlijk niet zo logisch de mensen die op dat schip weg gingen waren niet bepaald onmisbaar.
Je bent dus nu jouw theorieën hier aan het zetten terwijl je maar 10 minuten van de hele aflevering gezien hebt?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:22:45 #231
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_74075539
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:16 schreef Richardfun het volgende:
Wow. Ik was de afgelopen weken vrij kritisch, maar dit was echt een toffe ep. Maar het lijkt me toch wel heel onwaarschijnlijk dat Rush dit de hele tijd al wist. Hij leek toch echt oprecht blij en verrast toen hij daar bij Eli en die chick op het balkon stond...
Ik vond het dan juist weer heel onwaarschijnlijk dat hij het niet wist, ik dacht namelijk al dat ze het bij die gasplaneet zou gebeuren. Het idee is niet bepaald uniek en volkomen logisch.
Maar qua verhaallijn lijkt het er idd op dat hij het niet door had.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:33:12 #232
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_74075866
Wat ik trouwens tot nu erg okee vind is dat de sterrenkundige logica tot zover gewoon klopt. Echt tot het kleinste (controleerbare) detail is hetgeen wat men zegt kloppend. En volgens mij is dit de allereerste serie ooit waarin de slingshot maneuver min of meer correct werd getoond (al werd er wel nog steeds geimpliceerd dat het de zwaartekracht was die voor de versnelling zorgt). Hoewel het een powered slingshot was realiseer ik me nu en daar helpt Zwaartekracht dan weer wel bij

[ Bericht 6% gewijzigd door kingmob op 26-10-2009 13:41:20 ]
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:39:48 #233
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_74076050
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef Baltar het volgende:

[..]

Ik hou wel van SF waar een donkere rand aanzit, zoals in BSG. Dat als ze dit niet redden/vinden/krijgen dan is het over met de crew/spaceship of beschaving
Ik denk dat deze serie nu heel erg op zoek is of iig moet gaan, naar de balans tussen wat men fijn vindt aan SG en de BSG-achtige drama die zij erin willen verwerken. Na het zien van deze ep denk ik dat het wel goed komt. Ik hoop alleen wel dat de serie genoeg tijd krijgt zich te ontwikkelen (maw: iig een tweede seizoen).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:53:52 #234
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_74078315
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:39 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik denk dat deze serie nu heel erg op zoek is of iig moet gaan, naar de balans tussen wat men fijn vindt aan SG en de BSG-achtige drama die zij erin willen verwerken. Na het zien van deze ep denk ik dat het wel goed komt. Ik hoop alleen wel dat de serie genoeg tijd krijgt zich te ontwikkelen (maw: iig een tweede seizoen).
Dat denk ik ook, dat het wel goed komt. Het heeft genoeg in huis om het goed geregeld te krijgen. Op tv.com krijgt het een 8, niet slecht.
Het komt goed. Zo niet, dan toch
pi_74081552
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:39 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik denk dat deze serie nu heel erg op zoek is of iig moet gaan, naar de balans tussen wat men fijn vindt aan SG en de BSG-achtige drama die zij erin willen verwerken. Na het zien van deze ep denk ik dat het wel goed komt. Ik hoop alleen wel dat de serie genoeg tijd krijgt zich te ontwikkelen (maw: iig een tweede seizoen).
Is het eerste seizoen eigenlijk niet al in z'n geheel geproduceerd (of in ieder geval geschreven)?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_74082818
Jep, het eerste seizoen is al gefilmd. Zullen ongetwijfeld nog met de special effects bezig zijn e.d. maar de acteurs zijn iig klaar.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:15:10 #237
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74114886
Wat ik me het meest afvraag bij deze serie is, waarom hebben ze zo'n Voyager gevoel eraan gegeven. Bij SGA hebben ze expliciet gezegd dat ze geen Voyager-remake wilden maken, en nu doen ze het toch

En het is best raar om een Eli als hoofdpersoon te zien, als je thuis een 2 jaar oud kind met dezelfde naam (nederlandse uitspraak) hebt rondlopen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74120382
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:15 schreef DaviniaHR het volgende:

En het is best raar om een Eli als hoofdpersoon te zien, als je thuis een 2 jaar oud kind met dezelfde naam (nederlandse uitspraak) hebt rondlopen
Dat is best makkelijk op te lossen hoor, "rename the kid" heb je F2 al geprobeerd?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:18:35 #239
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_74189011
Zo

eindelijk de 5e EP gezien , Gaat de goede kant op
Army-man mag van mij wegbranden

En idd, de muziek is wel goed, maakt meer spanning. benieuwd naar morgen !!
Nu ze power hebben kunnen ze mooi de gate gaan gebruiken, eten zoeken en advanced civilities bezoeken
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:03:34 #240
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74190713
Zolang ze de middelbare houten huisjes tot een minimum behouden. Maar dat hebben ze dacht ik ook bevestigd.
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:05:02 #241
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_74190759
ja dat vond ik beetje jammer in SG:A
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_74191181
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:03 schreef Mirel het volgende:
Zolang ze de middelbare houten huisjes tot een minimum behouden. Maar dat hebben ze dacht ik ook bevestigd.
Je bedoelt de planeten met een 'middeleeuwse cultuur'?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:39:41 #243
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74192313
Ja. Het interessantste in SGA waren de Genii. En de Tollan in SG-1.
When all else fails, you always have delusion.
pi_74192494
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Mirel het volgende:
Ja. Het interessantste in SGA waren de Genii. En de Tollan in SG-1.
Ik vraag me überhaupt wel af of ze echt beschavingen tegen gaan komen in SGU.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_74192956
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Mirel het volgende:
Ja. Het interessantste in SGA waren de Genii. En de Tollan in SG-1.
idd daar hadden ze zoveel meer mee moeten doen, de wat hogere beschavingen zoals de hoffmans (begin 20ste eeuw) en genii (jaren 40/50)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:01:30 #246
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_74193337
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Mirel het volgende:
Ja. Het interessantste in SGA waren de Genii. En de Tollan in SG-1.
Die zijn wel natuurlijk zo interessant omdat de meeste beschavingen die we zagen niet interessant waren. Bij SG1 was dat ook meestal zo, maar daar liep de chemie tussen de 'kern' beter en ergerde het dus minder (bij mij iig). Al waren ook daar de afleveringen met beschavingen op hetzelfde of hoger niveau het mooist.
M'n punt is geloof ik dat je die 'middelmatige' ook nodig hebt, maar dat het het moeilijkste is voor zowel schrijvers als acteurs om daar nog steeds iets goeds van te maken.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:10:55 #247
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_74219344
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vraag me überhaupt wel af of ze echt beschavingen tegen gaan komen in SGU.
Ja natuurlijk, wellicht ook een ras wat ze tijdens FTL aanvalt
ps FTL has to fail sometime, not a question IF but When

Vind eigenlijk wel intressant wat er allemaal "onboard" gaat bevinden .. zou er een gek op internet zijn die een beetje een kaart van de Destiny gemaakt heeft aan de hand van de afleveringen .. ?
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:47:14 #248
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_74224744
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef mr4hughz het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, wellicht ook een ras wat ze tijdens FTL aanvalt
ps FTL has to fail sometime, not a question IF but When

Vind eigenlijk wel intressant wat er allemaal "onboard" gaat bevinden .. zou er een gek op internet zijn die een beetje een kaart van de Destiny gemaakt heeft aan de hand van de afleveringen .. ?
Hoezo? dat ding staat op Lelystad Airport, je kunt er morgen een kijkje nemen, open dag


E5 was zeker te pruimen, heb goede hoop
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:08:10 #249
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74225477
Ik kan je post niet uitvogelen.
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:21:06 #250
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_74229888
De Destiny staat op Lelystad, maar nu is mn garpje naar de kaloten
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')